Gå til innhold

Artige/teite/rare ting bilister gjør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært en stund på veien og jeg har lagt merke til noen ting :ler:

Rånere på 35-40år som liner seg opp på den lokale bensinstasjonen og står i timesvis og prater, gjerne ser man de på vei til byen, og på veien fra :fnise:

Bilister som plukker seg i nesen og tror ingen ser de, det har det vært mange av, et pr ganger har jeg til og med møtt folk som rekker å pille seg i nesen og spise det før vi had passer hverandre, det er nesten så jeg spyr da!!

Jeg snakker til bilen min, då jeg er vel rar der. :)

Anonym poster: 760c43defaf8d834774e49efebcffc6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser MASSE rart når jeg kjører utrykning.

opplever at billister:

Står helt i ro, og stopper midt i veien, eller de stopper midt i en u oversiktlig sving på den veien som krever flest menneske liv i året.

Folk som ser sitt snitt til å få kjøre fort og gasser på og ligger forran oss under utrykningen, eller hiver seg rett på og ligger uforsvarlig nærmt bak oss (en gang lå vi i ca 90km/t i 50 sonen med hale heng, tilfeldigvis var det radar kontroll på strekningen, satser på at noen mistet lappen)

toer syndromet: bil 1 (evt 2,3, og bil 4 ) har sett oss og blinker inn til siden, men bilen bak den/de som har sett oss, svinger ut okjører forbi hele køen, bare for å komme fremst.

Anonym poster: e4bc7b0eb97eae6ca28c2aa8f5e558a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser MASSE rart når jeg kjører utrykning.

opplever at billister:

Står helt i ro, og stopper midt i veien, eller de stopper midt i en u oversiktlig sving på den veien som krever flest menneske liv i året.

Folk som ser sitt snitt til å få kjøre fort og gasser på og ligger forran oss under utrykningen, eller hiver seg rett på og ligger uforsvarlig nærmt bak oss (en gang lå vi i ca 90km/t i 50 sonen med hale heng, tilfeldigvis var det radar kontroll på strekningen, satser på at noen mistet lappen)

toer syndromet: bil 1 (evt 2,3, og bil 4 ) har sett oss og blinker inn til siden, men bilen bak den/de som har sett oss, svinger ut okjører forbi hele køen, bare for å komme fremst.

Anonym poster: e4bc7b0eb97eae6ca28c2aa8f5e558a0

:sjokkert: frekke mennesker, fatter ikke hva det går av folk!

Anonym poster: eda46f69543bf40621621d07cc4917f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne menn med store biler som absolutt skal legge seg i venstrefila på firefelten når man venter på grønt lys.... Står der og brummer og ruser, og når det blir grønt så ruser de avgårde som om det er en konkurranse. Skal de liksom vinne over meg? Ei snart 20 år gammel jente i en Opel Corsa fra 1994? Idioter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trenger vel ikke si så mye om den her karen.

He he he Det skulle ikke vært mulig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stadig imponert over bilister som står 'en halvtime' å vurderer om de tør å kjøre ut på veien jeg kjører på (spesielt på rett strekke med god sikt), og de kunne kjørt ut ti ganger før jeg kommer til krysset de står i, men når jeg endelig nesten er ved krysset, da kaster de seg ut foran meg (så jeg må bremse), bare for å ligge 15 km/t under fartgrensen..

Folk som ikke klarer å bruke blinklys.

Folk som skal ut fra kryss, og tror og mener at det er plass til de for å krysse den ene filen, stå å vente på midten av veien før de kjører ut i filen de skal i, og i det de kjører ut i midten av veien, klarer de ikke å plassere seg riktig, får panikk, og bare kjører på (alternativt blir stående å blokkere en eller begge filene så ingen kommer frem.

Folk som ikke kan plassere seg i rundkjøringer.

Anonym poster: 350164c858dffa4a9ddbbff5600706b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilister som kjører på 50 km/t autopilot både i 70 sona og 30 sona. Hverken bremser ned eller gasser på.

Endret av Namine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjære billister, bruker dere headset når dere kjører!?

Hahahaha, det har jeg og lurt på! :fnise:

Blir alltid like irritert på folk som ikke kan kjøre i kø. Skal ut på motorveien i rushtiden, og folk ikke kan glidelåskjøring men venter helt til siste liten med å kaste seg ut i kjørebanen og føre til at køen stopper helt opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stadig imponert over bilister som står 'en halvtime' å vurderer om de tør å kjøre ut på veien jeg kjører på (spesielt på rett strekke med god sikt), og de kunne kjørt ut ti ganger før jeg kommer til krysset de står i, men når jeg endelig nesten er ved krysset, da kaster de seg ut foran meg (så jeg må bremse), bare for å ligge 15 km/t under fartgrensen..

Folk som ikke klarer å bruke blinklys.

Folk som skal ut fra kryss, og tror og mener at det er plass til de for å krysse den ene filen, stå å vente på midten av veien før de kjører ut i filen de skal i, og i det de kjører ut i midten av veien, klarer de ikke å plassere seg riktig, får panikk, og bare kjører på (alternativt blir stående å blokkere en eller begge filene så ingen kommer frem.

Folk som ikke kan plassere seg i rundkjøringer.

Anonym poster: 350164c858dffa4a9ddbbff5600706b4

Ååååh, jeg er så enig i det med treeeeige bilister som skal ut på veien! Når jeg skal ut på hovedveien nede i krysset, så er det nesten alltid treige biler foran meg... De bruker år og dag, og en 10 sekunder luke er altså IKKE nok! Det er en grunn til at rushtid er rushtid, folk skal FRAM! Så jeg gjør det gjerne enkelt.. Kjører rundt bilen som står foran, og tar luken. Åååååh..... Samboeren HATER det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Blir så sykt irritert over bilister som kjører helt oppi rævva på bilen min! Noen ganger får jeg så lyst til å bråbremse bare så de skal få seg en lærepenge (kan jo komme noe ut i veien som gjør at man må bråbremse).

- Folk som ikke gidder å dimme ned fulltlyset om kvelden, det nytter jo ikke å prøve å se litt bort, man må jo se på veien og blir dermed helt blenda! Jeg blender tilbake (kun hvis jeg møter en bil som kommer alene, vil ikke blende andre sjåfører), faens idioter!

- Folk som ikke klarer å kjøre i rundkjøringer og bruke blinklyset riktig!

- Folk som venter i evigheter før de kjører ut på veien selv om det er klart i massevis! (Det blir aldri klarere enn klart!)

- Folk som har dårlig tid i trafikken og som kjører aggressivt, tuter og står i! Det er jo livsfarlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kjære billister, bruker dere headset når dere kjører!?

Fordi jeg er lei av å høre på radioen, og ikke har cd´er i bilen(da disse ikke "eksisterer" lenger), og heller ikke har sånn fancy mp3-tilkoblingssak... Gjør det dog veeeldig sjelden da, men jeg er avhengig av å ha på musikk når jeg kjører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er lei av å høre på radioen, og ikke har cd´er i bilen(da disse ikke "eksisterer" lenger), og heller ikke har sånn fancy mp3-tilkoblingssak... Gjør det dog veeeldig sjelden da, men jeg er avhengig av å ha på musikk når jeg kjører!

Si at du kødder nå... please..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si at du kødder nå... please..

Hva er det som er SÅ galt med det da? Jeg hører ikke noe mindre med plugger i ørene enn med volumet på vreng i bilen akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Irriterende med folk som ligger 10-20 km under fartsgrensa og ikke har vett nok på å vike for køen som oppstår bak en, spesielt nå på vinterføre. Man sklir ikke av veien på en rett strekning fordi det er litt kaldt i lufta.. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kjører i 60 på motorveien pga at det sludder litt. Folk på vestlandet og snø er en ufattelig dårlig kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det verdens korteste påkjøringsfelt for å komme seg innpå motorveien. Det er rett etter en rundkjøring, og pga det og at det er så kort et påkjøringsfelt kan man ikke legge seg i samme fart som trafikken på motorveien. I tillegg er det ganske uoversiktlig, så man kan ikke stole på at de på motorveien kjører over i venstre fila for å slippe folk innpå. Og noen ganger når jeg står der og speider etter en luke for å kaste meg foran bilene som kommer i 80, så kommer det en bil bak meg og tuter, selv om jeg bare bruker 2-3 sekunder på å vurdere trafikken! Alltid en gutt på ca 18. Jeg vil helst leve, jeg for min del da.

Anonym poster: b4601925ecaaf7e3917f1d545174bb79

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...