Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Dette blir jo bare verre og verre. Synd at det tar så lang tid fra innspilling til episodene kommer på tv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet hvor mange episoder det er igjen? Jeg vil nødig måtte "vente" på enda en ny sesong før vi kommer

til nåtiden. Har jo lest litt på nettet hvordan dette ender med Kody og konene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel stort sett bare reprise for tiden av hva hvem har sagt og så sier de det igjen likegodt. :klo: 

Kody er en underlig en. Nå elsker han Christine og er redd for å få kjærlighetssorg, mens hele verden vet at han så absolutt ikke elsket henne, eller likte henne særlig godt i det hele tatt. Han sa det høyt... og griper etter halmstrå som ikke er der.  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

densatt skrev (På 16.1.2023 den 21.03):

Er det noen som vet hvor mange episoder det er igjen? Jeg vil nødig måtte "vente" på enda en ny sesong før vi kommer

til nåtiden. Har jo lest litt på nettet hvordan dette ender med Kody og konene..

Så vidt jeg klarer å finne ut er det 17 episoder i denne sesongen, så da er det 5 igjen på TLC. De 3 siste episodene er "tell all". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (7 timer siden):

Så vidt jeg klarer å finne ut er det 17 episoder i denne sesongen, så da er det 5 igjen på TLC. De 3 siste episodene er "tell all". 

Åh takk. Jeg så nå siste episode at reklamen for neste episode begynner nok litt av det som står på nett nå om konene. Herregud for herlig drama det er i den gjengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på om dette er spoiler

Spoiler

Ble overrasket over hvor lite nær Truly var med Kody. En halvhjertet klem da hun skulle flytte fra sin far.

Og da de kom tilbake for å hente møbler skulle hun overnatte hos Janelle i traileren.

Ville det ikke vært mer naturlig at hun overnattet hos sin far og fikk tid med han? Eller er det pga han fortsatt var hysterisk ang korona på det tidspunktet?

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo2 skrev (2 timer siden):

Usikker på om dette er spoiler

  Skjul innhold

Ble overrasket over hvor lite nær Truly var med Kody. En halvhjertet klem da hun skulle flytte fra sin far.

Og da de kom tilbake for å hente møbler skulle hun overnatte hos Janelle i traileren.

Ville det ikke vært mer naturlig at hun overnattet hos sin far og fikk tid med han? Eller er det pga han fortsatt var hysterisk ang korona på det tidspunktet?

 

Enig. Mener å huske at Christine sa i en tidligere episode at Truely aldri hadde overnatte hos Robyn og Kody? At hun ville hjem etter et par timer der. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo2 skrev (4 timer siden):

Usikker på om dette er spoiler

  Vis skjult innhold

Ble overrasket over hvor lite nær Truly var med Kody. En halvhjertet klem da hun skulle flytte fra sin far.

Og da de kom tilbake for å hente møbler skulle hun overnatte hos Janelle i traileren.

Ville det ikke vært mer naturlig at hun overnattet hos sin far og fikk tid med han? Eller er det pga han fortsatt var hysterisk ang korona på det tidspunktet?

 

De har aldri hatt ett nært forhold. Når Christine var gravid med Truly var da han giftet seg med Robyn og dro på bryllupsreise når hun var nyfødt blant annet. Etter det så har han knapt brydd seg om noen andre enn R,hennes barn og deres felles barn. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo merkelig at han dro ut på logrende sololøp på det viset, for var det ikke en av hans viktige "jobber";
å behandle alle sine koner helt likt? Ingen forskjellsbehandling eller favorisering offentlig?  

Han har strøket til den store eksamenen i alles påsyn. :jolie: 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kom fram en del interessant i den siste episoden. Janelle har tidligere snakket lite eller ingenting om Robyn og hennes forhold til resten av familien, men nå kommer det altså fram at Robyn er den som har holdt seg unna de andre konene og heller ikke ønsket at de passet barna hennes når hun var på jobb slik at de kunne få et tettere forhold til dem. Alle de gangene Robyn har snakket om at hun savner et nærere forhold til de andre konene har hun aldri en gang hintet om at det også har vært hennes egen skyld. 

Jeg synes det begynner å bli irriterende hvor mye Kody gnager om at det ikke var han som ønsket å gå fra Christine og at det ikke var han som ville skille seg. Han er overhodet ikke interessert i å ha et fullverdig, nært og godt ekteskap med henne og han forventer at hun skal akseptere det og leve med det. Selvsagt er det greit for ham å ha et elendig ekteskap, det koster ham ingenting som helst å forbli gift med Christine når han har minst ett annet ekteskap hvor han får alt han ønsker seg. Å ønske å tvinge begge parter til å bli værende i et dårlig ekteskap samtidig som man ikke har noen som helst intensjon om å forbedre det er på ingen måte noe å være stolt av. 

I tillegg synes jeg det var veldig spesielt å se Kody bli tårevåt når han forteller at han ikke fikk være med Aurora på 10 dager fordi hun isolerte seg i kjelleren da de andre hadde covid. Pga de sære og strenge reglene hans har det gått betydelig lenger tid mellom når han har sett de andre barna sine og jeg har aldri noen sinne sett ham felle en eneste tåre eller vise andre tegn på tristhet over det. 

Endret av Arkana
  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, helt enig. Kody har skapt en avstand til barna sine som blir veldig vanskelig å reparere. Jeg tror Kody oppriktig ønsker å bare være gift med Robyn (og vi vet jo at han nå har fått det slik også) og jeg tror også at ønsket om å holde på de andre ekteskapene handler mer om stolthet enn om kjærlighet. Jeg er glad for at de tre første konene innså at de får det bedre uten ham og jeg er spesielt glad for at Meri også, endelig, skilte seg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/20/2023 at 10:47 PM, Hoppetaujenta said:

Er vel stort sett bare reprise for tiden av hva hvem har sagt og så sier de det igjen likegodt. :klo: 

Kody er en underlig en. Nå elsker han Christine og er redd for å få kjærlighetssorg, mens hele verden vet at han så absolutt ikke elsket henne, eller likte henne særlig godt i det hele tatt. Han sa det høyt... og griper etter halmstrå som ikke er der.  

Jeg tror dette handler om hvor han var, emosjonelt sett. Jeg tror han gikk gjennom flere stadier av følelser og de fleste av dem vi så i selve serien var sinne og fornektelse. Lenger ut i prosessen kom aksept, sorg og smerte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underlig at han ikke har kjent på noe av det før? Ikke en gang tvil om sin egen posisjon? Så skjer det og huset faller sammen over ham og hans verden med det. Håper han benytter seg av Nancy (eller noen andre) nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Arkana skrev (6 timer siden):

Jeg synes det kom fram en del interessant i den siste episoden. Janelle har tidligere snakket lite eller ingenting om Robyn og hennes forhold til resten av familien, men nå kommer det altså fram at Robyn er den som har holdt seg unna de andre konene og heller ikke ønsket at de passet barna hennes når hun var på jobb slik at de kunne få et tettere forhold til dem. Alle de gangene Robyn har snakket om at hun savner et nærere forhold til de andre konene har hun aldri en gang hintet om at det også har vært hennes egen skyld. 

Jeg synes det begynner å bli irriterende hvor mye Kody gnager om at det ikke var han som ønsket å gå fra Christine og at det ikke var han som ville skille seg. Han er overhodet ikke interessert i å ha et fullverdig, nært og godt ekteskap med henne og han forventer at hun skal akseptere det og leve med det. Selvsagt er det greit for ham å ha et elendig ekteskap, det koster ham ingenting som helst å forbli gift med Christine når han har minst ett annet ekteskap hvor han får alt han ønsker seg. Å ønske å tvinge begge parter til å bli værende i et dårlig ekteskap samtidig som man ikke har noen som helst intensjon om å forbedre det er på ingen måte noe å være stolt av. 

I tillegg synes jeg det var veldig spesielt å se Kody bli tårevåt når han forteller at han ikke fikk være med Aurora på 10 dager fordi hun isolerte seg i kjelleren da de andre hadde covid. Pga de sære og strenge reglene hans har det gått betydelig lenger tid mellom når han har sett de andre barna sine og jeg har aldri noen sinne sett ham felle en eneste tåre eller vise andre tegn på tristhet over det. 

Det var overraskende ja. Robyn sier jo alltid at hun bare har ønsket å bli en del av familien. Det henger ikke helt på greip🤔 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Mollie skrev (10 minutter siden):

Det var overraskende ja. Robyn sier jo alltid at hun bare har ønsket å bli en del av familien. Det henger ikke helt på greip🤔 

Jeg tror hun bare har ønsket å være en overfladisk del av familien. Dvs være Kodys favoritt kone og sole seg i glansen, og nyte å se at de andre konene sliter. Og nei, hun ville nok ikke at de andre skulle komme nær hennes og barn og oppdra de, hun ville nok ha full kontroll selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har da de andre konene snakket om før i serien? Mens de bodde i Vegas. Iallefall Christine har nevnt det, at de ikke har passet barna hennes sluk som de gjorde med hverandres, og at Robyn heller ville ha egen nanny i huset. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan godt være det har vært nevnt før og at jeg bare ikke husker det. Det er trist at det er sånn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...