Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P


Cindi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan gåååår det cindi?? Sånn, bortsett fra at du har planlagt et møte med disse herlige kg-jentene i en evigheeeet :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! :fnise:

Det går bra. :) I dag er jeg jo fullgått ti uker og begynner min ellevte. Det er godt. Teller ned til uke 13 og ul. ;)

Er enda kvalm som fy og har slitt med å sove hele uken. Forstoppet og oppblåst så jeg ser ut som jeg er minst dobbelt så langt på vei enn jeg er. Ooog er svimmel titt og ofte. Så jeg har nok av plager. Da hjelper det ekstra å ha kg-jenter :D

Nå er jeg dritkvalm igjen, så håper jeg får nooen timer søvn i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gåååår det cindi?? Sånn, bortsett fra at du har planlagt et møte med disse herlige kg-jentene i en evigheeeet :fnise::klem:

Oh! Du har vel eggløsning snart? Så ikke tickeren din på mobilen. Krysser fingra for at det klaffer denne mnd for deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiineste dagen :laugh:

Har vært sammen med Niennas, Noz og Hjärterdam i hele dag, og miniNiennas og MiniHjärterdam.

Har vært en superkoselig dag med flotte damer! Er i skikkelig godt humør nå altså. :romeo:

Har vært sengeliggende i mange uker nå, og virkelig ikke vært sosial, så det var supert å komme seg ut. Og sooooola kom, akkurat om Noz hadde bestilt. Kunne ikke bedt om bedre vær!

Meeeeeen, siden Cindi ikke har klart å komme seg ned i boden uten å brekke seg enda, så har jeg ikke funnet frem noen vårklær. Og strengt tatt, i hagen vår er det enda snø, så i mitt lille hode er det enda vinter. Så jeg ble rimelig fort gjennomklam og overopphetet. En kjapp tur på vero moda, med personlig shopper Noz fiksa det. Noz plukket, Cindi prøvde og kjøpte. Ferdig snakka. :fnise: Gikk jo lett som en plett! (Fikk tilbakemelding da hjärterdam og jeg var i butikken senere om at det nok måtte være flere som hadde sett meg på senteret, for antrekket jeg hadde på meg hadde visst blitt solgt voldsomt mye av den dagen. Hehe! Morro! Noz kan gjøre karriere av sånt! :Nikke: ) Deilig å bare ha noen som kan finne noe til meg, for jeg orker ikke forholde meg til NOE om dagen, så klarer ikke ta egne valg om noe som helst. Bare nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøler i evigheter. Noe de smertelig fikk oppleve da jeg brukte en halvtime på å bestemme meg for hva jeg skulle spise. Hehe!

Dro på butikken før jeg kom hjem, og gikk muligens små-amok. Skulle bare handle noe grønnsaker, men endte opp med en regning på 900 kroner. Hva skjedde? O_o NOEN har dilla på jordbær og iskaffe, så det ble halvannen liter iskaffe og to brett med jordbær i alle fall. :fnise: Også fikk mini-nestencindi litt for mye lørdagsgodis enn hva som nok er godt for henne. Hehe! Note to self: ikke gå på ultra når du er sulten. De har FOR godt utvalg.

Jeg skal ærlig innrømme, at i løpet av dagen så tok jeg meg i å tenke: "dette var skikkelig koselig!"

Kan ikke huske sist jeg koste meg så mye i noen andre sitt selskap som ikke var HerrCindi. Sjelden vare! Tror at når 4 jenter funker så bra sammen, så blir det bare magisk. *overbevist*

Takk for en super dag jenter! Dere fikk virkelig en gravidkomasutrer ut av dvalen! :klem:

Og guuuuuri så deilig det var å FÅ LOV TIL å være gravid en hel dag. Slippe å tenke på å ikke måtte si noe feil eller være redd for om noen la merke til magen min eller noenting. OG få lov til å sutre høylydt over hvorfor i alle dager jeg ikke kan spise gorgonzola. :P

Løøøv it! Så konklusjon: Finedagen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Yeeeeyyyy! Så godt å høre Cindi!

Nå har jeg kommet meg hjem også :)

Jeg har også virkelig storkost meg i dag!

Det var morro å finne antrekk til deg såå fort :ler: ... på 3 minutter eller noe må det ha vært!

Så du gikk tilbake etterpå, og da sa dem virkelig at de hadde solgt mye av dine nye klær ja? Jøss.... Jeg lurer skikkelig på om det er helt tilfeldig eller om vi enkli bør kreve en andel av dagens omsetting :ler:

Men det var vel ingen på senteret, av kundene, som spurte deg hvor klærne dine var fra?

Jeg må innrømme det selv jeg- at jeg gjerne kunne ha tenkt meg akkuratt de samme klærne!

Det hadde blitt litt pinlig da- om vi troppa opp med kliiiin like klær neste gang vi møtes! :hoho:

Dere er virkelig en knallsuper gjeng- Niennas, hjerterdamen og Cindi! :klemmer:

Det føles ut som at vi har kjent hverandre ganske lang tid, og møttest ihvertfall flere enn et par ganger!

Neste gang får vi dra med oss dreamdopsen og calavi og josefin og Teita også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja noz, jeg og cindi gikk tilbake og jeg endte med akkurat det samme jeg og ;) du er flink!

Takk alle tre for en finfin dag! jeg har kost meg, og minien storkoste seg, vi tok toget hjem litt før fem og hadde det ikke vært for at det var kjekt mtp leggetid og sånt tror jeg vi kunne vært lengre begge to :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Åå, litt misunnelig nå da :jolie: Jeg har bare hatt det kjedelig på jobb, og ville jo mye heller vært med alle deere!

Men koselig å høre at dere har hatt det koselig da! :) Det kan jeg lett tro på, for dere er herlige alle sammen. Og jeg er helt enig med deg, Noz, det virker absolutt som man har kjent hverandre lenger!

Og Noz, høres jo lett ut som du kan få deg ny jobb da :jepp: Litt nysgjerrig på hva du valgte ut da. haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koste meg også gløgg! :bolledeig: Fie var en helt hele dagen, synes jeg, og sovnet etter fem minutter i bil :) Har vært litt sliten resten av dagen, men alt har gått fint :)

Dette må vi gjøre igjen snart, synes jeg! Trivelig å "være gravid med noen", Cindi :) Og neste gang kanskje vi kan se litt mer på barnevogner ;)

Takk for en super dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

heheee, så du endte opp med det du også ja Grete-

kanskje niennas og jeg også skal kjøpe oss antrekker, så blir det venneantrekket vårt! :lol:

(da slipper vi jo å tenke ut hva vi skal ha på oss når vi skal møtes!)

kjøpte du samme buksefarge som cindi, eller den lysere?

jeg synes også at Fie var et prakteksemplar av en unge idag Niennas!

Hun gikk jo laaaangt over sovetiden sin og ikke grein hun en eneste gang en gang!

Superskjønn var hun også :rodmer:

Calavi- vi finner en ny dag hvor alle mann alle har mulighet til å væme :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer SKIKKELIG for at dere kjøper eksakt samme antrekk!! :skratte: Det hadde vært priceless!

Hjärterdam har akkurat samme antrekket nå, ned til minste detalj. Vi kjøpte nemlig den matchende grønne neglelakken også. Hehe!

Herlig å møtt opp på kafè i samme antrekket. Bare: "vi er skikkelig best friends forever lissom, girl powaaaah!" :fnise: Ser ut som et band da vøtt!

Hun dama i butikken sa faktisk de hadde solgt akkurat det antrekket ekstra mye i dag. Fordi de var usikre på om de hadde riktig størrelse igjen til Hjärterdam. :P Du er skikkelig proff Noz!

Jeg blir lett med på barnevognshopping Niennas! Er milevis unna å finne en vogn jeg ender med, så trenger eksperthjelp ;) Ender nok med å reise til sverige for å kjøpe vogna, men greit å titte i butikkene først for å finne ut hvilken man skal ha.

Igjen: har virkelig storkosa meg, så er klar for gjentakelse snart. Hjärterdam har jo levert oppgaven sin 8.mai, så da kan vi jo møtes for å feire med en iskaffe :P Da må dere andre jentene bli med også :laugh: Vi bestiller soooool!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

de har sikkert ikke flere av den genseren igjen ihvertfall.

Tror det ikke hang mange der i utgangspunktet da vi var der første gang :(

Men jeg får ta en tur på mandagsmorgning (om det ikke er den dagen vi skal ha

arbeidskrav-fremføring da..hmmm :klo: )

kanskje vi rekker en ny shoppingrunde før 8.mai cindi, om du fortsatt trenger noe nytt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

de har sikkert ikke flere av den genseren igjen ihvertfall.

Tror det ikke hang mange der i utgangspunktet da vi var der første gang :(

Men jeg får ta en tur på mandagsmorgning (om det ikke er den dagen vi skal ha

arbeidskrav-fremføring da..hmmm :klo: )

kanskje vi rekker en ny shoppingrunde før 8.mai cindi, om du fortsatt trenger noe nytt :lol:

Det er sikkert litt mindre rush på genseren nå som ikke jeg går rundt og flotter meg i den :P Hohoho!

Du hadde vært rålekker i det antrekket! *overbevise, fordi det hadde vært hysterisk pinlig å gå i samme klær*

Jaaaaada, vi rekker mange shoppingrunder før den tid vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det er sikkert litt mindre rush på genseren nå som ikke jeg går rundt og flotter meg i den :P Hohoho!

Du hadde vært rålekker i det antrekket! *overbevise, fordi det hadde vært hysterisk pinlig å gå i samme klær*

Jaaaaada, vi rekker mange shoppingrunder før den tid vi ;)

var det ironisk eller ikke?

hehee, er litt vanskelig å forstå igjennom datan i blant :P

Merker jeg ble veldig nyskjerrig på hvilke klær dere har kjøpt :ler:

det skjønner jeg godt, men det høres langt ifra særlig stastlig ut om man forklarer hvordan de så ut, men cindi så skiiiikkelig fresh ut! :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi! Takk :laugh: Lenge siden jeg har følt meg fresh faktisk. :fnise:

Jeg mener at du VILLE sett bra ut i det antrekket. Men det hadde også vært helt vilt pinlig og morsomt om vi alle kom i samme klærne. :fnise: Tror jeg hadde dødd litt faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...