Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P


Cindi

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Calavi

Er new yorker den butikken som har sånne hvite og sorte ruter på posene? Med rød skrift? I såfall tror jeg at jeg fant en veldig fin skjorte der i fjort! Men om de har fint undertøy er jo det supert. Jeg gidder ikke bruke så mye penger på undertøy, og man blir så lei av utvalget på hm og liknende.

Søte, hormonelle Cindi :hug: Man blir jo bare glad når du skriver om deg og mannen din da. Dere virker helskjønne sammen, og det er jo akkurat sånn man drømmer om å ha det :)

Håper den kvalmen gir seg snart, men tenk hvor langt du er på vei nå da! Det har jammen meg gått fort altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rodme: Nå kom jeg på at jeg skulle ringe deg i går... Kan jeg skylde på en nyforelska, bachelorskrivende kjempetrøtt hjärterdam ++?

Vi kommer iallefall bort til dere en tur i morgen om det fortsatt passer? Får nok ikke dratt fra jobben min før litt over 19 da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er new yorker den butikken som har sånne hvite og sorte ruter på posene? Med rød skrift? I såfall tror jeg at jeg fant en veldig fin skjorte der i fjort! Men om de har fint undertøy er jo det supert. Jeg gidder ikke bruke så mye penger på undertøy, og man blir så lei av utvalget på hm og liknende.

Søte, hormonelle Cindi :hug: Man blir jo bare glad når du skriver om deg og mannen din da. Dere virker helskjønne sammen, og det er jo akkurat sånn man drømmer om å ha det :)

Håper den kvalmen gir seg snart, men tenk hvor langt du er på vei nå da! Det har jammen meg gått fort altså!

Ja, det er den. =) Det er genialt, for undertøyet er billig, men mye kulere enn på H&M og sånt. Men de har bare opp til D cup da.

I dag har hormonella vært på tokt. :fnise: Blir så flau av meg selv!!! Lo så jeg nesten tissa på meg! Jeg skulle på apoteket og hente noen medisiner. Også tok jeg med meg folat og en tissekopp (skal ta prøver på mandag). Da jeg kom til kassen så leverte jeg resepten og han bak kassa bare: "denne har gått ut på dato. Du må ha en ny." Jeg bare "ååååja... kan du se om det muuuligens ligger en resept på **** på e-resept eller no." Han bare: "men du går jo på ####?" Jeg bare: "neeeei, jeg pleier å bytte til den andre.." Og da så mannen rart på meg og sa: "du altså... dette er allergimedisiner." Jeg: :plystre:

Hahahahaha!! :skratte: Jeg er så DRØYT vimsete for tiden. Mannen bak kassa bare: "Du altså... man må ta medisinene hver dag. Ellers virker de ikke." Han må jo seriøst ha trodd at jeg bare fikk et innfall og tenkte at "denne resepten fra 2011 så morsom ut!! La oss prøve den!"

Så enden på visa var at jeg kjørte hjem, fant 5 gamle resepter som jeg virkelig ikke trenger, men ikke den jeg skulle ha. Så p-piller og de som er gikk i søpla og jeg måtte ringe legen igjen.

Mjau mjau! Flinka. Hahaha!

Men nå er hormonella bækk in bissniss, for jeg har nemlig vært på matbutikken. Skulle baaare kjøpe noen grønnsaker for å lage wok. Ble ingen grønnsaker, men ble iskaffe, istesaft, juice, tandooristash, nanbrød, brød, olje, tannbørste og sånn fancy såpedispenser som går på batteri sånn at såpen bare kommer ut i handa di hvis du holder handa under den. Fææææncy!

Og best av alt: pistasjeis med sjokoladebiter! Vi har allerede blitt kompiser :laugh:

Note to self: Ikke send gravida i butikken alene. Hvem trenger egentlig en elektronisk såpedispenser? :fnise:

Ja tenk! Om bare toooo dager så går jeg inn i uke 12! Det nærmer seg den magiske grensen! 1 uke og 2 dager, så er jeg forhåpentligvis over det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: Nå kom jeg på at jeg skulle ringe deg i går... Kan jeg skylde på en nyforelska, bachelorskrivende kjempetrøtt hjärterdam ++?

Vi kommer iallefall bort til dere en tur i morgen om det fortsatt passer? Får nok ikke dratt fra jobben min før litt over 19 da men...

Det går bra. Skjønte at dere kanskje hadde viktigere ting å gjøre enn å snakke i telefonen med meg. :fnise:

Blir kos å se dere i morgen! Husk å ikke si noe om bebbis, for seksåringen vet ikke noe enda, og hun er her i morgen. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Cindi! Er korsryggen din bedre? Synes du burde nevne for legen din at du har vondt i den, i tilfelle det faktisk er bekkenløsning som melder en alt for tidlig ankomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsryggen er bra når jeg ikke bruker den. Får vondt hvis jeg løfter, bærer eller sitter på kontorstolen. Ellers merker jeg ikke noe. Vet ikke hva som er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som meg, det. ville nevnt det for legen iallefall. :)

Det er jo ikke vanlig, hvis ryggen din taklet det helt fint før graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Du har så mye (positiv)energi Cindi :ler:

Det høres helt sikkert merkelig ut men jeg merker at du, når jeg leser innlegg etter innlegg her,

er så energisk og entusiastisk og livlig og rett og slett så med!

Skjønner dere andre hva jeg mener eller er det bare jeg som er sprø? :lete:

Ang Tønsbergbesøket så kan ikke jeg heller denne uka.. Fikk eksamen i går og må jobbe

meg hakk ihjæl med den! Har sittet å jobba med den 8 timer idag og fått ned kun 250 ord :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Samme som meg, det. ville nevnt det for legen iallefall. :)

Det er jo ikke vanlig, hvis ryggen din taklet det helt fint før graviditeten?

hvordan går det med deg og dine bekkenproblemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som meg, det. ville nevnt det for legen iallefall. :)

Det er jo ikke vanlig, hvis ryggen din taklet det helt fint før graviditeten?

Okey, da skal jeg nevne det for legen. Er jo ikke godt for meg å vite, for jeg vet jo ikke hva bekkenløsning er for no. :fnise: Jeg er jammen ikke helt sikker på hva som er bekkenet mitt heller. Hohoho!

Ja, hadde ikke noe problemer med ryggen før graviditeten. Nå kjenner jeg det fortere. Hvis jeg sitter på jobb får jeg vondt i ryggen og må skifte mye stilling. Og hvis jeg handler med handlekurv får jeg vondt i ryggen.

Tror jeg burde skrive ned spørsmålene jeg har. For jeg er så vilt glemsk. Og når jeg ser bebbis på skjermen så bare: " :sjokkert: Omg shit!!! Det er noe der inne!!! Fy søren! Så du den greia! Det er en arm inni meg! TO armer!!! Den beveger seg!!" Også glemte jeg alle spørsmål om pollenallergi, ryggvondter og svimmelhet. :fnise:

Hvor vondt skal man liksom ha for at det er bekkenløsning? Og hva er egentlig bekkenløsning? :roll:

En gang spurte jeg venninna mi: "Duuuuuh? Hva er det derre cellulitter for no?"

Hun smilte ikke engang.

Av og til. Så tror jeg ikke aller forstår meg. :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så mye (positiv)energi Cindi :ler:

Det høres helt sikkert merkelig ut men jeg merker at du, når jeg leser innlegg etter innlegg her,

er så energisk og entusiastisk og livlig og rett og slett så med!

Skjønner dere andre hva jeg mener eller er det bare jeg som er sprø? :lete:

Ang Tønsbergbesøket så kan ikke jeg heller denne uka.. Fikk eksamen i går og må jobbe

meg hakk ihjæl med den! Har sittet å jobba med den 8 timer idag og fått ned kun 250 ord :sukk:

Haha! Takk for den Noz! :laugh: HerrCindi kaller meg for humørspredern. Men han syns jeg er morsom til og med når jeg prøver hardt å være kald og kynisk da. Så han er lett å tilfredstille. :fnise:

Du er nok skikkelig sprø! Ittno energi her å spore!! Bare helt normal galskap. Eeeeller no. :P

Shit! Stakkars! :hug: Da har du mye å stri med. Hvor mye skal du ende på? 2000 ord? Hva er temaet og når skal du levere? Husker jeg var helt i tåka i sånne perioder, så å dra på tur var helt uaktuelt. Satt klistra i en tåke av kaffe, røyk og bøker. Studiebobla mi det.

Krysser fingra for deg smarta! Du gjør det nok knall også denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Haha! Takk for den Noz! :laugh: HerrCindi kaller meg for humørspredern. Men han syns jeg er morsom til og med når jeg prøver hardt å være kald og kynisk da. Så han er lett å tilfredstille. :fnise:

Du er nok skikkelig sprø! Ittno energi her å spore!! Bare helt normal galskap. Eeeeller no. :P

Shit! Stakkars! :hug: Da har du mye å stri med. Hvor mye skal du ende på? 2000 ord? Hva er temaet og når skal du levere? Husker jeg var helt i tåka i sånne perioder, så å dra på tur var helt uaktuelt. Satt klistra i en tåke av kaffe, røyk og bøker. Studiebobla mi det.

Krysser fingra for deg smarta! Du gjør det nok knall også denne gangen!

en humørspreder er du definitivt!

ja, har nok å stri med.. det skal bli 10 sider så nå gjenstår det bare ca 9,5 :laugh:

En halv side i løpet av en hel dag! Yessss da!

Heheee, ja jeg kjenner meg igjen- jeg har også røyket og drukket nok kaffe i dag for å si det sånn....og bare stirra tomt ut i lufta til jeg nesten begynte å sikle :ler: Men disse 8 timene er effektive timer da..

Eksamen er i Stas og kommunalvitenskap og organisasjonsteori, sosiologi og antropologi, juridisk metode, rettssikkerhet og forvaltningsrett........ :*SNORK!*

Men om du fortsatt vil og kan og alt sånt, så har jeg tid til en tur på senteret på lørdagen (må jo ha en pause!).. ihvertfall for et par-tre timer.. eller har du lagt fra deg jakkeshoppingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Baaaaaaare... ehm... nitten tyvendedeler igjen. eller no :P

Jeg vedder på at den halve siden rocker sokkene av sensor! :Nikke: Den er nok awesome!!

Husker den eksamen. Det var den definitivt kjedeligste vi hadde. Måtte forklare ulike organisasjonsmodeller etc og bare snooooork!! Husker hvor vilt lite engasjert jeg var i å lese til den eksamenen. Jeg husker at det ble mye spising, kaffe og røyking. :fnise:

Jeg er usikker på den jakkeshoppingen... For jeg er brått litt blakk fant jeg ut. Sjekka kontoen min og bare :sjokkert: også husket jeg at jeg har handlet på matbutikken for 1500 på en uke, og at jeg har kjøpt vitaminstasj pga graviditeten og at jeg tok med HerrCindi på middag i forgårs. Jeg glemmer liksom at de pengene trekkes fra et sted. Skal snakke med HerrCindi om det. Kanskje jeg får lommepenger. :P UANSETT så kan vi jo ta en iskaffe. For det koster jo ikkeno nesten! Også kan man jo vindusshoppe. Det funker det også for tenk! Kan late som man driter penger og titte på hva man da ville kjøpt. Tror jeg da hadde handla på den interiørbutikken som ligger i kjelleren. Den (nesten) nye. *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Ja! Denne eksamen er definitivt kjedelig!

Eller, det er jo for så vet en del spennende temaer, men det er for vanskelig å skrive om og det å klare

å vri og vende og sammenflette alle disse delemnene inni hverandre!

Heheheee, du er jammen flink til å gå amokk i butikken Cindi :laugh:

Vi kan jo ta den dagen litt på sikt enn så lenge, men fint om vi finner det ut iløpet av fredag ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så mye (positiv)energi Cindi :ler:

Det høres helt sikkert merkelig ut men jeg merker at du, når jeg leser innlegg etter innlegg her,

er så energisk og entusiastisk og livlig og rett og slett så med!

Skjønner dere andre hva jeg mener eller er det bare jeg som er sprø? :lete:

Du er nok ikke sprø, Noz. Jeg skjønner godt hva du mener! Er liksom så "levende" skrevet, uansett hvor teit det må høres ut :fnise: Så gøy å komme inn å lese her :laugh:

Og jeg synes du burde skrive liste ja, Cindi. Høres ikke helt bra ut med den ryggen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Denne eksamen er definitivt kjedelig!

Eller, det er jo for så vet en del spennende temaer, men det er for vanskelig å skrive om og det å klare

å vri og vende og sammenflette alle disse delemnene inni hverandre!

Heheheee, du er jammen flink til å gå amokk i butikken Cindi :laugh:

Vi kan jo ta den dagen litt på sikt enn så lenge, men fint om vi finner det ut iløpet av fredag ihvertfall :)

Og det er så vanskelig å forklare på en engasjert måte. Organisasjonsteori liksom. Hvordan KAN man gjøre det interessant? Merkelig nok, så kom man seg igjennom den eksamen også. Og i dag står jeg midt i planlegging av mer hensiktsmessige organisasjonsstrukturer. DET hadde jeg aldri trodd da jeg sutra over hvor kjedelig det var. :fnise:

Det er rart med det hvor mye man brått MÅ ha i butikken. Den elektroniske såpedispenseren var virket et must have som bare måtte bli med på budsjettet mitt!! Jeg får jo SÅ hotell-følelse, på mitt eget bad!! :danse: Noe må man da kunne unne seg? hihi!

Og bare TENK hvor underholdende for en seksåring, med såpe som kommer uuuuten at du trykker på knappen! Underholdning må skjønne! :laugh:

Har du planer for helga da? Ikke avlys noe for min del. Jeg er her jeg liksom. I dag, i morgen og i overioverioverimorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er nok ikke sprø, Noz. Jeg skjønner godt hva du mener! Er liksom så "levende" skrevet, uansett hvor teit det må høres ut :fnise: Så gøy å komme inn å lese her :laugh:

Og jeg synes du burde skrive liste ja, Cindi. Høres ikke helt bra ut med den ryggen din.

Hihi! Artig at du syns det da. :laugh: Yeyyyy, I am aliiiive! *nynne med "I will survive"-melodi*

Ja, den lista begynner å komme seg.

"Hei legen. Jeg elsker at jeg skal bli mor altså. Men hittil har det også vært innmari slitsomt. Jeg vet at jeg kommer til å glemme alle vondtene mine med en gang jeg ser knøttulf på skjermen, så her kommer det. Jeg har:

  • Svangerskapskvalme
  • Dårlig matlyst
  • oppblåst mage og forstoppelse (oversharing..)
  • Gulping og sure oppstøt
  • vondt i korsryggen
  • Mye svimmelhet
  • Ekstrem trøtthet

You fix?

-Kjærlig hilsen Cindi"

Håper ikke jeg har glemt noe nå tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Du er nok ikke sprø, Noz. Jeg skjønner godt hva du mener! Er liksom så "levende" skrevet, uansett hvor teit det må høres ut :fnise: Så gøy å komme inn å lese her :laugh:

hehehee-- yeeey :danse:

enig!

Har du planer for helga da? Ikke avlys noe for min del. Jeg er her jeg liksom. I dag, i morgen og i overioverioverimorgen.

såpedispenseren høres festlig ut den da! .. ikke bare for 6åringer :laugh:

hvor mye kostet den enkli?

planene mine består stort sett kun av eksamensskriving i de neste 3-4 ukene!

prøver enkli å legge minst mulig planer, men en pause i ny og ne må jeg jo ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kosta 99 kroner på meny! Og det var refill der. Kompisen min kjøpte en slik på europris, den kosta visst rundt hundrelappen der også. Det var hos han jeg så den. Jeg bare: WOW!!!!

Jeg blir lett imponert da. Hahaha!

Og nå har jeg min heeeelt egen! Refill kostet ca 40 kroner, så det er jo ikke såååå ille. Med tanke på hvor mye morro man får for penga. :fnise:

Når skal du levere eksamen?

Ja, du får legge inn en iskaffe-med-Cindi-pause i alle fall. Det syns jeg! :Nikke:

Også får vi ta et ordentlig treff etter du og hjärterdam har levert eksamen. Da er kanskje jeg litt mindre kvalm også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg blir også lettere imponert :ler: Broren min pussa opp hele badet sitt helt selv, sånn fra langt inni veggen og utover og alt sammen (untatt rørlegger ting og sånt da) og første gang jeg gikk inn på der etter at han var ferdig fordi jeg skulle på do, så hold jeg på å døøøøø av begeistring! For i det man skrudde på lyset så skrudde radioen seg på over høytalerne rundt omkring på badet :hakeslepp:

Og når man slo lyset av igjen så døde musikken...Woooooooooooooooooooow!

eksamen skal leveres innen 21.mai, men jeg har IKKE god tid i det hele tatt :redd:

Ja, iskaffe :hoppe: det er meldt (nokså) fint vær på laurdag også faktisk :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...