Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P


Cindi

Anbefalte innlegg

Hva med en tur i morgen Cindi? (onsdag)

Det er ikke lenge siden jeg så en veeeldig sånn type bukse på storsenteret :ler:

Den kan du bli trippel-gravid i tror jeg!

kanskje disse buksene kan være noe for deg?

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649

Det er liksom sånne bukser jeg trener i. :P Vil ha litt mer "vanlige" bukser. Hehe! Lett å forklare ja...

Jeg kom på nå at jeg har jo ikke bil! Bilen min er til rustbehandling. Så jeg har bare bil etter klokken 17, når mannen kommer hjem. Vurderer å dra sånn type nå.

Hvor så du de buksene? Hva gjør du nuh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten Cindi, har moren og søsterene dine klart å holde tett angående graviditeten? :)

Jeg vet ærlig talt ikke. Det kan hende de har klart det, men jeg er ikke overrasket om de har fortalt det videre, men sagt "ikke si til cindi at jeg sa det." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det er liksom sånne bukser jeg trener i. :P Vil ha litt mer "vanlige" bukser. Hehe! Lett å forklare ja...

Jeg kom på nå at jeg har jo ikke bil! Bilen min er til rustbehandling. Så jeg har bare bil etter klokken 17, når mannen kommer hjem. Vurderer å dra sånn type nå.

Hvor så du de buksene? Hva gjør du nuh?

jeg ligge-sitter henslengt i go`stolen og daffer, og nå er det jo bare 1 time igjen av åpningstiden :/

du kanke ta bussen i morgen da?

eller på torsdag kanskjeeem? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Drit i å vær supersosial uten meg da. :(

Kom til *der hvor mannen din går på skole* å møt Cindi og meg da :hoppendeglad::strix::bolledeig:

Ta med deg Fie om det passer best, så tar vi en tur på en kafè og en tur på senteret!!

Og vet du Niennas!? Den sjiraffsekken som du sendte meg link på på facebukken,

den så jeg på senteret! :hoppe:

Nå ble jeg skiiiiiiiikkelig gira her!

Kanke vi få til dette a? kan vi, kan vi ,kan viiiiiiiiiiiiiiiii?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo... På fredag? Fie sover til tolv-ett ca, men vi kan kjøre til "Der hvor min mann studerer" så fort hun våkner :D

Det ble en Biesekk, siden hun er FieBie. Og hun er dritsøt:D skal sende deg bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

sover hun såå lenge? :overrasket:

Vi tenkte enkli først og fremst i morgen vi da.. men Cindi? :lete: hvor er du? Passer det for du på fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, etter luren sin :P hun står opp syv ellers :D imorgen får jeg besøk, mest sannsynlig :( men hun hangla visst litt, så kan jo holde dere oppdatert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

jeg tror faktisk at vi snakker om å møtes ganske tidlig niennas, :ler:

cindi er så sliten og dårlig sånn utover ettermiddagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Vi haaater deg ikke! Tvert imot! :Nikke:

Fredag har jeg to viktige møter på jobben, så er opptatt mellom åtte og fire. Men jeg kan både i morgen og torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooooog!!! I dag har jeg funka også etter klokken fem! (Ikle nevne noooe om at jeg sov mellom to og fem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

hater deg? njaaaa, det tror jeg du vet at jaffal jeg gjør...

(det ylegger tullen men jeg klarer ikke la være å skrive en stor :ironi: )

hva sier du nå da niennas, etter det som cindi skrev?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt har jeg muligens planer imorgen, og T tar bilen på torsdag :( men en gang får vi jo det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

what to doooooo? :bond:

det hadde nemlig vært greit å finne ut hvordan det blir synes jeg..

i og med at det snart er natten og det muligens er snakk om å møtes i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gravide legger oss tidlig vi vet du, Noz ;)

Her fikk jeg ikke besøk, men Fie har enda ikke sovna, så kommer meg ikke avgårde før tidligst halv to... Og gjetter på at det er for sent for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Vi gravide legger oss tidlig vi vet du, Noz ;)

Her fikk jeg ikke besøk, men Fie har enda ikke sovna, så kommer meg ikke avgårde før tidligst halv to... Og gjetter på at det er for sent for dere :)

Det ble ikke noen date i dag uansett Niennas, så du slipper at vi er supersosiale uten deg :fnise:

Nejda, men Cindi skulle møte en venninne som bor langt vekk, som bare er innom her en minitur, så det forstår jeg jo veldig godt at hun ville da- jeg bor jo tross alt rett bort i gata :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noen date i dag uansett Niennas, så du slipper at vi er supersosiale uten deg :fnise:

Nejda, men Cindi skulle møte en venninne som bor langt vekk, som bare er innom her en minitur, så det forstår jeg jo veldig godt at hun ville da- jeg bor jo tross alt rett bort i gata :ler:

Hold meg oppdatert, også har vi en date en annen dag :)

Haaai! Jeg er klar for å møtes i morgen, kan også ta det i helgen hvis det funker bedre for deg Niennas? Kjempekoselig å dra på kafé med dere! Gleder meg! Ta med deg Teita også! :D Hadde vært superkos! :Nikke:

Og jeg har sååå lyst på iskaffe. Sånn typ NÅ. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...