Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

MissWoodville skrev (På 12.12.2022 den 21.55):

Nei, Kody har sagt flere ganger at han ikke lenger tror på flerkoneri, så jeg tror han er ferdig med hele greien. Det er Robyn han vil ende opp med og det har de begge ønsket seg lenge. Kody er ikke så fundamentalistisk som alle tror, han har vært ganske halvveis interessert i opplegget helt siden Robyn kom inn i bildet. 
Robyn spiller offer, det er det hun gjør og alltid har gjort. Så jeg tror hun helst vil ha Kody for seg selv, men hun later som det motsatte, for det tar seg best ut. Samtidig kan det være at hun synes det er kjipt at så mye familie forsvinner nå, akkurat det tror jeg på.

Og så ER han sikkert slitsom å ha i hus 24/7. 🤣 Jeg ser den, altså. 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marihønepøne skrev (På 12.12.2022 den 16.50):

Nå har vel ikke foreldreskap, verken biologisk eller gjennom adopsjon, alltid stoppet fundamentalistiske mormonere i å gifte seg med døtrene sine, men enig med Arkana - syk tror jeg ikke han er. 

Nei, det tror jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (22 minutter siden):

Og så ER han sikkert slitsom å ha i hus 24/7. 🤣 Jeg ser den, altså. 🤣

Alle klippene jeg har sett på IG og FB er mannen kronisk sinna. Kjefting, dakkars meg da jeg vil ha respekt og underkastelse bla bla, jeg har offeret. 
Hvem gidder å ha en gretten, sinna gubbe i hus? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (22 timer siden):

Han bør snarest kutte ut den ufaderlige kyssingen på døtrene...fyttikatta!!!  
Jeg fatter heller ikke at han setter seg på første rad (med godt innsyn) når døtrene skal føde.
Det er "hans fødsler" liksom? Jeg hadde gjerne egenhendig kastet ham og alle tilskuerne ut. 

I alle dager 😵💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (58 minutter siden):

Alle klippene jeg har sett på IG og FB er mannen kronisk sinna. Kjefting, dakkars meg da jeg vil ha respekt og underkastelse bla bla, jeg har offeret. 
Hvem gidder å ha en gretten, sinna gubbe i hus? 😅

Hans egen datter (Gwen) har jo sagt at han er «hyggeligere» i serien/foran kamera enn han er i virkeligheten - hvor mye verre kan det bli, liksom? 😆

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla<3 skrev (9 minutter siden):

Hans egen datter (Gwen) har jo sagt at han er «hyggeligere» i serien/foran kamera enn han er i virkeligheten - hvor mye verre kan det bli, liksom? 😆

Å herre.. huff 🥴

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunfl0wer
Tulla25j skrev (18 minutter siden):

Er visst slutt mellom kody og Meri også nå (offisielt). Kody som tok avgjørelsen 

Jammen på tide! Meri hadde nok aldri forlatt han om han ikke tok det valget. Han har jo sagt i mange år at hun kunne dratt uten at han hadde brydd seg. Men hun har virkelig klort seg fast🙈 Ser hun sier at hun er åpen for å bli sammen med han igjen. Stakkars dame🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville

Hmm. Hva tror dere skjer med serien videre? Nesten litt trist at alt er over, men samtidig til det beste for alle parter. Jeg håper de kan fortsette serien på en eller annen måte, at de bare følger dem i hver sine liv. Og så vil de vel møtes i familie sammenkomster osv? Tenker til noen av barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (33 minutter siden):

Er visst slutt mellom kody og Meri også nå (offisielt). Kody som tok avgjørelsen 

har du en lenke?? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo merkelig hvis det skal bli en ny sesong, når det ikke er noen sister wives igjen. Nå er kua død, ingen ting igjen å melke. 

Samtidig hadde det vært gøy å følge dem videre i sine nye liv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel sikkert en egen serie om bare de to.

"Robyn & Kody - a new beginning"?

Hunting sisterwives? Last man (and sisterwife) standing? 😃

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode ting er tre og vi kan nå feire skikkelig og glede oss over at ting løser seg opp
og damene slipper fri fra ugreie levekår. Jeg gleder meg på deres vegne. :) 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Meadow skrev (45 minutter siden):

Det er jo merkelig hvis det skal bli en ny sesong, når det ikke er noen sister wives igjen. Nå er kua død, ingen ting igjen å melke. 

Samtidig hadde det vært gøy å følge dem videre i sine nye liv. 

Monogami, hva nå? 🤣 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Kody og Robyn skal gjøre nå, når det kommer til penger. Late er de begge to, og ingen av de har stått for så mye av økonomien der. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det nesten var barmhjertig av Kody å ta avgjørelsen for Meri. Hun hadde nok aldri gått fra han. Kanskje hun nå kan få gått videre og få oppleve et normalt forhold?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo2 skrev (Akkurat nå):

Må si at det nesten var barmhjertig av Kody å ta avgjørelsen for Meri. Hun hadde nok aldri gått fra han. Kanskje hun nå kan få gått videre og få oppleve et normalt forhold?

På et lite klipp jeg nettopp fant på nett; hun hørte ham si på et klipp i studio at han var ferdig med henne
og de var ikke gift mere, men hun var klar til å gå tilbake om han ville det..sa hun. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...