Gå til innhold

Hvorfor har innvandrerjenter finere kropp enn norske+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På universitetet jeg går på er samtlige av jentene med innvandrerbakgrunn tynne å feminine men de norske varigerer veldig. Selv de slanke norske jentene er ganske kraftige spesielt i lårene. Hm hvorfor holder innvandrerjenter seg bedre? Er det fordi de ikke drikker like mye?

Anonym poster: 7991d21d70c9eec80aa6350e2f6956a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg var vant til mat med smak før jeg kom her til :fnise:

Anonym poster: cb4ed2319aa6363045190b5d3e870603

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg var vant til mat med smak før jeg kom her til :fnise:

Anonym poster: cb4ed2319aa6363045190b5d3e870603

loooooooooool

Anonym poster: 7991d21d70c9eec80aa6350e2f6956a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange innvandrere, spesielt fra asia (pakistan feks) er spedere bygd, noe som blir ansett som feminint.

Anonym poster: 5ff7b71fbe92a4a93f783d658553ee8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner fra persia, slanke med vakre trekk og langt svart hår er fantastisk pene. Nesten så jeg forstår hvorfor enkelte bruker hijab, jeg klarer hvertfall ikke å unngå å glo på dem...

Anonym poster: f860b1aa91137f290066b27f535f4521

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorf

På universitetet jeg går på er samtlige av jentene med innvandrerbakgrunn tynne å feminine men de norske varigerer veldig. Selv de slanke norske jentene er ganske kraftige spesielt i lårene. Hm hvorfor holder innvandrerjenter seg bedre? Er det fordi de ikke drikker like mye?

Anonym poster: 7991d21d70c9eec80aa6350e2f6956a8

Hvorfor er mange norske fyrer så teite, lurer jeg på.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorf

Hvorfor er mange norske fyrer så teite, lurer jeg på.

Ja, det var jo et saklig svar?

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo et saklig svar?

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

Hmm.. lurer på hvilken neglelakk jeg skal ta på i dag.. vinrød eller rosa? Vanskelig.

Anonym poster: 24d0b038c073f35696d4b38fdce0138f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet hos norske jenter "varigerer"... Jaja, lykke til med studiene. :tunge1:

Anonym poster: 3aa3a03cc352ac8c3232c3e70a79cc66

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over her et sted, så er en del norske kvinner kraftigere bygget enn kvinner fra bl.annet midtøsten, øst-europa, sør-europa..dessuten, uten å kjenne til hvordan statistikken er i en del andre land, så har store deler av befolkningen vår litt for mye spekk på kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften burde kanskje være: "På Universitetet jeg går på er innvandrerjentene flottere enn de norske."

For dette varierer jo veldig...

Anonym poster: 55ab6dcd591abe48167456f9fd9bab9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandinavere har bredere benbygning enn de i f.eks asia.

Anonym poster: 1e60b70d2d4e9c6f69f5ee20de9b44de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Det er ganske mange store utenlandske jenter/damer og.

Så konklusjonen er vel at det varierer fra individ til individ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er halvt persisk selv, og synes dette er helt feil. Nesen deres har uvanlige proposjoner i forhold til ansikt symetrien. De lukter fælt (Kjent innenfor den persiske kulturen og, glemt litt hvorfor, det var noe med hormoner de utskillte ved de eksokrine kjertlene, som var sterkere, også blant Negroider/mulatter er dette tilfelle også) . De har også fett hår, og det lille feminine de har for mindre benbygging taper de som oftest på oppførsel.

Finnes selvsagt pene jenter også da, men i mindre tilfeller enn du finner blant norske. Må nok være noen få og særdeles pene innvandrer jenter du har kommet over, generelt sett finner du de langt sjeldenere de pene jentene i folkeslag, enn forhold til andre folkeslag (med unntak av negroider).

Endret av InnvadrerHybrid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er halvt persisk selv, og synes dette er helt feil. Nesen deres har uvanlige proposjoner i forhold til ansikt symetrien. De lukter fælt (Kjent innenfor den persiske kulturen og, glemt litt hvorfor, det var noe med hormoner de utskillte ved de eksokrine kjertlene, som var sterkere, også blant Negroider/mulatter er dette tilfelle også) . De har også fett hår, og det lille feminine de har for mindre benbygging taper de som oftest på oppførsel.

Finnes selvsagt pene jenter også da, men i mindre tilfeller enn du finner blant norske. Må nok være noen få og særdeles pene innvandrer jenter du har kommet over, generelt sett finner du de langt sjeldenere de pene jentene i folkeslag, enn forhold til andre folkeslag (med unntak av negroider).

Hahahah

Persere (generelt) er kjente nettopp for at de har fine trekk.

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Det er ganske mange store utenlandske jenter/damer og.

Så konklusjonen er vel at det varierer fra individ til individ...

Selvfølgelig. Men enkelte etnisiteter er kjent nettopp pga deres særgenhet (generelt sett, gjelder ikke alle); dvs høyde, benbygning, ansiktstrekk, og så videre.

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahah

Persere (generelt) er kjente nettopp for at de har fine trekk.

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

Jo takk for den, men personlig synes ikke jeg det, pga de punktene jeg skrev opp, mener jeg de er mindre pene en andre folkeslag( bortsett fra negroider og visse javanese folkeslag). Dere nordmenn synes kanskje det er litt eksotisk.

Endret av InnvadrerHybrid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hva du selv synes eller hva jeg synes; persere er kjent (generelt sett) for å ha fine trekk. Det gjelder ikke alle,så at du har sett persere som ikke er attraktive er ikke noe rart, jeg snakker ikke om hvert enkelt individ.

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt lårene? Det har jeg ikke merket. Det er utrolig mange høyreiste norske jenter med lange slanke bein. Det finnes også en haug av lave tykke innvandrerjenter som sliter med helseproblemer og overvekt, men det er ikke nødvendigvis de henger der du er.

Anonym poster: ba4ffde56ff5153e44b8f0914952793a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hva du selv synes eller hva jeg synes; persere er kjent (generelt sett) for å ha fine trekk. Det gjelder ikke alle,så at du har sett persere som ikke er attraktive er ikke noe rart, jeg snakker ikke om hvert enkelt individ.

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

Snakker også om generelt, Persere er ikke en egen sub rase. Jeg snakker om sub rasene innenfor den persiske kultur og område. Som folk ser for seg er persere. Du virker helt på jordet. Har iafall aldri hørt om persere er kjent i verden for fine trekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...