Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Har hatt en del cyster selv. Aldri måtte fjerne. De ble bare borte. Den ene var skikkelig stor også..

Søster har også hatt det. Mange som opplever det. Skremmende, men som oftest ordner kroppen opp selv.

Krysser fingrene. :hug:

satser på det jeg da!! Takk!! Nå løftet du noen kilo av skuldrene mine :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre Fionel. :)

9+6:

I dag startet kvalmen med en gang jeg våknet. Formen er kjiiiip. Kvalm, trøtt og vondt i hodet. Eneste som funker å spise er frokostblanding. Bah...

I morgen blir en laaang dag. Hele dagen er møtedag. Aner ikke hvordan jeg skal holde ut. Gudd løkk liksom. *syte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!! Kjempebra tips. Vil jo gjerne ha en bukse som ser normal ut også. Denne så jo helt vanlig ut. Hvordan er størrelsen? Usikker på om jeg skal ha small eller medium.

Størrelsen er ganske vanlig. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det :fnise: men du har jo sett meg. Jeg brukte small i begynnelsen, og medium den andre halvdelen av svangerskapet. Det er stretch i stoffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du jo! :hoppe:

Det hadde jo vært stas om Fie og minidu også ble med da!

Og TM selvfølgelig.

Cindi skal jo ha med miniklumpenurket sitt, så dere andre bør også få ha det :laugh:

Jeg er her vett, snikende ullteppe som jeg er ^^

TM kommer ikke før på tirsdag, akkurat booka billett nå nemlig.

Jeg og Mr. D har hele lørdag helt helt ledig og vil gjerne leke! Men, jeg tror det må involvere is hvis det skal fenge femåringen over lengre tid ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her vett, snikende ullteppe som jeg er ^^

TM kommer ikke før på tirsdag, akkurat booka billett nå nemlig.

Jeg og Mr. D har hele lørdag helt helt ledig og vil gjerne leke! Men, jeg tror det må involvere is hvis det skal fenge femåringen over lengre tid ;D

Det funker bra for meg. Trenger litt is innimellom sjæl. :P Jeg kan ta med en seksåring han kan leke med også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Broren min skal plutselig innom mamma på lørdag, og deeeet er ikke ofte (at vi ser han),

så jeg bare tenkte å planlegge littegranne hvordan det blir... når omtrent sånn ca nesten tenker

dere atte det er en fin tid å møtes på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Broren min skal plutselig innom mamma på lørdag, og deeeet er ikke ofte (at vi ser han),

så jeg bare tenkte å planlegge littegranne hvordan det blir... når omtrent sånn ca nesten tenker

dere atte det er en fin tid å møtes på?

Jeg er fleksibel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

hvem er denne seksåringen? :)

Vi får vente å høre hva Niennas (og teita?) sier da..

er det fremdeles by`n borti gata her som en møtestedet foresten? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er denne seksåringen? :)

Vi får vente å høre hva Niennas (og teita?) sier da..

er det fremdeles by`n borti gata her som en møtestedet foresten? :lete:

Den byen passer meg fint iallefall, enten kjører vi, eller så tar vi toget og tar det som en ordentlig tur ;)

Tror seksåringen er Cindis mann sin fra tidligere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for min del så tror jeg det er best om vi møtes ganske tidlig, f.eks ti-elleve tiden? Fie skal egentlig sove rundt tolv-ett tiden, men det får jeg nok ikke til å skje... :P

Har inntrykk av at Teita skal bli med, så da tenker jeg hun sitter på med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er oppe kl 7 uansett vi, iallefall en av oss... Så vi kan godt møtes rundt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er oppe kl 7 uansett vi, iallefall en av oss... Så vi kan godt møtes rundt da :)

Vi også................ (legg merke til hvor mange punktum jeg slenger med, for å vise hvor fornøyd jeg er over det faktum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Den byen passer meg fint iallefall, enten kjører vi, eller så tar vi toget og tar det som en ordentlig tur ;)

Tror seksåringen er Cindis mann sin fra tidligere? :)

aaah, åff kåsh :) tenkte at den barnen var pittelitt eldre jeg serru..

10/11-tiden ja... hehee...... skal prøve mitt beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bare: 10-11 er seeeent. Jeg bare: tiiiiiidlig. Haha! Forandrer seg nok når klumpen er ute. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Dere bare: 10-11 er seeeent. Jeg bare: tiiiiiidlig. Haha! Forandrer seg nok når klumpen er ute. :P

jeg er IKKE på at det er sent altså :ler:

Men jeg forstår jo godt at ting blir anderledes når man får barn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før så syntes jeg alt før elleve var natta. Nå er jeg overlykkelig at vi står opp 7, og ikke halv 6 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, D er sønn av to stk utprega B-mennesker, likevel er han oppe mellom 6 og 7 UANSETT dag =S

Så lykke til ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...