Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tulla25j skrev (1 minutt siden):

At Christine klarer å være så rolig i samtalen med cody og de andre er beundringsverdig! 

Tror det er fordi hun endelig har fått ro i sjela nå som valget er tatt. Man blir sterkere som person også

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 23.11.2022 den 12.24):

Pilte inn for å se dem nå; fint at det ble leveranse på sykehuset denne gangen og de ser så bra ut alle sammen. Tror de har vært heldige med å velge hverandre, for de passer godt sammen. Flotte unger produserer de også. Så trivelig at ting går bra for dem. :) 

Ja, de virker som et utrolig fint par!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amantheia skrev (På 23.11.2022 den 18.21):

Korleis veit du dette? :o

Ikke meg du siterer, men svarer likevel. Iflg en amerikansk realityinstakonto så heter Dayton egentlig David etter sin biologiske far, men det passet jo dårlig for Robin og Kody å bli påminnet han hele tiden, så derfor ble det Dayton. Mener det en gang ble sagt at han hadde hatt det som kallenavn før de ble linket til Kody. Imidlertid er han nå representant for et eller annet studium på universitetet han går på, og kaller seg ikke lenger for Dayton, men bruker David. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (3 timer siden):

Sagt det før, men jeg sliter så med denne øyesminka konene bruker altså 🫣

...og alle de forskjellige variantene av øyenbryn. :fnise:  Rare streker hist og pist på enkelte.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er Gwendolyn forlovet, hun har delt det på sin instagram. :)

Jeg synes å huske at Kody har nevnt dette med at han kommer til himmelen hvis han har flere koner.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Tabris said:

Da er Gwendolyn forlovet, hun har delt det på sin instagram. :)

Jeg synes å huske at Kody har nevnt dette med at han kommer til himmelen hvis han har flere koner.

ja, det er det dem tror. det begynte med at grunnleggeren av sekten, Joseph Smith drev med flerkoneri og unnskyldte det med at gud hadde bedt ham om å ha mange koner for å komme til himmelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Hoppetaujenta said:

...og alle de forskjellige variantene av øyenbryn. :fnise:  Rare streker hist og pist på enkelte.

og lag-på-lag antrekkene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/25/2022 at 12:41 AM, Tulla25j said:

At Christine klarer å være så rolig i samtalen med cody og de andre er beundringsverdig! 

 

On 11/25/2022 at 12:44 AM, Wenda said:

Tror det er fordi hun endelig har fått ro i sjela nå som valget er tatt. Man blir sterkere som person også

jeg trodde lenge at det kom til å bli Janelle som brøt ut, hun virker så  "normal" og oppegånde og lei av Kody. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, densatt said:

Ser ut til at Janelle også har noe i gjære..

håper det, følger nesten ikke mer lenger. Syntes Kody burde "skille" seg fra Meri og Janelle og heller bare være med Robyn, er tydelig at det kun er hun han bryr seg om uansett. De fortjener hverandre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (1 time siden):

håper det, følger nesten ikke mer lenger. Syntes Kody burde "skille" seg fra Meri og Janelle og heller bare være med Robyn, er tydelig at det kun er hun han bryr seg om uansett. De fortjener hverandre.

Ja, Robyn er jo den eneste som har et reelt forhold til ham. 
Må si at jo mer jeg ser av Janelle, jo bedre liker jeg henne. Skikkelig bra dame, rett og slett. 

lin skrev (5 timer siden):

Sagt det før, men jeg sliter så med denne øyesminka konene bruker altså 🫣

 

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

...og alle de forskjellige variantene av øyenbryn. :fnise:  Rare streker hist og pist på enkelte.

Huff ja. 🤣 Særlig når de har intervjuer i studio, sminkørene og hårfolkene tar jo helt av. Skikkelig tacky, rart at de ikke får inn noen som er bedre på hår og sminke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmwhatever skrev (2 timer siden):

Ja, Robyn er jo den eneste som har et reelt forhold til ham. 
Må si at jo mer jeg ser av Janelle, jo bedre liker jeg henne. Skikkelig bra dame, rett og slett. 

 

Huff ja. 🤣 Særlig når de har intervjuer i studio, sminkørene og hårfolkene tar jo helt av. Skikkelig tacky, rart at de ikke får inn noen som er bedre på hår og sminke. 

De gjør det selv, gjør de ikke? Pga covid så måtte de i en periode sminke seg selv og filme noe selv også. Tipper sminkørene grøsser 😆 

 

Ellers enig med deg ang Janelle 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (20 timer siden):

De gjør det selv, gjør de ikke? Pga covid så måtte de i en periode sminke seg selv og filme noe selv også. Tipper sminkørene grøsser 😆 

 

Ellers enig med deg ang Janelle 

Du ser godt når de har filmet og sminket selv. Men ikke bare da, jeg tenker på når de har filmet intervjuer i studio, da har de noen som gjør sminke og hår. Det er også grusomt mye, som regel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mmmwhatever skrev (11 minutter siden):

Du ser godt når de har filmet og sminket selv. Men ikke bare da, jeg tenker på når de har filmet intervjuer i studio, da har de noen som gjør sminke og hår. Det er også grusomt mye, som regel. 

I studio? Mener du når de sitter i sofa/stol og blir intervjuet? 
 

Selv da måtte de sminke seg selv i denne perioden, pga covid. Mener å huske at den som intervjuer/stiller spørsmålene heller ikke er fysisk i rommet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger serien på Youtube, så jeg har sett den seneste episoden fra USA. Fy faen for en ræva far dette mennesket er.. Jeg kan si så mye som at hvis min mann hadde behandlet mine barn slik som han behandler Gabriel, så hadde han røket på huet og ræva ut.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (På 3.12.2022 den 18.00):

I studio? Mener du når de sitter i sofa/stol og blir intervjuet? 
 

Selv da måtte de sminke seg selv i denne perioden, pga covid. Mener å huske at den som intervjuer/stiller spørsmålene heller ikke er fysisk i rommet.  

Ja, de sofa/stolgreiene er ofte filmet i studio. Også før covid var jo sminken ofte horribel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...