Cindi Skrevet 21. april 2013 Forfatter #281 Del Skrevet 21. april 2013 Ble nettopp påminnet god grunn nummer 1 til å ønske seg en gutt: de leker med lego! ^^,) Jeg vil ha en lego-unge! Hehe! Har prøvd å få mini-nestenCindi til å leke med lego. Kjøpte til og med rosa klosser. Men hun har ikke rørt de. Tror kanskje jeg kjøpte for små klosser? Kjøpte de små byggeklossene. Tenkte at de store var for mindre barn, men kanskje det er grunnen til at hun ikke liker det. HerrCindi sa han hadde maaassssseeevis av lego hjemme. Håper han enda har tatt vare på de i tilfelle vi får en liten legomester. Boojaa!! Cindi og mini kan bygge landsbyyy ^^,) I dag har jeg hatt sånn passe vondt i magen. ALT bare stopper opp når man er gravid tydeligvis. Ikke rart jeg ser høygravid ut. HerrCindi bare "babymageee! <3" Jeg bare: "sorry elskling... tror det er mer bæsj enn baby der nå..."(ja, vi snakker faktisk om bæsj. Oh my God lissm. ) Nå har HerrCindi og mini-HerrCindi (også kjent som mini-nestenCindi) dratt på kino. Jeg har en verkstedregning på alt for mange tusen som venter på meg, og føler meg tung som bly i kroppen pga tidligere nevnte svangerskapsplage, så da fikk de kose seg sammen bare far og datter. Jeg bidro med pynting av vesla før de dro da. Har krøllet håret hennes og satt det opp med masse rosa spenner. Hun bare: "Jeg er NYDELIG!!! " Av og til er den ungen skremmende lik meg da jeg var liten. Jeg sa også sånt når mamma hadde krøllet håret mitt. Må få det på film. Love it! I mellomtiden har HerrCindi (han er så jævla perfekt) vasket 6 maskiner med klær, laget en nydelig frokost og hjemmelaget grønnsakssuppe med pannekaker til. Så jeg bidro med å legge sammen klærne. Oh for et bidrag. Jeg fletter og bretter klær. (Også lager jeg jo strengt tatt et menneske. Skal ikke undervurdere det. *flire*) I kveld skal jeg på middag til en kompis av meg. Vi ble kjent da vi bodde i kollektiv sammen for 11-12 år siden, og har vært venner siden. Ser hverandre ikke mer enn kanskje 4 ganger i året, men det er helt ok. Han har gifta seg og skal få barn som har forventet ankomst om ca 2 uker, så da inviterte de på middag før de fikk en minibråkebøtte å dele middagtiden med. Blir nok hyggelig å se de igjen. Og han sa at han skulle studere magen min inngående for å avsløre meg i tilfelle jeg var blitt gravid. Kanskje jeg må gå med burka? Har ambisjoner om å rydde vekk klær fra klesskapet i dag. Ingen av klærne funker mer, også er det jo aller mest tunge vinterklær uansett. Så jeg vil gjerne tynne ut litt i klesskapet slik at jeg faktisk ser hva jeg KAN gå med. Ambisjonene er tilstede, så får vi se om/når det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 21. april 2013 Forfatter #282 Del Skrevet 21. april 2013 Ooog bare sånn til opplysning: det er ikke fordi jeg har lagt så innmari på meg at jeg ikke passer noen klær mer. Men ALT som strammer bare pittelitt gjør at jeg brekker meg. Hehe! Jeg får helt fint på meg tynne-buksa enda, men den strammer på magen så jeg blir kvaaaaaaaalm. Også er toppene bare FOR varme for en overopphetet hormonell frue. Vårklær: Dere er velkomne. Og 20 grader og kjoler: Overvelkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 21. april 2013 #283 Del Skrevet 21. april 2013 "Jeg er NYDELIG!" så utrolig herlig!! Jeg ser og hører det for meg..Men jeg vedder på at hun har helt rett da! Jeg skjønner ikke hva du mener med dette med at det ser ut som du er lengre på vei enn du er og at du er så oppblåst og stor. Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg stormisunner kroppen din akkuratt slik den er idag! Det er nok mest oppi hodet ditt dette her, og jeg håper at det går seg til etterhvert - etterhvert som du blir mer og mer vant til graviditeten. Når du ser denne meldingen, så har du muligens kommet hjem igjen fra middagsbesøk og kompis- så hvordan var det? Fikk du servert noe godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 21. april 2013 #284 Del Skrevet 21. april 2013 Åh, LEGO - Det er moro :D hjärterdamminien har lekt med små klosser siden like før han fylte fire, da var ikke duplo interessant lengre... Du så han jo på senteret. vi sto omtrent bare og så på Lego før dere kom til lekebutikken ^^ Håper du har en fin kveld i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. april 2013 #285 Del Skrevet 21. april 2013 Her er det legofriends som er tingen for minstejenta:) Hun er helt hekta! Fikk masse til bursdagen sin, og igår kjøpte hun seg campingvognsett og stallsett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #286 Del Skrevet 22. april 2013 Insomnia. Våknet klokken to.. og våken var man. Enda jeg har lagt meg tidlig hver kveld... bah.. Soooov da for svarte..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #287 Del Skrevet 22. april 2013 "Jeg er NYDELIG!" så utrolig herlig!! Jeg ser og hører det for meg..Men jeg vedder på at hun har helt rett da! Jeg skjønner ikke hva du mener med dette med at det ser ut som du er lengre på vei enn du er og at du er så oppblåst og stor. Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg stormisunner kroppen din akkuratt slik den er idag! Det er nok mest oppi hodet ditt dette her, og jeg håper at det går seg til etterhvert - etterhvert som du blir mer og mer vant til graviditeten. Når du ser denne meldingen, så har du muligens kommet hjem igjen fra middagsbesøk og kompis- så hvordan var det? Fikk du servert noe godt? Søte du. Jeg hører liksom hva du sier. Men ser en stooor versjon av Cindi i speilet. Jeg tror nok det er forstørrelsesglass i de psykiske linsene mine. Alt er liksom så blubbete, slapt og unaturlig stort. Håper jeg venner meg til det etterhvert, akkurat nå føler jeg bare at jeg ser feil ut. Kanskje når jeg ser ordentig gravid ut at det føles bedre. Nå kom akkurat frøken "jeg er nydelig" og lurte på hva som foregikk i stua. "Bare legg deg igjen vennen. Det er natta. Cindi bare fikk ikke sove..." Har helt lakenskrekk i natt. Supertrøtt, men får f ikke sove... Våknet klokken to, også bare var jeg våken. Håper det er et engangstilfelle. Middagen var kjempestas. Kona til kompisen min er fødeklar om noen uker, og de har virkelig ALT på stell. Imponert! De hadde kjøpt enormt mye klær, så til og med jeg tenkte "jøssda...". Trenger en nyfødt et helt klesskap fullt av klær? Trodde de bare kava rundt i body og strømpebukse i starten. Hun hadde laget brasiliansk mat, og fikk vi iiiiiiis. Nam! Hun snakker ikke norsk enda, så vi snakke via google translate mens kompisen min snakket med en annen venninne av oss. Funka helt knall! Hehe! Både jeg og kompisen min merket dog at venninnen vår (som også bodde sammen med oss i kollektivet for 12 år siden) står på stedet hvil. Resten av verden ble voksne, men hun er fremdeles 16 år gammel. Man merker det blir klamt i samtalen. Hehe! Har fått et kjempegodt inntrykk av kona hans nå da, og det er jo kos. Siden vi nok kommer til å henge mye sammen med bebisene våre. Har ikke snakket så mye med henne før, fordi kompisen min har vært oversetter, og det blir jo litt... eh... amputerende. Haha! Så heretter skal jeg gå rundt med en ipad på brystet, inntil hun lærer seg norsk. Super ide! Jeg er forresten EKSTREMT fornøyd med at jeg brått har flere gravide rundt meg nå. For jeg har følt meg innmari ensom her i HerrCindiBy. Trodde aldri jeg skulle overleve denne graviditeten uten å gå inn i en kraftig depresjon. Men nå har jeg brått flere jenter som jeg kan være gravid sammen med, oooog som får barn som er like gammel (innenfor et halvt år i alle fall) som min baby. Jeg merker at det har hatt mye å si for holdningen og humøret mitt. Jeg er fornøyd om dagen, og ser lyst på fremtiden. *tralle en sang* Apropos lyst. Nå ble det lyst ute, og jeg har ikke sovet noe. Flotteeeers. (etter å ha skrevet hele greia ser jeg at et svar til Noz brått gikk over til å bli et helt innlegg. hehe!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #288 Del Skrevet 22. april 2013 Åh, LEGO - Det er moro :D hjärterdamminien har lekt med små klosser siden like før han fylte fire, da var ikke duplo interessant lengre... Du så han jo på senteret. vi sto omtrent bare og så på Lego før dere kom til lekebutikken ^^ Håper du har en fin kveld i kveld Så i grunn er hun ikke for liten for de små klossene da... Kanskje hun bare ikke har fantasien til å "komme i gang" og derfor synes det er kjedelig? Oh! Idèalert!! MininestenCindi og MiniHjärterdam kan ha legotreff! (vi voksne kan jo drikke kaffe eller no da. hehe) Her er det legofriends som er tingen for minstejenta:) Hun er helt hekta! Fikk masse til bursdagen sin, og igår kjøpte hun seg campingvognsett og stallsett:) Ja! Lego er jo stas! Legofriends har jo kjempemye fint! Kjøpte et sånt stallsett til tantebarnet mitt, og hun elsket det! Ble helt hekta. Hvor gammel er minstejenta? Kanskje jeg skulle prøve meg på legofriends til seksåringen. Kanskje det hadde vært mer suksess? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. april 2013 #289 Del Skrevet 22. april 2013 Så i grunn er hun ikke for liten for de små klossene da... Kanskje hun bare ikke har fantasien til å "komme i gang" og derfor synes det er kjedelig? Oh! Idèalert!! MininestenCindi og MiniHjärterdam kan ha legotreff! (vi voksne kan jo drikke kaffe eller no da. hehe) Ja! Lego er jo stas! Legofriends har jo kjempemye fint! Kjøpte et sånt stallsett til tantebarnet mitt, og hun elsket det! Ble helt hekta. Hvor gammel er minstejenta? Kanskje jeg skulle prøve meg på legofriends til seksåringen. Kanskje det hadde vært mer suksess? Hun er 9, men legefriends er genialt til mindre unger også Har kjøpt det selv til tantejente som er 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 22. april 2013 #290 Del Skrevet 22. april 2013 Så i grunn er hun ikke for liten for de små klossene da... Kanskje hun bare ikke har fantasien til å "komme i gang" og derfor synes det er kjedelig? Oh! Idèalert!! MininestenCindi og MiniHjärterdam kan ha legotreff! (vi voksne kan jo drikke kaffe eller no da. hehe) Jaa :D Det var en god ide! Men jeg drikker ikke kaffe da ;P Tantejentene mine på 7 og 9 leker også mye med Lego Friends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 22. april 2013 #291 Del Skrevet 22. april 2013 Det skal sies at jeg digget Lego som liten! Synes vi skal fortsette å treffes, Cindi, spesielt når klumpene våre er på utsiden ^_^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #292 Del Skrevet 22. april 2013 Jaa :D Det var en god ide! Men jeg drikker ikke kaffe da ;P Tantejentene mine på 7 og 9 leker også mye med Lego Friends Du kan få noe annet Vi har ungehelg samtidig, og alenehelg samtidig. Så det er jo innmari praktisk! Nesten så det skulle vært planlagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #293 Del Skrevet 22. april 2013 Det skal sies at jeg digget Lego som liten! Synes vi skal fortsette å treffes, Cindi, spesielt når klumpene våre er på utsiden ^_^ Helt enig Er jo fantastisk å ha noen som er akkurat like langt på vei nesten å dele ting med. Ikke alle som syns det er såååå morro å snakke om barnevogner. Hehe! Også er du jo herlig. Det hjelper også litt. :D] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #294 Del Skrevet 22. april 2013 Hun er 9, men legefriends er genialt til mindre unger også Har kjøpt det selv til tantejente som er 7. Dette må prøves merker jeg. Fint at tingene er litt store, for hun er ikke kjempeflink til å ha kontroll på tingene sine. Mye som brått bare blir borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 22. april 2013 #295 Del Skrevet 22. april 2013 Du kan få noe annet Vi har ungehelg samtidig, og alenehelg samtidig. Så det er jo innmari praktisk! Nesten så det skulle vært planlagt. Jaggu, ikke verst, jeg er veldig glad i ymse teer (Heter det teer?) Kjekt at det er sånn da, når de to er ca like gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #296 Del Skrevet 22. april 2013 Jaggu, ikke verst, jeg er veldig glad i ymse teer (Heter det teer?) Kjekt at det er sånn da, når de to er ca like gamle Hehe! Du skal få lov å kalle det teer, skal ikke sladre. (Siden jeg ble litt usikker selv.) Jeg har sånn ca alt for mange sorter te. Tar litt av, så halve helsekosten bor i skapet mitt. Du burde finne noe du liker der. Har vurdert å gi det bort, for jeg er så sær på hva jeg liker at det aldri blir drukket. Har ikke sååå ofte besøk av noen som foretrekker te liksom. Jeg prøver 100, finner en favoritt og drikker den til det er tomt. Gjerne fem kopper om dagen. Etter jeg ble gravid har jeg ikke hatt noe lyst på. Blir for søtt eller rart. Vil baare ha vann. Særa. ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 22. april 2013 #297 Del Skrevet 22. april 2013 Hmmm...Gjett hva jeg har gjort i dag a? ... Ja, det heter "Teer" .. Det er så og si alltid løsningen i kryssord når det er(flere) drikke ® på fire bokstaver er det i november du kommer til å føde kanskje Cindi? Og hva med du Niennas? Jeg vil nemlig også snakke barnevogner og trille sammen dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #298 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg gjetter på at du haaaaaaaaaaaaaaar... Kjøpt deg ny bukse?? Og kanskje en topp? Er det sant? Miiih! Hihihi! Ja, jeg har termin sånn ca i midten av november. Bra Noz!! For jeg vil nemlig veldig gjerne ha deg med. OG så trenger jeg også en personlig shopper for tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 22. april 2013 #299 Del Skrevet 22. april 2013 Hmmm...Gjett hva jeg har gjort i dag a? ... Ja, det heter "Teer" .. Det er så og si alltid løsningen i kryssord når det er(flere) drikke ® på fire bokstaver er det i november du kommer til å føde kanskje Cindi? Og hva med du Niennas? Jeg vil nemlig også snakke barnevogner og trille sammen dere! Jeg tipper vi har blitt klestrillinger Oi, teer virka så barnslig liksom, så jeg trodde faktisk det het noe annet uten å kunne klare å definere bedre ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 22. april 2013 #300 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg gjetter på at du haaaaaaaaaaaaaaar... Kjøpt deg ny bukse?? Og kanskje en topp? Er det sant? Miiih! Hihihi! Ja, jeg har termin sånn ca i midten av november. Bra Noz!! For jeg vil nemlig veldig gjerne ha deg med. OG så trenger jeg også en personlig shopper for tenk! Jeg tipper vi har blitt klestrillinger neee-eeeei ikke i det heeeeele tatt...(.....busted! Kjøpte du også hvit singlettgreie under Hjerterdamen? De hadde nemlig ikke flere igjen av den fargen idag så jeg fikk gikk for 2 ulike grønnfarger istedet. Yeeey- så hyggelig at du vil ha meg med cindi jeg gleder meg allerede jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå