Gå til innhold

Hvorfor har innvandrerjenter finere kropp enn norske+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Snoken-

På universitetet jeg går på er samtlige av jentene med innvandrerbakgrunn tynne å feminine men de norske varigerer veldig. Selv de slanke norske jentene er ganske kraftige spesielt i lårene. Hm hvorfor holder innvandrerjenter seg bedre? Er det fordi de ikke drikker like mye?

Anonym poster: 7991d21d70c9eec80aa6350e2f6956a8

Tynne lår? Kanskje ikke de trener.

Norske jenter holder seg til norsk kosthold hvor svin er et populært måltid, og det er kanskje også viktigere for en med innvandrerbakgrunn å hevde seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marsvinet

Hm... man kan jo begynne å diskutere hva som er vakkert. Er det en tynn, sped kropp som er vakkert? Er det svære, vulgære former som er vakkert?

Jeg kan jo si hva jeg selv synes. En passe slank kropp som har fått kontinuelig med fysisk aktivitet og dermed en sunn mengde muskler. Ren, ungdommelig hud som følge av et sunt kosthold og passe med soling. Rette, naturlig hvite tenner. Feminine hender og føtter i passe størrelse i forhold til høyden. Sunnhet er altså det jeg ser på som vakkert. Når det gjelder ansiktet så er vel et naturlig gjennomsnitt som er vakkert, men jeg tror at sunnhet og beskjeden sminking kan gjøre de fleste ansikt vakre.

Så var det tilbake til den etniske debatten her i denne tråden. Alle jenter kan være sunne, uansett hvilken etnisitet de har. Det er sant at enkelte er født med et dårligere utganspunkt enn andre, og at disse dårlige utganspunktene kan forekomme oftere hos enkelte folkegrupper. Men jeg synes at det blir helt feil å si at persiske jenter er penere enn norske eller omvendt. Jeg synes at sunne jenter er vakkert uansett etnisitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Självklart är det så du ser det. De norska vackra flickorna är "vanliga" i dina ögon och de väldigt vackra utländska flickorna syns pga att de är annorlunda. De fula utländska flickorna som går förbi dig lägger du inte ens märke till eftersom du bara ser efter det du tycker är fint. Kan garantera dig att det går fula invandrar flickor på ditt universitet också.

Sedan så vill jag också lägga till att svenska och danska flickor är mer uppdaterade med mode och därför är de kanske med på listan som var citerad till längre fram i tråden medan de norsk uteblev. Med så många svenskar i Norge så borde det väl jämna ut sig snart... Tycker också att det är härligt att se svenska män för de klär sig bättre än norska. (Sorry mina älskade norrmän)

:ler: Majoriteten av svenske menn i Oslo kler som jo som homofile. Ikke at det er noe galt med å være homo altså, men som heterofil dame blir jeg mer lattermild enn tiltrukket av det.

Men hver sin smak ;)

Anonym poster: f2245be865a9004d262f4524feb6da8a

Anonym poster: f2245be865a9004d262f4524feb6da8a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Majoriteten av svenske menn i Oslo kler som jo som homofile. Ikke at det er noe galt med å være homo altså, men som heterofil dame blir jeg mer lattermild enn tiltrukket av det.

Men hver sin smak ;)

Anonym poster: f2245be865a9004d262f4524feb6da8a

Anonym poster: f2245be865a9004d262f4524feb6da8a

Ha-ha, om du tycker om baggy jeans och "hettegenser" så förstår jag dig. Eller bara lite förstora byxor sådär allmänt... Själv så tycker jag om att kunna se en het mannsrumpa under jeansen och tycker inte att det gör dessa män mer "homo" pga det.

Om du själv inte har något som liknar på "modestil" så förstår jag dig också i det du skriver, denna typen av klädstil kan ju inte förstås av alla. Så som du säger "Hver sin smak ;)"

Endret av Nusseli
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha, om du tycker om baggy jeans och "hettegenser" så förstår jag dig. Eller bara lite förstora byxor sådär allmänt... Själv så tycker jag om att kunna se en het mannsrumpa under jeansen och tycker inte att det gör dessa män mer "homo" pga det.

Om du själv inte har något som liknar på "modestil" så förstår jag dig också i det du skriver, denna typen av klädstil kan ju inte förstås av alla. Så som du säger "Hver sin smak ;)"

Skjønner ikke helt hvorfor du ofte svarer så frekt jeg da. Hvorfor ikke bare være hyggelig? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor du ofte svarer så frekt jeg da. Hvorfor ikke bare være hyggelig? :)

Svaret jeg gav er jo likt som det jeg siterat. Ser du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret jeg gav er jo likt som det jeg siterat. Ser du ikke det?

Tja, bare merker meg at det ikke er første gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, bare merker meg at det ikke er første gang :)

Kanskje har noe med at det finnes flere her som ikke svarer meg på en pen måte og får tilbake som de fortjener. Personer/ svar som ikke er frekke i det hele tatt og som er inom topic får alltid hyggelige svar fra meg.

Finns nok som deg og dem, som alltid skall lage OT og alltid finner en "gyldig grunn". Du er ikke det første eksemplet, og kommer ikke til å være det siste. Blir bare litt trøtt på det iblandt men er sikkert ikke bare meg her ikke som blir utsatt av stadige OT. En av grunnerne er nok at jeg alltid står får det jeg mener og jeg mener det jeg skriver. Ja, en del kanskje tar det som arogant eller selvopptatt men i selve verket så er jeg bare veldig sikker på min mening. Visst kan den forendres men da må argumentet være rimelig god og i mine "frekke svar" så håper jeg at jeg også ger argumenter til det jeg mener slik at det ikke bare blir påstånd over et annet påstånd.

Tillbake til trådens topic

Red. Sorry, maktmissbruk. Har en tendens att bli på det viset som folk påstår ibland, bara før att jævlas....

Endret av Nusseli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret jeg gav er jo likt som det jeg siterat. Ser du ikke det?

Jeg mente ikke å være ekkel altså. Synes bare det er morsomt at vi ser så forskjellig på det.

Joda, jeg har "motestil", men liker at mennene ser litt røffere ut.

Og jevn fordeling av interessen fra oss damene til de forskjellig mennene er jo bare bra :)

Når det gjelder trådens tema tenker jeg at TS har funnet en av sine preferanser, og generaliserer alt for mye.

Anonym poster: f2245be865a9004d262f4524feb6da8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke å være ekkel altså. Synes bare det er morsomt at vi ser så forskjellig på det.

Joda, jeg har "motestil", men liker at mennene ser litt røffere ut.

Og jevn fordeling av interessen fra oss damene til de forskjellig mennene er jo bare bra :)

Når det gjelder trådens tema tenker jeg at TS har funnet en av sine preferanser, og generaliserer alt for mye.

Anonym poster: f2245be865a9004d262f4524feb6da8a

Ja, självklart. Oavsett vart man kommer så finns det människor med "fin kroppsform" och "mindre fin kroppsform", dessutom så beror det ju också på vilken kroppsform som man föredrar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvsagt en tullediskusjon i en tulletråd, men fint at smaken er forskjellig. Jeg synes selv at norske og svenske jenter er de klart vakreste på hele planeten. Finnes noen eksotiske unntak, men de er veldig få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...