Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At Meri også har gått fra han, har ikke jeg fått med meg. Flytta ho? 
 

Og noen som vet om de fikk starta å bygge noe på tomta? Janelle feks, bygde hun huset sitt eller har hun også flytta fra Flagstaff? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Christine, Meri og Janelle har nå skilt seg og flyttet fra Kody. Så han har bare Robyn igjen. Janelle har ikke bygget noe hus på Coyote Pass og det er vel tvilsomt at hun gjør det nå som hun er skilt. Jeg gjetter på at hun kommer til å flytte nærmere Christine. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på om de fremdeles hadde vært èn flokk, hvis de hadde fortsatt å bli boende i las vegas? 
Kody var veldig masete når han fikk den fikse idèen og så skulle han og alle sammen endevende livene deres
og begynne på nytt et helt annet sted i verden..."for der blir det så meget bedre"!           Kanskje ikke. :sukk: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke Meri som har gått fra Kody, men Kody som har sagt at han anser ekteskapet som over. Såvidt jeg vet så vet vi ikke hva Meri har tenkt å gjøre med det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun blir hengende som en snylteplante, så hadde ikke det forundret meg. Håper hun tar til vett
og ser at det finnes et annet og bedre liv som venter på henne der ute. Tvi-tvi til alle x-koner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg lurer veldig på om de fremdeles hadde vært èn flokk, hvis de hadde fortsatt å bli boende i las vegas? 
Kody var veldig masete når han fikk den fikse idèen og så skulle han og alle sammen endevende livene deres
og begynne på nytt et helt annet sted i verden..."for der blir det så meget bedre"!           Kanskje ikke. :sukk: 

Jeg tror det hadde endt med brudd likevel. De grunnleggende problemene var jo der i Las Vegas også. Eller *det* grunnleggende problemet var der (dvs Kody).

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Om hun blir hengende som en snylteplante, så hadde ikke det forundret meg. Håper hun tar til vett
og ser at det finnes et annet og bedre liv som venter på henne der ute. Tvi-tvi til alle x-koner. 

I praksis er det jo det hun har gjort i flere år, det var jo åpenbart at Kody var ferdig med henne, og han behandlet henne elendig. Håper hun får det bedre uten ham! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (6 timer siden):

Det er vel ikke Meri som har gått fra Kody, men Kody som har sagt at han anser ekteskapet som over. Såvidt jeg vet så vet vi ikke hva Meri har tenkt å gjøre med det.

De har offisielt bekreftet at forholdet er over, begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg lurer veldig på om de fremdeles hadde vært èn flokk, hvis de hadde fortsatt å bli boende i las vegas? 
Kody var veldig masete når han fikk den fikse idèen og så skulle han og alle sammen endevende livene deres
og begynne på nytt et helt annet sted i verden..."for der blir det så meget bedre"!           Kanskje ikke. :sukk: 

Det var ikke hans ide. Paedon har sagt i et intervju på YouTube at det var pga Dayton kom inn på college der og Robyn ikke ville at han skulle flytte alene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (7 timer siden):

At Meri også har gått fra han, har ikke jeg fått med meg. Flytta ho? 
 

Og noen som vet om de fikk starta å bygge noe på tomta? Janelle feks, bygde hun huset sitt eller har hun også flytta fra Flagstaff? 

Ingen har bygget på tomta og det er ikke ordnet med hverken kloakk eller strøm eller annet. Nå har Kody og Robyn heller ikke betalt skatt (eller hva det nå var) på sin del, og gjør man ikke det innen en viss tid risikerer man å ikke få beholde eiendommen. De har visst også fjernet alt av biler og utstyr de hadde stående der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det kommer til å skje noe som helst på Coyote Pass. Jeg kan ikke tenke meg at Robyn og Kody kommer til å bygge noe der alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at jeg selv godt kunne ha bosatt meg oppi treklynga som Meri ikke ville ha først. 
For et mektig syn med fjellet i horisonten og diger himmel i alle retninger. :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke det kommer til å skje noe som helst på Coyote Pass. Jeg kan ikke tenke meg at Robyn og Kody kommer til å bygge noe der alene. 

Ikke jeg heller! SÅ mye styr det har vært med den tomta, og så ender det med… ingen ting. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (10 timer siden):

Det er vel ikke Meri som har gått fra Kody, men Kody som har sagt at han anser ekteskapet som over. Såvidt jeg vet så vet vi ikke hva Meri har tenkt å gjøre med det.

Men hvorfor har hu ikke gått fra han for lenge siden. Kody sier jo hele tiden i denne sesongen at han syns det er rart at hu blir, for han er ferdig med hu for lenge siden 🤔 jeg har ikke fulgt veldig mye med på siste sesonger. Noen av de første og så denne sesongen. Kan noen forklare kort hvorfor Meri ikke har dratt for lenge siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, Leonaen said:

Men hvorfor har hu ikke gått fra han for lenge siden. Kody sier jo hele tiden i denne sesongen at han syns det er rart at hu blir, for han er ferdig med hu for lenge siden 🤔 jeg har ikke fulgt veldig mye med på siste sesonger. Noen av de første og så denne sesongen. Kan noen forklare kort hvorfor Meri ikke har dratt for lenge siden?

Dette er ikke noe nytt, han har sagt det samme i flere år. Men hun forblir fordi hun fortsatt har et håp. Så vil hun vel kanskej også være en del av familien (når alle var der), vi vet jo ikke alle hennes motiver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (59 minutter siden):

Dette er ikke noe nytt, han har sagt det samme i flere år. Men hun forblir fordi hun fortsatt har et håp. Så vil hun vel kanskej også være en del av familien (når alle var der), vi vet jo ikke alle hennes motiver.

Hmm ja det kan sikkert være årsaker. Jeg hadde aldri orket å være med en mann, om jeg visste at han ikke ville være med meg. Men for hu så har sikkert fellesskapet stått sterkere. Trist å ha det slik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være flere grunner til at Meri ble værende så lenge. Kanskje hadde hun et håp om at de skulle jobbe seg gjennom det, kanskje likte hun å føle seg som en del av familien og fellesskapet og ville ikke miste det, kanskje var hun redd for å miste det gode forholdet til Robyn og hennes barn? Det er jo ingen (enten de lever i et monogamt eller polygamt ekteskap) som skiller seg straks man møter på problemer, de aller fleste prøver lenge før det til slutt enten blir bra igjen eller de innser at nå er det på tide å gå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det paradoksalt, at han gjør mot Meri akkurat det han klandrer Christine for; 

At hun bare gir opp uten forvarsel, uten å ville jobbe for det, bare bestemmer seg for det uten å involverer han.  
At hun sier de ikke er gift lengre - noe han mener man ikke bare kan si, krever mer enn som så. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...