fionel Skrevet 17. april 2013 #221 Del Skrevet 17. april 2013 Har hatt en del cyster selv. Aldri måtte fjerne. De ble bare borte. Den ene var skikkelig stor også.. Søster har også hatt det. Mange som opplever det. Skremmende, men som oftest ordner kroppen opp selv. Krysser fingrene. satser på det jeg da!! Takk!! Nå løftet du noen kilo av skuldrene mine :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. april 2013 Forfatter #222 Del Skrevet 18. april 2013 Godt å høre Fionel. 9+6: I dag startet kvalmen med en gang jeg våknet. Formen er kjiiiip. Kvalm, trøtt og vondt i hodet. Eneste som funker å spise er frokostblanding. Bah... I morgen blir en laaang dag. Hele dagen er møtedag. Aner ikke hvordan jeg skal holde ut. Gudd løkk liksom. *syte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. april 2013 #223 Del Skrevet 18. april 2013 Tusen takk!!! Kjempebra tips. Vil jo gjerne ha en bukse som ser normal ut også. Denne så jo helt vanlig ut. Hvordan er størrelsen? Usikker på om jeg skal ha small eller medium. Størrelsen er ganske vanlig. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men du har jo sett meg. Jeg brukte small i begynnelsen, og medium den andre halvdelen av svangerskapet. Det er stretch i stoffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 18. april 2013 #224 Del Skrevet 18. april 2013 Der er du jo! Det hadde jo vært stas om Fie og minidu også ble med da! Og TM selvfølgelig. Cindi skal jo ha med miniklumpenurket sitt, så dere andre bør også få ha det Jeg er her vett, snikende ullteppe som jeg er ^^ TM kommer ikke før på tirsdag, akkurat booka billett nå nemlig. Jeg og Mr. D har hele lørdag helt helt ledig og vil gjerne leke! Men, jeg tror det må involvere is hvis det skal fenge femåringen over lengre tid ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. april 2013 Forfatter #225 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg er her vett, snikende ullteppe som jeg er ^^ TM kommer ikke før på tirsdag, akkurat booka billett nå nemlig. Jeg og Mr. D har hele lørdag helt helt ledig og vil gjerne leke! Men, jeg tror det må involvere is hvis det skal fenge femåringen over lengre tid ;D Det funker bra for meg. Trenger litt is innimellom sjæl. Jeg kan ta med en seksåring han kan leke med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. april 2013 #226 Del Skrevet 18. april 2013 Broren min skal plutselig innom mamma på lørdag, og deeeet er ikke ofte (at vi ser han), så jeg bare tenkte å planlegge littegranne hvordan det blir... når omtrent sånn ca nesten tenker dere atte det er en fin tid å møtes på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. april 2013 Forfatter #227 Del Skrevet 18. april 2013 Broren min skal plutselig innom mamma på lørdag, og deeeet er ikke ofte (at vi ser han), så jeg bare tenkte å planlegge littegranne hvordan det blir... når omtrent sånn ca nesten tenker dere atte det er en fin tid å møtes på? Jeg er fleksibel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 18. april 2013 #228 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg er og fleksibel En seksåring høres midt i blinken ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. april 2013 #229 Del Skrevet 18. april 2013 hvem er denne seksåringen? Vi får vente å høre hva Niennas (og teita?) sier da.. er det fremdeles by`n borti gata her som en møtestedet foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 18. april 2013 #230 Del Skrevet 18. april 2013 hvem er denne seksåringen? Vi får vente å høre hva Niennas (og teita?) sier da.. er det fremdeles by`n borti gata her som en møtestedet foresten? Den byen passer meg fint iallefall, enten kjører vi, eller så tar vi toget og tar det som en ordentlig tur Tror seksåringen er Cindis mann sin fra tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. april 2013 #231 Del Skrevet 18. april 2013 Vel, for min del så tror jeg det er best om vi møtes ganske tidlig, f.eks ti-elleve tiden? Fie skal egentlig sove rundt tolv-ett tiden, men det får jeg nok ikke til å skje... Har inntrykk av at Teita skal bli med, så da tenker jeg hun sitter på med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 18. april 2013 #232 Del Skrevet 18. april 2013 Vi er oppe kl 7 uansett vi, iallefall en av oss... Så vi kan godt møtes rundt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. april 2013 #233 Del Skrevet 18. april 2013 Vi er oppe kl 7 uansett vi, iallefall en av oss... Så vi kan godt møtes rundt da Vi også................ (legg merke til hvor mange punktum jeg slenger med, for å vise hvor fornøyd jeg er over det faktum) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. april 2013 #234 Del Skrevet 18. april 2013 Den byen passer meg fint iallefall, enten kjører vi, eller så tar vi toget og tar det som en ordentlig tur Tror seksåringen er Cindis mann sin fra tidligere? aaah, åff kåsh tenkte at den barnen var pittelitt eldre jeg serru.. 10/11-tiden ja... hehee...... skal prøve mitt beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. april 2013 Forfatter #235 Del Skrevet 18. april 2013 Dere bare: 10-11 er seeeent. Jeg bare: tiiiiiidlig. Haha! Forandrer seg nok når klumpen er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 18. april 2013 #236 Del Skrevet 18. april 2013 Tro meg, for seks år siden tenkte jeg som deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. april 2013 #237 Del Skrevet 18. april 2013 Dere bare: 10-11 er seeeent. Jeg bare: tiiiiiidlig. Haha! Forandrer seg nok når klumpen er ute. jeg er IKKE på at det er sent altså Men jeg forstår jo godt at ting blir anderledes når man får barn da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. april 2013 #238 Del Skrevet 18. april 2013 Før så syntes jeg alt før elleve var natta. Nå er jeg overlykkelig at vi står opp 7, og ikke halv 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. april 2013 Forfatter #239 Del Skrevet 18. april 2013 Hahaha! Can't wait. Not!! Håper kidden blir som mor si. Lov å fantasere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 18. april 2013 #240 Del Skrevet 18. april 2013 Haha, D er sønn av to stk utprega B-mennesker, likevel er han oppe mellom 6 og 7 UANSETT dag =S Så lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå