Gå til innhold

Hvorfor har innvandrerjenter finere kropp enn norske+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakker også om generelt, Persere er ikke en egen sub rase. Jeg snakker om sub rasene innenfor den persiske kultur og område. Som folk ser for seg er persere. Du virker helt på jordet. Har iafall aldri hørt om persere er kjent i verden for fine trekk...

Vel, da har du hørt det nå.

http://en.wikipedia.org/wiki/Women_in_Iran

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her jeg bor er det for det meste bare tykke innvandrerjenter. Spesielt de somaliske er kraftig overvektige.

Anonym poster: b5cfc09f0fab1a0f866059ff204a11e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wikipedia artikkelen sa meg ingenting, du hadde søkt på "Woman in Iran" ?? og vet hva persian allerede betyr. Hva sub rase tenker du på persisk egentlig? (Er flere skjønner du) Du virker ganske vitenskapelig fraværende angående dette teamet her.

"Persians are very, generally, good looking poeple. The have morals and respect their women (usually amazingly hott) They are rich because they have the old persian values instilled in them and they realize that knowlegde is the key to the future and money. They treat their women with respect, except some Americanized one's with American social skills consider themselves big pimps, but in all honesty, they are straying from the persian culture. Persian's are very noble and loving poeple, their kindness is unsurpassed by any other society, go to Iran and you shall see. Those in power, i cannot say the same generilization for, you must create your own opinion"

Driver du kødd med meg? En ordbok som skriver "hott" med to T?? Og nei Persian betyr ikke drit deilig person med moraler og respekt. Dette makkverket er jo skrevet av en iman eller noe lignende, du referer til en ordbok som skriver "go to iran and you shall see"

Endret av InnvadrerHybrid
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wikipedia artikkelen sa meg ingenting, du hadde søkt på "Woman in Iran" ?? og vet hva persian allerede betyr. Hva sub rase tenker du på persisk egentlig? (Er flere skjønner du) Du virker ganske vitenskapelig fraværende angående dette teamet her.

"Persians are very, generally, good looking poeple. The have morals and respect their women (usually amazingly hott) They are rich because they have the old persian values instilled in them and they realize that knowlegde is the key to the future and money. They treat their women with respect, except some Americanized one's with American social skills consider themselves big pimps, but in all honesty, they are straying from the persian culture. Persian's are very noble and loving poeple, their kindness is unsurpassed by any other society, go to Iran and you shall see. Those in power, i cannot say the same generilization for, you must create your own opinion"

Driver du kødd med meg? En ordbok som skriver "hott" med to T?? Og nei Persian betyr ikke drit deilig person med moraler og respekt. Dette makkverket er jo skrevet av en iman eller noe lignende, du referer til en ordbok som skriver "go to iran and you shall see"

Haha, kjære deg, jeg linker ikke akkurat til noen seriøs forskning, jeg linket til den 'stereotypiske' persiske kvinnen. Det er det UrbanDictionary referansen var til.

Skandinaviske kvinner er også kjent for å være vakre (høye og blonde). Det betyr ikke at man finner lave brunetter her til llands også.

Jeg snakker om en generell oppfatning/stereotypi.

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjære deg, jeg linker ikke akkurat til noen seriøs forskning, jeg linket til den 'stereotypiske' persiske kvinnen. Det er det UrbanDictionary referansen var til.

Skandinaviske kvinner er også kjent for å være vakre (høye og blonde). Det betyr ikke at man finner lave brunetter her til llands også.

Jeg snakker om en generell oppfatning/stereotypi.

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

Det du refferer til er jo helt på tryne, er jo helt klart en fra iran som har skrevet det, blir som for en nordmann å skrive "nordmenn er kjent for å være drit deilige og fantastiske i senga!, kom til Norge og se!"

Persian eller Persisk person, er etterkommere av det persiske riket og den kulturen. Så enkelt er det. Afghan, Iran og Tyrker er sub raser, når folk tenker på en persisk person, tenker de på disse menneskene, siden de omfattet det persiske riket. Disse har visse generelle trekk, som jeg nevnte tidligere.

Endret av InnvadrerHybrid
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, kjære deg, jeg linker ikke akkurat til noen seriøs forskning, jeg linket til den 'stereotypiske' persiske kvinnen. Det er det UrbanDictionary referansen var til.

Skandinaviske kvinner er også kjent for å være vakre (høye og blonde). Det betyr ikke at man finner lave brunetter her til llands også.

Jeg snakker om en generell oppfatning/stereotypi.

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

Du linker til en side hvor hvem som helst kan skrive.

Anonym poster: 1e60b70d2d4e9c6f69f5ee20de9b44de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge en eller annen side, travelersdigest, så befinner de peneste damene seg i følgende land (i kommende rekkefølge med 1 som topp):

1. Sverige

2. Argentina

3. Ukraina

4. Russland

5. Bulgaria

6. Sør-Korea

7. Colombia

8. Danmark

9. Nederland

10. Canada

Anonym poster: 6701688e3260957d0ed7522e7bf09478

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du linker til en side hvor hvem som helst kan skrive.

Anonym poster: 1e60b70d2d4e9c6f69f5ee20de9b44de

...no shit, Sherlock?

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du refferer til er jo helt på tryne, er jo helt klart en fra iran som har skrevet det, blir som for en nordmann å skrive "nordmenn er kjent for å være drit deilige og fantastiske i senga!, kom til Norge og se!"

Persian eller Persisk person, er etterkommere av det persiske riket og den kulturen. Så enkelt er det. Afghan, Iran og Tyrker er sub raser, når folk tenker på en persisk person, tenker de på disse menneskene, siden de omfattet det persiske riket. Disse har visse generelle trekk, som jeg nevnte tidligere.

Du er tydeligvis ute etter å kverulere og har ingen sjanse til å fatte poenget mitt.

Når man snakker om hvilke land som har "peneste" innbyggerne,så kan man ikke komme med noen gode kilder. Nettopp fordi det er en stereotypi/generell oppfatning; ikke fakta. Og mitt poeng er at persere generelt er kjent for å ha fine trekk. Nå gidder jeg ikke å fortsette å gjenta det samme om igjen til deg, så du får finne noen andre å kverulere videre med.

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis ute etter å kverulere og har ingen sjanse til å fatte poenget mitt.

Når man snakker om hvilke land som har "peneste" innbyggerne,så kan man ikke komme med noen gode kilder. Nettopp fordi det er en stereotypi/generell oppfatning; ikke fakta. Og mitt poeng er at persere generelt er kjent for å ha fine trekk. Nå gidder jeg ikke å fortsette å gjenta det samme om igjen til deg, så du får finne noen andre å kverulere videre med.

Anonym poster: 64f695c27d9762e74f4d6a7e3cc84094

Aldri hørt om sterotypen at persere er generelt finere en andre. Sterotyper er f.eks Tyskere drikker øl, Øst Europeiske kvinner er slanke vakre psykopater, Canadere er snille og engelskmenn har grusomme tenner. Det er liksom en viss generell sannhet i det, pga det fenomenet for stereotypen forekommer mer enn i andre folkeslag. Som de fleste i allmennheten har godkjent.

Du bruker din oppfatning av et folkeslag og kaller det sterotype. Det er helt feil. På grunn det ikke forekommer noe mer i den, enn andre folkeslag heller omvendt i persisk tilfelle om skjønnhet.

Så ordlegg deg bedre som, "jeg synes persere er penere". Kalle det stereotype og prøve bevise det med forums tråder, om at det er et generelt syn på persere, blir helt feil!

Endret av InnvadrerHybrid
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persiske jenter er vakre!

Anonym poster: 4a5ee57b9c8636311da4995531bdfb96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakistanske, indiske jenter er tynne før de gifter seg etterpå legger de på seg masse. Persiske jenter er ikke akkuratt kjent for å dekke til seg ikke disse i Norge. Alle jeg kjenner har tatt enten silikon eller nese opperasjon. De har vakre trekk ja. Jeg selv er fra øst europa og der er damene feite og tynne akkuratt som norske jenter. Finnes mange tynne og feminine norske jenter i tillegg så har de liten nese og feminine trekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseendet hos norske jenter "varigerer"... Jaja, lykke til med studiene. :tunge1:

Anonym poster: 3aa3a03cc352ac8c3232c3e70a79cc66

Det skal selvsagt stå at "Utseendet hos norske jenter erigrerer"!

Det er et forferdelig sexistisk utsagn, uansett hvor sant det måtte være!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge en eller annen side, travelersdigest, så befinner de peneste damene seg i følgende land (i kommende rekkefølge med 1 som topp):

1. Sverige

2. Argentina

3. Ukraina

4. Russland

5. Bulgaria

6. Sør-Korea

7. Colombia

8. Danmark

9. Nederland

10. Canada

Anonym poster: 6701688e3260957d0ed7522e7bf09478

Lite troverdig at både Sverige og Danmark er med, og ikke Norge.

TS: dette kan du lese dersom du ønsker flere innfallsvinkler: http://www.indianexpress.com/news/norwegian-women-worlds-most-beautiful-britons-ugly/540195

Anonym poster: 50d5d4d1b92f5eb4b4520b68fc622b20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På universitetet jeg går på er samtlige av jentene med innvandrerbakgrunn tynne å feminine men de norske varigerer veldig. Selv de slanke norske jentene er ganske kraftige spesielt i lårene. Hm hvorfor holder innvandrerjenter seg bedre? Er det fordi de ikke drikker like mye?

Tror nok heller det er du som ser det du selv ønsker å se.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og i USA, resten av europ, asia og afrika så lures det på hvorfor nordiske kvinner er så flotte. Det er verdenskjent at svenske jenter med blondt hår og blå øyne er de vakreste i verden. norske jenter er jo ikke så langt unna svenske jenter heller så tipper de ligger nesten like høyt.

Kan vel være så enkelt som at det "eksotiske" tiltrekker? I norden sikles det etter asiatiske damer, mens i asia sikles det etter nordiske damer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På universitetet jeg går på er samtlige av jentene med innvandrerbakgrunn tynne å feminine men de norske varigerer veldig. Selv de slanke norske jentene er ganske kraftige spesielt i lårene. Hm hvorfor holder innvandrerjenter seg bedre? Er det fordi de ikke drikker like mye?

Anonym poster: 7991d21d70c9eec80aa6350e2f6956a8

Da har jeg følgende å si:

  1. Er dette en større undersøkelse du har foretatt deg på landsbasis, altså at den er generaliserbar? Hvis ikke, hvorfor generaliserer du da?
  2. Hvor er linken til denne undersøkelsen, og hvordan tyke forskningsmetode brukte du? Jeg vet med sikkerhet at jeg ikke har deltatt i en slik undersøkelse.
  3. Hvilke andre parter var involvert i denne undersøkelsen slik at du ikke er subjektiv men objektiv?
  4. Hvor lang tid har du brukt på dette, en uke eller flere år?
  5. Hvor er dette materialet utgitt, i bokform eller på inter nett og har du evt en link til dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Självklart är det så du ser det. De norska vackra flickorna är "vanliga" i dina ögon och de väldigt vackra utländska flickorna syns pga att de är annorlunda. De fula utländska flickorna som går förbi dig lägger du inte ens märke till eftersom du bara ser efter det du tycker är fint. Kan garantera dig att det går fula invandrar flickor på ditt universitet också.

Sedan så vill jag också lägga till att svenska och danska flickor är mer uppdaterade med mode och därför är de kanske med på listan som var citerad till längre fram i tråden medan de norsk uteblev. Med så många svenskar i Norge så borde det väl jämna ut sig snart... Tycker också att det är härligt att se svenska män för de klär sig bättre än norska. (Sorry mina älskade norrmän)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beano

Postet du dette spørsmålet i håp om et seriøst svar?

Jeg har vært rundt og sett mange innvandrer fra både øst-europa og Asia, og de er både tykke og tynne. Høye og lave. Akkurat som nordmenn.

At de fleste innvandrerjenter er mer tynne på ditt universitet kan jo være sant, men du kan ikke generalisere :balltre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...