Gå til innhold

Hvorfor har innvandrerjenter finere kropp enn norske+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner fra persia, slanke med vakre trekk og langt svart hår er fantastisk pene. Nesten så jeg forstår hvorfor enkelte bruker hijab, jeg klarer hvertfall ikke å unngå å glo på dem...

Anonym poster: f860b1aa91137f290066b27f535f4521

Vel, jeg jobber med ei fra Persia og hun har et vakkert ansikt, men er liten og trillrund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns også de utenlandske jentene i gjennomsnitt er mye penere enn nordmenn. De har tykt og fint hår + en mer feminin kropp.

Det er ganske vanlig at norske jenter som er slanke, gjerne har en litt gutteformet kropp. Jeg tror dette kommer etter sporten nesten alle A4-jenter spiller; håndball og/eller fotball.

Ellers har vi en litt annen matkultur. Vi spiser alt, hele tiden. De spiser når de er sultne ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Overskriften burde kanskje være: "På Universitetet jeg går på er innvandrerjentene flottere enn de norske."

For dette varierer jo veldig...

Anonym poster: 55ab6dcd591abe48167456f9fd9bab9e

Javel?

Et universitet - universitetet.

Fellesnavn, intetkjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovegrunnen til det er stort sett fordi:

De vet at de har fin kropp

De liker å være feminin

De er ikke oppvokst med janteloven/de bryr seg ikke om janteloven

De tør og inrømme for seg selv at de faktisk er pene.

Norske jenter setter seg stort sett ned i en stol med colaen i den ene hånden og potetgull i den andre og klager over hvor stygg de er. Også vil de forby andre jenter å være pene og ose av sex.

Slutt med det så får "du" fin kropp "du" også skal du se.

Ikke skjønner de overdrivelser heller, de tar alt bokstavelig, men det gjelder ikke bare damene, men også menn.

Bare se nå hva slags svar jeg får. Bevis.

Anonym poster: 0a01a5aaeee4b2a318771117288f6844

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har innvandrerjenter generelt finere kropp enn norske jenter? På jobben er det flere " innvandrerjenter" og de varierer i både kropp og størrelse, det samme ser jeg utenfor jobben.. så denne generaliserende tråden er plassert på riktig forum. :fnise:

Anonym poster: 6c56ec29fd175902af72ec560926ed9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. persere så syns jeg det er litt morsomt. Er selv Perser (JA, med familie fra områdene rundt Persepolis) og syns generelt at vi er et meget pent folkeslag ETTER neseoperasjonen. Heldigvis for meg så har jeg ikke hatt behov for det, men bortsett fra nesene ser vi ganske ok ut. Jeg syns ikke derimot at vi har bedre kropper. Vi er gjerne litt mer feminine i formen (hofte, lår osv) men majoriteten er ikke tynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvorf

Hvorfor er mange norske fyrer så teite, lurer jeg på.

Kanskje fordi vi har vokst opp med teite norske jenter?

Synes norske jenter stort sett er veldig pene. Greit at endel av dem er litt store, men fy søren, det er de utenlandske også! Men de blir det ikke før de er gift. Pappa er selv utlending fra midt-østen, og mange av våre bekjente henter koner hit. De kommer som tynne og feminine. 3 år senere: tykke og slappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje fordi vi har vokst opp med teite norske jenter?

Synes norske jenter stort sett er veldig pene. Greit at endel av dem er litt store, men fy søren, det er de utenlandske også! Men de blir det ikke før de er gift. Pappa er selv utlending fra midt-østen, og mange av våre bekjente henter koner hit. De kommer som tynne og feminine. 3 år senere: tykke og slappe.

Det er nok mennene fra midt østen som kan for det. De er som gift for kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mennene fra midt østen som kan for det. De er som gift for kvinner.

Du synes? vel, mamma er hvertfall uenig, og det er forsåvidt jeg også. Men lev videre med dine fordommer du =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du synes? vel, mamma er hvertfall uenig, og det er forsåvidt jeg også. Men lev videre med dine fordommer du =D

Du synes ikke det, mora di synes ikke det, og dermed er det ikke sant? Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ikke det, mora di synes ikke det, og dermed er det ikke sant? Hjelpes.

Vi synes ikke det fordi vi kjenner ganske mange menn fra midtøsten, som IKKE er gift for kvinner. Derfor er det ikke sant. Greit nok at noen kansje er det, men det finnes mange norske menn som ikke er bra for damene sine heller. "hjelpes"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vi synes ikke det fordi vi kjenner ganske mange menn fra midtøsten, som IKKE er gift for kvinner. Derfor er det ikke sant. Greit nok at noen kansje er det, men det finnes mange norske menn som ikke er bra for damene sine heller. "hjelpes"

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Så vi er egentlig enige, for mye drittsekker rundt omkring?

Vel, men menn fra midt østen har sterkere tilbøyelighet enn de andre mennene til å være drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig ikke at bælfeite burkakledde jenter med bart er så veldig fint...

Neida, skulle bare sette ting litt på spissen her.

Jeg synes at utsagnet om at innvandrerjenter har finere kropp enn norske jenter er litt vel generaliserende. Her i Trondheim er det masse jenter som driver med skisport og håndball, jeg synes at disse sunne jentene har de fineste kroppene som finnes. <3

Anonym poster: 3cddc7eb23ffd6a776de56040171c535

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns også de utenlandske jentene i gjennomsnitt er mye penere enn nordmenn. De har tykt og fint hår + en mer feminin kropp.

Det er ganske vanlig at norske jenter som er slanke, gjerne har en litt gutteformet kropp. Jeg tror dette kommer etter sporten nesten alle A4-jenter spiller; håndball og/eller fotball.

Ellers har vi en litt annen matkultur. Vi spiser alt, hele tiden. De spiser når de er sultne ;)

Hm... De fleste innvandrerjentene jeg kjenner er svært tjukke...

Anonym poster: 3cddc7eb23ffd6a776de56040171c535

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoken-

Lite troverdig at både Sverige og Danmark er med, og ikke Norge.

TS: dette kan du lese dersom du ønsker flere innfallsvinkler: http://www.indianexp...ons-ugly/540195

Anonym poster: 50d5d4d1b92f5eb4b4520b68fc622b20

fallse

Reply | Forward

babybo | 26-Sep-2011

Ive lived in norway most of my life, and NOO way scandinavian women are the most beautiful, its a myth. its true we can find beautiful people everywhere, but norwegian girls are more avreage,..they also get old faster due to their heavy drinking. They ofter wear their hair short which is not very feminine...

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange innvandrere, spesielt fra asia (pakistan feks) er spedere bygd, noe som blir ansett som feminint.

Anonym poster: 5ff7b71fbe92a4a93f783d658553ee8c

Nei, det gjør det ikke. Du er ei jente fra det området og trenger bekreftelse.

Anonym poster: 4feb66be4c41501e648a03743e26a3e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men menn fra midt østen har sterkere tilbøyelighet enn de andre mennene til å være drittsekker.

Touche :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...