Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Da har vi en splitter ny grunn til å feire litt i dag. :brus: 🧁 :nikker: 

Ja, får bare håpe Meri slutter med det tullet sitt også nå. Så kan Kody og Robyn leve lykkelig i sin egen rare verden 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Wenda said:

Ja, får bare håpe Meri slutter med det tullet sitt også nå. Så kan Kody og Robyn leve lykkelig i sin egen rare verden 

Robyn blir ikke lykkelig av det, hun har jo flere ganger sagt at hun synes det er tungt å ha han hjemme hele tiden. Hun er jo den som er mest familiekjær overfor den utvidede familien egentlig... Hvorfor skulle hun være lykkelig med å bli sittende igjen med en gretten gubbe som mener alle andre, inkludert hans egne barn, behandler han dårlig mens han bare vil det beste for alle? 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 time siden):

Ja, får bare håpe Meri slutter med det tullet sitt også nå. Så kan Kody og Robyn leve lykkelig i sin egen rare verden 

Siden han vel helst bør ha minst 3 koner, passer det jo fint at hun har 2 døtre han kan gifte seg med. Helt vanlig i polygami-kretser der borte. Svært mange diskuterer det i USA, ser jeg, at disse jentene groomes og har sære og creepy forhold til Kody. Blir spennende å se hvor det ender, om han lever opp til skrekk-stereotypen av en polygamistmann.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LillaGorilla<3 said:

Siden han vel helst bør ha minst 3 koner, passer det jo fint at hun har 2 døtre han kan gifte seg med. Helt vanlig i polygami-kretser der borte. Svært mange diskuterer det i USA, ser jeg, at disse jentene groomes og har sære og creepy forhold til Kody. Blir spennende å se hvor det ender, om han lever opp til skrekk-stereotypen av en polygamistmann.

Meri har ikke to døtre, hun har bare èn? Mariah er transgender, forlovet med en kvinne og bor på en annen kant av landet. Tror ikke hun har så mye med Kody å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (2 minutter siden):

Meri har ikke to døtre, hun har bare èn? Mariah er transgender, forlovet med en kvinne og bor på en annen kant av landet. Tror ikke hun har så mye med Kody å gjøre.

Robyn sine to døtre. De er jo ikke hans biologiske, så han kan fint gifte seg med dem hvis han vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tabris skrev (3 minutter siden):

Meri har ikke to døtre, hun har bare èn? Mariah er transgender, forlovet med en kvinne og bor på en annen kant av landet. Tror ikke hun har så mye med Kody å gjøre.

Tror det menes Robyns døtre der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LillaGorilla<3 said:

Robyn sine to døtre. De er jo ikke hans biologiske, så han kan fint gifte seg med dem hvis han vil.

 

4 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Tror det menes Robyns døtre der.

Ah, sånn ja. Jeg ser ikke for meg at han vil gjøre det, men jeg kjenner dem jo ikke personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden):

Tror det menes Robyns døtre der.

Men, de har han vel adoptert.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (5 minutter siden):

Jeg kan ikke tenke meg at han gifter seg med noen av døtrene, biologiske eller ikke. Han er rar, ikke rar.

Tja...han har vel aldri vært trengt så opp i et hjørne før i hele sitt liv, så han kan gå på en selvtillitssmell som fører han over i et annet landskap han ikke vurderte før. Mye er mulig herfra tror jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Men, de har han vel adoptert.

Nå har vel ikke foreldreskap, verken biologisk eller gjennom adopsjon, alltid stoppet fundamentalistiske mormonere i å gifte seg med døtrene sine, men enig med Arkana - syk tror jeg ikke han er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Tja...han har vel aldri vært trengt så opp i et hjørne før i hele sitt liv, så han kan gå på en selvtillitssmell som fører han over i et annet landskap han ikke vurderte før. Mye er mulig herfra tror jeg. 

Sant nok. Liten tvil om at mannen har flere narsissistiske trekk enn gjennomsnittspersonen, for å si det diplomatisk. Og når narsissister trenges opp i et hjørne, kan faktisk alt skje. Jeg tror likevel det er lite sannsynlig at det ender sånn. Han er kjendis - det står 100% sikkert en laaaang kø av unge kvinner foran ham klare til å bli kone nummer to og tre. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har jo gitt inntrykk av at han selv også tviler på troen deres og flerkoneri. Tror ikke han kommer til å ta nye koner. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville

Nei, Kody har sagt flere ganger at han ikke lenger tror på flerkoneri, så jeg tror han er ferdig med hele greien. Det er Robyn han vil ende opp med og det har de begge ønsket seg lenge. Kody er ikke så fundamentalistisk som alle tror, han har vært ganske halvveis interessert i opplegget helt siden Robyn kom inn i bildet. 
Robyn spiller offer, det er det hun gjør og alltid har gjort. Så jeg tror hun helst vil ha Kody for seg selv, men hun later som det motsatte, for det tar seg best ut. Samtidig kan det være at hun synes det er kjipt at så mye familie forsvinner nå, akkurat det tror jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som faktisk overrasker meg mest akkurat nå er at Meri fortsatt er der, kody har sagt rett ut at han er ferdig med henne,men hun blir, den kan jeg ikke se, ER SÅ GLAD for Janelle og Christine kom seg vekk, de jeg liker best ❤️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Meri blir i forholdet, bare for å gå på kody sine nerver. Så er robyn og kody stuck med henne, irriterer han sikkert grenseløst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meri velger jo selv hva hun vil gjøre. Så om hun vil bli værende i et platonisk ekteskap hvor hun knapt ser mannen sin så er det jo helt hennes valg. Hun har sikkert grunner til det som vi ikke vet. Jeg tror ikke Kody irriterer seg over det i det hele tatt. Han trenger jo ikke bruke tid med henne selv om de er gift. 

De fleste barna er jo voksne/så godt som voksne så de vil forhåpentligvis påvirkes lite av skilsmissene og de aller eldste barna ser ut til å ha et nært forhold til hverandre og er mye sammen. Robyns barn er sånn sett litt på utsiden. De er yngre og pga Kodys strenge regler har de ikke vært så mye sammen med de andre de siste to årene så jeg lurer på om de vil ha samme forhold til resten av søskenflokken. Jeg har inntrykk av at det omtrent bare er Truely de er venner med? 

Jeg lurer litt på hva som er planen til Janelle. Et ønske om skilsmisse kommer sjelden plutselig, så det må jo ha vært i tankene da hun valgte å kjøpe den campingvognen og bosette seg på Coyote Pass. Nå tror jeg ikke hverken Meri eller Robyn kommer til å bygge hus der ute, men hvis de nå gjør det likevel har hun virkelig tenkt å bo så tett på Kody og konene hans når de er skilt? Og for øvrig synes jeg hele den campingvogn-bygge hus på ett år-planen til Janelle virker fullstendig merkelig og lite gjennomtenkt. Hun har jo alltid vist seg om den fornuftige, men her lurer jeg virkelig på hva hun driver med.

Endret av Arkana
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Arkana skrev (3 timer siden):

Meri velger jo selv hva hun vil gjøre. Så om hun vil bli værende i et platonisk ekteskap hvor hun knapt ser mannen sin så er det jo helt hennes valg. Hun har sikkert grunner til det som vi ikke vet. Jeg tror ikke Kody irriterer seg over det i det hele tatt. Han trenger jo ikke bruke tid med henne selv om de er gift. 

De fleste barna er jo voksne/så godt som voksne så de vil forhåpentligvis påvirkes lite av skilsmissene og de aller eldste barna ser ut til å ha et nært forhold til hverandre og er mye sammen. Robyns barn er sånn sett litt på utsiden. De er yngre og pga Kodys strenge regler har de ikke vært så mye sammen med de andre de siste to årene så jeg lurer på om de vil ha samme forhold til resten av søskenflokken. Jeg har inntrykk av at det omtrent bare er Truely de er venner med? 

Jeg lurer litt på hva som er planen til Janelle. Et ønske om skilsmisse kommer sjelden plutselig, så det må jo ha vært i tankene da hun valgte å kjøpe den campingvognen og bosette seg på Coyote Pass. Nå tror jeg ikke hverken Meri eller Robyn kommer til å bygge hus der ute, men hvis de nå gjør det likevel har hun virkelig tenkt å bo så tett på Kody og konene hans når de er skilt? Og for øvrig synes jeg hele den campingvogn-bygge hus på ett år-planen til Janelle virker fullstendig merkelig og lite gjennomtenkt. Hun har jo alltid vist seg om den fornuftige, men her lurer jeg virkelig på hva hun driver med.

Enig. Jeg synes Janelle er litt naiv, selv om hun og er fornuftig. Hun var vært litt for godtroende på mange måter, eller i hvert fall gått med på en del ting for å beholde husfreden. Og hun hadde tydeligvis ikke sjekket opp i det med strømtilførsel, hvor campingvognen kunne stå, eller at hun trengte en stor bil til å kjøre den. Så det virker som en avgjørelse tatt i hui og hast. Merkelig. Så jeg tror at hun egentlig ikke hadde tenkt på skilsmisse, men at det med Christine- og familiens oppførsel i ettertid, gjorde at hun kastet inn håndkleet hun også. Jeg tror hun ble litt satt ut av at Kody virkelig brydde seg så lite om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...