Arkana Skrevet 28. mars 2019 #761 Del Skrevet 28. mars 2019 Det kommer i reprise på søndag kl 21. Jeg følger med. Meri oppfattes nok som ganske sutrete ja, men jeg forstår henne også. Hun er et helt annet sted både i livet og i ekteskapet enn noen av de andre konene. Det er tydelig at hun har behov hun ikke får dekket og at hun er på leting etter en ny plass i tilværelsen, noe som er bare hennes. Jeg synes det er fint at resten av familien ikke utelukker det, men er interessert i at hun skal være lykkelig og ikke vil hindre henne. Jeg følger flere av familiemedlemmene på Instagram, så mye av det som skal skje i denne sesongen vet jeg jo allerede. Den henger jo over ett år etter virkeligheten, så det er mye som har skjedd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albafrau Skrevet 28. mars 2019 #762 Del Skrevet 28. mars 2019 Hva heter de på 8nstagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. mars 2019 #763 Del Skrevet 28. mars 2019 aspynbrownthompson madison_rose11 _michellepetty (forloveden til Logan) mariahbrwn mykeltip Mange flere som har konto da, men ikke alle oppdaterer så ofte. De tre første er vel mest ivrige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2019 #764 Del Skrevet 29. mars 2019 Nå har jeg satt på opptak og får oppdatert meg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #765 Del Skrevet 31. mars 2019 On 3/28/2019 at 11:33 AM, Arkana said: Det kommer i reprise på søndag kl 21. Jeg følger med. Meri oppfattes nok som ganske sutrete ja, men jeg forstår henne også. Hun er et helt annet sted både i livet og i ekteskapet enn noen av de andre konene. Det er tydelig at hun har behov hun ikke får dekket og at hun er på leting etter en ny plass i tilværelsen, noe som er bare hennes. Jeg synes det er fint at resten av familien ikke utelukker det, men er interessert i at hun skal være lykkelig og ikke vil hindre henne. Jeg følger flere av familiemedlemmene på Instagram, så mye av det som skal skje i denne sesongen vet jeg jo allerede. Den henger jo over ett år etter virkeligheten, så det er mye som har skjedd. Uansett oppfører hun ikke som en "sister wife" i en polygamist "ekteskap". Jeg tror at dynamikken i familien ble helt ødelagt når de flyttet i hvert sitt hus når du rømt til Las Vegas. Ja, hun har 1 barn, men hun skulle egentlig være mor til de andre og, men etter alle årene ser hun dette som et brydde. Synes hun var ganske egoistiske når hun forventer at familien skal kjøpe huset i Parowan men hun nekter de å være med på forretningen. Hun tjene penger - går det tilbake til familien? Høres ikke ut som, hvordan hun prate på hennes Luluroe sin side. Anonymkode: c4a0a...e4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #766 Del Skrevet 1. april 2019 Har sett litt på gamle episoder fra rett før de flytter inn i de nye husene i Las Vegas. Og der hvor de andre konene sier at de gleder seg til å få samle familien igjen og føler seg alene når de må leie så langt fra hverandre, så er Meri på sin side fornøyd med å bo langt vekke fra de andre og ha sitt privatliv. Hun gruer seg til å flytte nærmt de andre og at de skal følge med på hennes liv. Det sier i grunn alt om hennes følelser rundt det å være i denne polygamistfamilien, det er ikke et liv for henne. Anonymkode: 7fc57...f72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #767 Del Skrevet 2. april 2019 Syns de snakker mye om meri og catfish-situasjonen, men de nevner aldri at hun faktisk snakket(trodde hun) med en mann og det var mer enn vennskapelig. Hun har på en måte vært utro mot kody, og det virker som han er sint pga dette men han får ikke sagt noe om det pga meri blir sint og spiller offer(ja hun ble lurt, men hun snakker jo med en mann bak ryggen til mannen sin). Virker ikke som kody tror på alt hun forteller om det som skjedde,feks at hun ble truet, og sa spør kody hva han truet med og sa blir meri sint og vil ikke snakke mer om det. Anonymkode: 641aa...458 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #768 Del Skrevet 2. april 2019 Ja det sier sitt om hvordan Meri er, når til og med datteren hennes ikke synes hun er uskyldig i denne catfish-saken, og hun ser rett gjennom morens motiver. Anonymkode: 7fc57...f72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2019 #769 Del Skrevet 2. april 2019 Meri har nok vært klar til å bryte ut lenge, men det er ingen enkel måte å gjøre det på. Det tar tid og hun er i ferd med å bygge opp sitt nye liv utenfor det som en gang var. Har tenkt litt på hvordan det blir for de andre tre konene når alle deres unger er voksne, men da blir det sikkert så mange barnebarn å holde styr på (og ungene får unger igjen og trenger avlastning) at de fortsetter å ha mye å gjøre, sammen. Jeg tror på at de tre liker å leve det livet de har valgt. Tror på idèen bak det. Det kommer sikkert en forklaring etter hvert, men hva var det som fikk Kody til å beordre masseflytting sånn hals over hode? Ingen av de andre ville det tydeligvis. Noen som har plukket opp en årsak der? Så mye krefter og tid for å få alle de flotte husene...og så plutselig kaste alt over bord? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #770 Del Skrevet 2. april 2019 På 31.3.2019 den 22.32, AnonymBruker skrev: Uansett oppfører hun ikke som en "sister wife" i en polygamist "ekteskap". Jeg tror at dynamikken i familien ble helt ødelagt når de flyttet i hvert sitt hus når du rømt til Las Vegas. Ja, hun har 1 barn, men hun skulle egentlig være mor til de andre og, men etter alle årene ser hun dette som et brydde. Synes hun var ganske egoistiske når hun forventer at familien skal kjøpe huset i Parowan men hun nekter de å være med på forretningen. Hun tjene penger - går det tilbake til familien? Høres ikke ut som, hvordan hun prate på hennes Luluroe sin side. Anonymkode: c4a0a...e4c Hadde nok vært annerledes for henne hvis hun hadde hatt flere barn og dermed vært en mer naturlig del i familien. Hun sliter nok med følelsen av å være utenfor. Forstår henne godt! Anonymkode: a8d8e...699 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #771 Del Skrevet 2. april 2019 52 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Meri har nok vært klar til å bryte ut lenge, men det er ingen enkel måte å gjøre det på. Det tar tid og hun er i ferd med å bygge opp sitt nye liv utenfor det som en gang var. Har tenkt litt på hvordan det blir for de andre tre konene når alle deres unger er voksne, men da blir det sikkert så mange barnebarn å holde styr på (og ungene får unger igjen og trenger avlastning) at de fortsetter å ha mye å gjøre, sammen. Jeg tror på at de tre liker å leve det livet de har valgt. Tror på idèen bak det. Det kommer sikkert en forklaring etter hvert, men hva var det som fikk Kody til å beordre masseflytting sånn hals over hode? Ingen av de andre ville det tydeligvis. Noen som har plukket opp en årsak der? Så mye krefter og tid for å få alle de flotte husene...og så plutselig kaste alt over bord? Jeg tenkte og at det må være en grunn til dette, ikke bare at han vil samle alle i et hus. Tenker i de baner at han ikke vil at konene skal føle seg for komfortable eller bli for uavhengige. Noe som kanskje var i ferd med å skje i Las Vegas? Han må vite at de er helt avhengige av han. Mulig jeg tar feil. Anonymkode: 7fc57...f72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. april 2019 #772 Del Skrevet 2. april 2019 Tror ikke det er annen forklaring enn at de/han alltid har lengtet tilbake til Utah. Det har de jo sagt flere ganger også. De har sikkert tenkt på det og snakket om det jevnlig og så var det kanskje bare tilfeldig at det skjedde plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #773 Del Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte og at det må være en grunn til dette, ikke bare at han vil samle alle i et hus. Tenker i de baner at han ikke vil at konene skal føle seg for komfortable eller bli for uavhengige. Noe som kanskje var i ferd med å skje i Las Vegas? Han må vite at de er helt avhengige av han. Mulig jeg tar feil. Anonymkode: 7fc57...f72 Må legge til; kanskje han likevel kjenner på det at Las Vegas ble litt for liberalt og at konene og barna påvirkes. Anonymkode: 7fc57...f72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #774 Del Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, Arkana skrev: Tror ikke det er annen forklaring enn at de/han alltid har lengtet tilbake til Utah. Det har de jo sagt flere ganger også. De har sikkert tenkt på det og snakket om det jevnlig og så var det kanskje bare tilfeldig at det skjedde plutselig. Jamen er jo ikke Utah de flytter til, er Arizona Anonymkode: 7fc57...f72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. april 2019 #775 Del Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jamen er jo ikke Utah de flytter til, er Arizona Anonymkode: 7fc57...f72 Ja, det har du sannelig rett i. Vet ikke hvorfor jeg blandet. Da er jeg mer usikker på årsaken, men de forteller det sikkert i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #776 Del Skrevet 2. april 2019 Det ligger faktisk 10 episoder fra siste sesong (sesong 13) på youtube. Anonymkode: 69884...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 3. april 2019 #777 Del Skrevet 3. april 2019 Syns Mery heile tida sett seg sjølv i ei offerrolle, der ho meiner ho vert angripen av dei andre i familien, anten det gjeld den catfish-episoden ho aldri sluttar å snakkar om, eller det gjeld huset i Parawan som ho MÅ ha, utan å tenkje på korleis ho skal betale tilbake familien. Syns det byrjar å bli gamalt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #778 Del Skrevet 3. april 2019 For første gang fikk jeg vondt av meri i gårdagens episode. Føler de hakker veldig på henne, kan ikke hun bare få holde på med dette huset uten å måtte få så mye pes for det. Hun hadde jo allerede fortalt der til kody og jenelle. Føler jenelle liker litt å hakke på meri og at hun er på kody sin «good side» Anonymkode: 641aa...458 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 3. april 2019 #779 Del Skrevet 3. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For første gang fikk jeg vondt av meri i gårdagens episode. Føler de hakker veldig på henne, kan ikke hun bare få holde på med dette huset uten å måtte få så mye pes for det. Hun hadde jo allerede fortalt der til kody og jenelle. Føler jenelle liker litt å hakke på meri og at hun er på kody sin «good side» Anonymkode: 641aa...458 Trur hovudproblemet er at Mery ber om pengar til huset frå dei andre i familien, utan å ha ein skikelig driftsplan for å tene dei inn igjen etter at huset er kjøpt. Det er då snakk om ganske mykje pengar som blir "tatt" frå budsjettet for mat og rekningar, for at ho er så desperat etter å kjøpe huset med ein gong, og vil gjere det uansett kva dei andre i familien seier. Ho går rett i forsvar med ein gong dei andre stiller kritiske spørsmål, og får dermed ikkje lagt fram si sak på ein skikkelig måte. Får sånn treårs-trass-kjensle av det heile. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 3. april 2019 #780 Del Skrevet 3. april 2019 21 minutter siden, Amantheia skrev: Trur hovudproblemet er at Mery ber om pengar til huset frå dei andre i familien, utan å ha ein skikelig driftsplan for å tene dei inn igjen etter at huset er kjøpt. Det er då snakk om ganske mykje pengar som blir "tatt" frå budsjettet for mat og rekningar, for at ho er så desperat etter å kjøpe huset med ein gong, og vil gjere det uansett kva dei andre i familien seier. Ho går rett i forsvar med ein gong dei andre stiller kritiske spørsmål, og får dermed ikkje lagt fram si sak på ein skikkelig måte. Får sånn treårs-trass-kjensle av det heile. Helt enig. Janelle er en av de konene som har jobbet hele veien, som er logisk, strategisk og den som har ført budskjett for familien i mange år. Det ER jo ikke rart at hun er negativ når ei av dem plutselig får for seg noe, blir sytete og ikke har en skikkelig plan engang... Bare stamper med foten og vil ha uten å tenke på konsekvensene for fremtiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå