Viljaa Skrevet 4. juni 2016 #501 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du sende meg en link også på PM? På forhånd takk Anonymkode: 725a3...8e1 Får ikke sendt til AB, men du kan jo sende meg en PM? Endret 4. juni 2016 av Viljaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #502 Del Skrevet 4. juni 2016 Den 29.01.2016 at 19.38, AnonymBruker skrev: Nå har jeg sett episoden hvor Meri forteller at om nettflørten sin og at hun føler seg ensom. Fortalte hun søsterkonene og Kody om den nettflørten sin? Om Kody da ikke sørget for litt alenetid med Meri skjønner jeg ingenting.. Synes det er rart hvor gira familien er når det gjelder Maddie og kjæresten, men Logan og kjæresten nevner de liksom ikke.. Anonymkode: d156a...f52 Nå kan det jo godt hende at Logan og kjæresten ikke ønsker å bli diskutert så veldig mye på tv heller, han har jo ikke vært noe særlig å se på tv etter han flyttet ut, så det kan jo være familien rett og slett bare respekterer hans ønske om å distansere seg fra tv-serien. Anonymkode: d7070...5b3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #503 Del Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, Viljaa skrev: Får ikke sendt til AB, men du kan jo sende meg en PM? Fant det på youtube Nye episoder fra denne sesongen Anonymkode: 725a3...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2016 #504 Del Skrevet 4. juni 2016 Linker er alltid en bra ting... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #505 Del Skrevet 7. juni 2016 l Anonymkode: 725a3...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #506 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 8.3.2013 at 2.22, Georgia skrev: Det stemmer ikke. Kody vokste opp i vanlig familie og han konverterte i slutten av tenårene. Foreldrene konvertete senere, og Kody's fars kone nr. 2 er mammaen til Jenelle! Forøvrig får de myye kritikk i USA fordi de har mottat sosialstønad, gjeldslette og andre stønader... Sett siste sesong som gikk der borte før jul, og inntrykket mitt av de blir stadig dårligere. Virket såå mye mer sympatiske i første sesong. Litt samme utviklig som John & Kate. Jenelle er favoritten, men liker også Christine Nei det var foreldrene hans som konverte mens han var å misjonerte. Også ble han konvertert. Anonymkode: 725a3...8e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #507 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 13.3.2013 at 9.24, Samaysa skrev: . Hvorfor gidder du skrive i tråden hvis du skal bare slette alt? Og i en sånn tråd som dette da.. Anonymkode: 725a3...8e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #508 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 15.3.2013 at 13.07, B18 skrev: Jeg har også merket at Christine er litt sjalu, hvertfall på Robyn..Men det er jo bare naturlig. Til den som kommenterte "for en syk familie", disse damene har valgt det selv og de virker lykkelige i denne livsstilen. Jeg tenker det er bra at en mann er åpen og forteller at han vil ha flere koner, enn at jeg finner ut senere i forholdet at han har flere elskerinner på si. Jeg vet ikke, jeg synes ikke de virker lykkelig, selv ikke fra sesong 1. Anonymkode: 725a3...8e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #509 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 20.3.2013 at 15.15, Rubies_ skrev: Ja, jeg forstår egentlig det litt også, Anonym. Men jeg forstår den situasjonen bedre, enn her med Kody og Meri. Fordi Kody og Meri har jo barn fra før av allerede, og hele familien har jo en drøss barn, så om de ikke får barn eller om de får barn er vel ikke så stor forskjell? Eller? Jeg bare tenker at det er verre om man er sammen med en mann man ikke vet om vil ha barn i det hele tatt, om en selv ønsker barn.. Jeg forstår at Kody prøvde å hjelpe Meri, men det så veldig ut som at Meri sliter med et eller annet. Det ser ut som at hun har en frykt for å bli gravid, samtidig som hun så inderlig vil. Og det er trist... Hun var gravid 2 ganger, den 1 gangen mistet hun barnet. Anonymkode: 725a3...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #510 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 6.1.2014 at 5.28, Wonders skrev: Ikke glem at disse er dypt religiøse og har vokst opp med en annen forståelse av verden, familie, samhold osv -enn oss på andre siden av skjermen. Alle dem har en tro plantet dypt i hjerte, og da er det ikke så mye de stusser over på samme måte som oss uten denne bakgrunnen. De er mennesker de også, men tillater seg nok ikke mye av tankesett du og jeg har. Fristelser vi har er vel så godt som ikke eksisterende for dem. Enig. Anonymkode: 725a3...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #511 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 25.3.2014 at 23.12, AnonymBruker skrev: Det var jo bare så søtt da Truely presiserte at hun ikke er noen baby. Anonymous poster hash: 95194...99f Har ikke sett noe til henne i denne sesongen, lurer på hvorfor- Anonymkode: 725a3...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #512 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 11.5.2014 at 21.08, Gjest Malanthor skrev: Og ikke tro på alt du ser, husk at det denne serien viser oss hverken er representativt for hvordan de faktisk har det eller hvordan andre lignende forhold fungerer. Enig. Anonymkode: 725a3...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #513 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 16.2.2015 at 22.00, AnonymBruker skrev: Samtidig, så får jeg av og til følelsen av at Meri og Robyn kanskje er litt smiskete ovenfor Kody/kameraene? De er i alle fall veldig raske til å forsvare andre koner, eller si noe avvæpnende i spente situasjoner, samtidig som jeg får litt magefølelse av at de ikke nødvendigvis mener det. Enog. Anonymkode: 725a3...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #514 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 21.11.2015 at 1.05, AnonymBruker skrev: Jeg er derimot litt skuffet over at hun velger å forlove seg når hun bare er 19 år (fortsatt 18 da forlovelsen skjedde). At det er en aldersforskjell på nærmere 10 år er én ting, men av alle Brown-barna, så trodde jeg at hun var den som kanskje ville utforske livet litt før ekteskap. Ut i fra sosiale medier så har hun flyttet inn med Caleb i Montana og har sluttet/tatt permisjon fra studiene og jobber på Starbucks. Hun skriver også at hun har planer om å gjøre ferdig utdannelsen (law degree), men ikke noe om når. Anonymkode: a62e3...b37 Enig Anonymkode: 725a3...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #515 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 13.1.2016 at 13.48, Kontormus skrev: Meri har hatt en online-forhold til en hun trodde var en mann ved navn Sam. Denne viste seg å være en kvinne. Robyn og Meri har ikke hatt det gode forholdet som de visualiserer i serien. Robyn skal visstnok ha skrevet i FB-melding til en venn at surrogattilbudet hennes aldri har vært reelt, fordi Kody uasett ikke ønsker flere barn med denne bitch'en. Venner rundt Robyn hevder også at Robyn er dronningen, og at Kody tilbringer mest mulig tid sammen med henne. Han kommer senest mulig om kvelden for å legge seg hos de andre i tur, men er oppe igjen før kl 6 og drar tilbake. Om forholdene i familien, Janelle har vært gift med Meris bror og noe av deres tidligere konflikter besto i at Meri klandret henne for å dumpe ham. Robyns eks er visstnok Christines fetter. Et fasinerende bedrag, og Robyn fødte forresten sin datter, sitt andre barn med Kody, i hjemmet nå på søndag Hvor har du lest dette? Den 13.1.2016 at 14.54, Kontormus skrev: Ja, onde tunger hevder at hun ihvertfall etter at de fikk nyheten om at Meri ville gi henne det lovlige ekteskapet har hatt en plan for hvordan hun skulle presse henne ut. Men hvis en tenker tilbake så har vi sett en rekke hendelser som kvalifiserer til rødt flagg. Jeg tenker på episoden der den kvinnelige antropologistudententen bemerket at Kody brukte veldig mye mer tid sammen med Solomon og viet ham mer oppmerksomhet enn de andre barna. Det fikk han ikke uttale seg om selv, og Robyn trådte inn og forklarte det med at akkurat denne dagen skulle gutten ha en inngrep hos tannlegen. Da Kody spiste sammen med Janelles trener, og treneren spurte ham om han var mere forelsket i én av dem, satte Kody maten i halsen. I en av episodene hvor Kody får et direkte spørsmål fra en seer, søker han Robyns blikk, og hun svarer på dette på en diplomatisk måte. Christine uttrykker også at hun ikke våger å motsi Kody slik Robyn gjør, og skulle ønske at hun også kunne tillate seg det. Til tross for at de kan klippe og redigere, er det tydelig at situasjonen ikke er slik de ønsker å framstå. Det blir spennende å se hvor lenge de vil produsere denne serien, kan ikke skjønne annet enn at nå begynner det å bli vanskelig Enig. Anonymkode: 725a3...8e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #516 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 20.1.2016 at 13.33, Sjay skrev: Hun har lekket telefonsvarer-beskjeder fra Meri på Youtube og ser ut til å ha hatt en agenda og kjente såklart Meri fra tv. Hva sa merri på de beskjedene? Anonymkode: 725a3...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #517 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 21.11.2015 at 1.05, AnonymBruker skrev: Denne sesongen handler jo bare om bryllypet, og Merri, og mye gjentakelse. virker ikke som de har så mye story lengre,så de drar det lille de har så mye de kan. Anonymkode: 725a3...8e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 8. juni 2016 #518 Del Skrevet 8. juni 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du lest dette? Anonymkode: 725a3...8e1 Rundt omkring på nettet, primært amerikanske sladder-nettsteder. Radar Online har vel en egen følgetong på denne familien, og etter det jeg nylig leste der, prøver nå alle fruene unntatt Robyn og komme seg vekk fra familien og ut av produksjonen og at de nyeste episodene primært fokuserer på Kody, Robyn og deres siste tilskudd - datteren som ble født i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #519 Del Skrevet 9. juni 2016 Et øyeblikk siden, Kontormus skrev: Rundt omkring på nettet, primært amerikanske sladder-nettsteder. Radar Online har vel en egen følgetong på denne familien, og etter det jeg nylig leste der, prøver nå alle fruene unntatt Robyn og komme seg vekk fra familien og ut av produksjonen og at de nyeste episodene primært fokuserer på Kody, Robyn og deres siste tilskudd - datteren som ble født i januar. Intersannt, men jeg tviler oå at det er sant da Anonymkode: 725a3...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #520 Del Skrevet 19. juni 2016 Begynte Meri på college igjen? Anonymkode: 95194...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå