Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare syns det er rart å flytte vekk fra de barna som har giftet seg, til og med barnebarnet flytter de fra (Madison har bekreftet at hun og familiien ikke skal til Flagstaff). Veldig snodig avgjørelse for noen som stadig snakker om viktigheten av familie, barn og nye generasjoner. Ser for øvrig at det er uoffisielle kilder på at Meri har forlatt familien, og funnet en ny mann samme sted som bed and breakfasten i Utah. Angelivelig en venn av svogeren hennes. Tipper spenningen må holde til neste sesong er sendt.

Anonymkode: 9d9ca...9fc

Kor såg/hørte du dette? 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge instagrammen til Ysabel (tror det var hun, eller så var det Gwendlyn) skal Meri også flytte til Flagstaff, og hun bekreftet at alt var bra og at Meri fortsatt er en del av familien, så får jo håpe det stemmer! 

Anonymkode: 64f44...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi meg instagrammene til de ulike familiemedlemmene? Hadde vært artig å følge dem.

Anonymkode: 5ae6a...bb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 16.55, AnonymBruker skrev:

Jeg bare syns det er rart å flytte vekk fra de barna som har giftet seg, til og med barnebarnet flytter de fra (Madison har bekreftet at hun og familiien ikke skal til Flagstaff). Veldig snodig avgjørelse for noen som stadig snakker om viktigheten av familie, barn og nye generasjoner. Ser for øvrig at det er uoffisielle kilder på at Meri har forlatt familien, og funnet en ny mann samme sted som bed and breakfasten i Utah. Angelivelig en venn av svogeren hennes. Tipper spenningen må holde til neste sesong er sendt.

Anonymkode: 9d9ca...9fc

Hvis du tenker på antallet voksne barn familien har, samt den geografiske spredningen som har kommet av at de fleste har gått på college eller andre skoler i diverse andre stater, så er det ganske umulig for Kody og konene å holde følge med disse. Jeg tror nok ikke at Maddie, for å bruke eksempelet ditt, kommer til å bli i Vegas lenge uavhengig av hva resten av familien bor. I årene etter high school har hun bodd både i Montana og Utah, og jeg tipper at de kommer til å flytte der etter hvert. 

Sladderpressen har meldt om at Meri flytter fra familien i en årrekke, både før, under og spesielt etter catfish-skandalen. Jeg tror ikke på noe av det før vi får en statement fra Brown-familien selv. Når det skal sies synes jeg at forholdet mellom Kody og Meri virker ganske dødt etter skandalen, og jeg tror nok ikke at et brudd ville vært direkte dumt for noen av dem.

Anonymkode: a62e3...b37

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meri fortjener er bedre liv enn hengende sånn midt imellom syns jeg. Stabilt og med èn mann som vil gi henne nok oppmerksomhet. Hun har gitt nok til storfamilien nå. 

Anonymkode: 8d592...1b5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Meri fortjener er bedre liv enn hengende sånn midt imellom syns jeg. Stabilt og med èn mann som vil gi henne nok oppmerksomhet. Hun har gitt nok til storfamilien nå. 

Anonymkode: 8d592...1b5

Hun har jo et valg. Er ikke sånn at hun blir tvunget til å forbli gift, så dermed betyr det jo ingenting hva andre syns hun burde

Anonymkode: 454da...862

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.7.2018 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Noen som kan gi meg instagrammene til de ulike familiemedlemmene? Hadde vært artig å følge dem.

Anonymkode: 5ae6a...bb2

Her er noen i tilfeldig rekkefølge:

Mariah - mariahbrwn

Ysabel - ysabelpaigebrown 

Hunter - hunter_elias01

Logan - logantb

Janelle - janellebrown117

Robyn - robyn_browns_nest 

Gwendlyn - brownie20o1

Christine - rosecolored6

Madison - madison_rose11

Mykelti - mykeltip

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Instagrambilder forteller at de er i full gang med flytting....
                        og Kody har blitt en veldig mye mindre utgave av seg selv. :sjokkbla: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2018 den 13.13, Hoppetaujenta skrev:

Instagrambilder forteller at de er i full gang med flytting....
                        og Kody har blitt en veldig mye mindre utgave av seg selv. :sjokkbla: 

Betyr det at han har gått ned i vekt ??

Anonymkode: 56777...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at han har gått ned i vekt ?? Anonymkode: 56777...16b

Ja, det gjør det. Han pleier å strutte av krefter og se ut om en velfylt energibombe som flyr fra hushold til hushold.
Nå så han "slunken" ut. :sukk: Håper at han er frisk og har det bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, det gjør det. Han pleier å strutte av krefter og se ut om en velfylt energibombe som flyr fra hushold til hushold.
Nå så han "slunken" ut. :sukk: Håper at han er frisk og har det bra...

Hvor gammel er han nå da? Blir man eldre og livsstilen endres så endres jo ofte utseendet også, og det kan gå fort uten at det nødvendigvis er noe galt

Anonymkode: 454da...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest ikke han så dårlig ut, litt tynnere ja, men forsatt smilende som alltid. At man går ned i vekt trenger ikke nødvendigvis bety så mye.

Anonymkode: 236db...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synest ikke han så dårlig ut, litt tynnere ja, men forsatt smilende som alltid. At man går ned i vekt trenger ikke nødvendigvis bety så mye.

Anonymkode: 236db...8ec

Enig. Måtte søke opp bilder nå og så et bilde på Meri sin IG. Han så en del tynnere ut, men langt ifra noe sykelig eller noe

Anonymkode: 454da...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, han ser slett ikke syk ut, men han pleier å utstråle sånn tett, sterk kropp og bryterenergi.
Slik er det ikke lengre, men helt sikkert sterk nok for det om. Det trengs i en flyttetid. 
Den aller største/høyeste sønnen hans hadde også blitt mindre, så kanskje det har foregått noe i fellesskap?
De var nå fryktelig søte som små også da. 
sister-wives-kids-in-cement-490x353.jpg En vilter flokk. :) 
sister-wives-kids-in-white-480x345.jpg?g

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det virker forresten som om det har skjedd en del drama i familien. 

Hvis dere har sett siste sesong så vet dere at Maddie jobbet med Meri i forbindelse med salg av klær (LuLaRoe, MLM konsept der man selger klær). 

For noen dager siden tweetet Maddie flere tweets der hun forteller at hun endelig er fri fra en person som har vært rundt henne hele livet og som har oppført seg "abusive". Hun nevnte også at vedkommende hadde skrevet ting om henne/konflikten på twitter. Husker ikke ordlyden nøyaktig, for da jeg gikk inn senere hadde hun slettet de, men jeg la merke til at Meri hadde tweetet noe kryptisk: "‘I don't do things just for "fun". I do them because I have passion, drive, commitment, and at times, because it's a life line. Things matter to me. Respect that about me and don't minimize what I do thinking it's just "fun" or something to be done in the moment. That is all." hvorpå Maddie har "liket" et spydig svar på Meris tweet. I tillegg har de også sluttet å følge hverandre på sosiale medier. 

Jeg antar at det er vanlig at det blir litt gnisninger i en stor familie, og spesielt når to stykker begynner å samarbeide om business, men det er fortsatt ganske trist. Maddie er vel god venn med Meris datter og Kody digger jo Maddie og Caleb, så det her kan jo få ringvirkninger for resten av familiedynamikken. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klart at når de søte små blir voksne med meninger, så blir det gnisninger. Harmonien kan ikke fortsette i all evighet. Jeg finner ikke ut om det går på tv nå, eller når det skal begynnne eller noe som helst. :sukk: Den kanalen er en eneste stor uoversiktelig ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Klart at når de søte små blir voksne med meninger, så blir det gnisninger. Harmonien kan ikke fortsette i all evighet. Jeg finner ikke ut om det går på tv nå, eller når det skal begynnne eller noe som helst. :sukk: Den kanalen er en eneste stor uoversiktelig ting.

Jeg klarer heller ikke finne ut av den kanalen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt bekreftet at det kommer en sesong til, men USA-datoen har ennå ikke blitt lansert, så da antar jeg at det er en god stund til vi får se det. 

De siste sesongene har jo kommet veldig sporadisk, med lange pauser, mye "hull" i handlingen fordi det har skjedd mye som ikke har blitt filmet og veldig gamle klipp som blir vist. De viste jo fødselen til Axel da han var ett år gammel og de har nesten ikke filmet noe i den perioden Maddie gikk gravid, blant annet.  

Jeg tipper at enten a) TLC prioriterer kun serien mellom andre serier som får større interesse eller b) at familien er uenige seg i mellom om hva og hvem som skal filmes at det blir vanskelig å gjøre opptak. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi si det slik at om noen av oss oppdager tidspunkt og ny sendeplan, så deler vi det her? :jepp: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...