Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P


Cindi

Anbefalte innlegg

10-11 er tidlig! Spesielt hvis man skal kjøre helt fra Tønsberg. Men nå våkner ungen min ni da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir ikke med i morgen :( var en time i byen i sta, og fikk så vondt og ble skikkelig svimmel, så jeg er nok ikke helt ferdig med å være sengeliggende.. Men kos dere :) Blir gjerne med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tar vi et tog eller kjører så vi er der til ca halv elleve-elleve vi og, skal sjekke tog etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har parkert på det senteret én gang før.. Det var siste lørdag før jul et år, trodde aldri jeg skulle slippe ut igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Da tar vi et tog eller kjører så vi er der til ca halv elleve-elleve vi og, skal sjekke tog etterpå :)

togene fra deg er her hel og halv faktisk- eller et par min før om jeg husker riktig :)

bussen min er ihvertfall fremme kl 11!

det er meldt sooooooool i morgen :sol:

Yeeeyyyyy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da tar vi toget og er der elleve. Mini hadde så lyst til å kjøre tog for, som han sa, Det har vi ikke gjort på en hel sånn eviglanghet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeyy soooool!!! :D Jentungen er blitt syk. Hun har vært hjemme fra skolen i dag. Så det blir dessverre ikke noe selskap for femåringen fra meg. Han får få seg en ekstra is ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ah, da tar vi toget og er der elleve. Mini hadde så lyst til å kjøre tog for, som han sa, Det har vi ikke gjort på en hel sånn eviglanghet. ;)

Jeg skjønner han godt!

*elsker tog!*

Og desuten så kjører han jo gratis og du er student så det lønner seg jo for dere :)

Kan du veien fra togen og opp til senteret?

--

synd at du ikke blir med Teita, men det kommer heldigvis nye sjangser :)

og at mini-nestencindi ikke er frisk!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mini-nestencindi faktisk!! :fnise: Ja, stakkar, hun er mye syk. Men hun er lovet kindersjokkis, så hun er nok trøstbar. :)

Teita, håper det ikke er lenge til jeg ser deg :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Mini-nestencindi faktisk!! :fnise: Ja, stakkar, hun er mye syk. Men hun er lovet kindersjokkis, så hun er nok trøstbar. :)

Teita, håper det ikke er lenge til jeg ser deg :) God bedring!

jaaa, jeg visste ikke helt hva jeg skulle kalle henne, så jeg skrev og hvisket ut noen ganger, men endte opp med Mini-nestencindi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner han godt!

*elsker tog!*

Og desuten så kjører han jo gratis og du er student så det lønner seg jo for dere :)

Kan du veien fra togen og opp til senteret?

Ja, det tror jeg,går bussen din til stasjonen eller senteret?

Mener å huske at da man står med ryggen mot toglinja og ser mot motorveie så går man til høyre, og da er man vel omtrent nødt til å havne på senteret en gang? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Ja, det tror jeg,går bussen din til stasjonen eller senteret?

Mener å huske at da man står med ryggen mot toglinja og ser mot motorveie så går man til høyre, og da er man vel omtrent nødt til å havne på senteret en gang? ^^

alle busser og toger går til stasjonen ja..

ja, det stemmer det- høres ut som at du har forstått det :)

bussen min er der ganske nøyaktig 11, så om du vil så kan vi jo møtes utenfor narvesen på stasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle busser og toger går til stasjonen ja..

ja, det stemmer det- høres ut som at du har forstått det :)

bussen min er der ganske nøyaktig 11, så om du vil så kan vi jo møtes utenfor narvesen på stasjonen :)

Høres ut som en plan :D

Gleder meg!

Dere som er kjent der, finnes det et sted å sitte hvor de har en slags barnekrok? Tenker jeg kanskje tar med iPaden så han får koble av fra oss voksne hvis han vil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Høres ut som en plan :D

Gleder meg!

Dere som er kjent der, finnes det et sted å sitte hvor de har en slags barnekrok? Tenker jeg kanskje tar med iPaden så han får koble av fra oss voksne hvis han vil :fnise:

Jeg gleder meg også!

Njaaa- skeptisk...

det er et veldig fint sted og er veldig rolig så tidlig som vi skal være der ihvertfall..Men barnekrok? :riste:

Ikke før litt nærmere sommeren- i begynnelsen av Mai så åpner et sted som har strand med sånn leke-gravemaskin, bøtter og spader til å lage sandslott og sånt :jepp:

Og så har de så tøffe møbler! Sånne hengekurver ala hengekøye, hvor det er plass til 2 stykker inni hulen..

heheee, dårlig forklart meeen..

Men som sagt, den er ikke åpen enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også!

Njaaa- skeptisk...

det er et veldig fint sted og er veldig rolig så tidlig som vi skal være der ihvertfall..Men barnekrok? :riste:

Ikke før litt nærmere sommeren- i begynnelsen av Mai så åpner et sted som har strand med sånn leke-gravemaskin, bøtter og spader til å lage sandslott og sånt :jepp:

Og så har de så tøffe møbler! Sånne hengekurver ala hengekøye, hvor det er plass til 2 stykker inni hulen..

heheee, dårlig forklart meeen..

Men som sagt, den er ikke åpen enda..

Da må vi komme tilbake når det blir vår også ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...