Gå til innhold

Adopsjonens pris - dokumentar på NRK

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Noen som så den? Jeg så den i går og den sitter i magen ennå.

Hvorfor sendte de jenta på barnehjem? Det skjønte jeg ikke. Hun sørget jo over sitt tap...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som så den? Jeg så den i går og den sitter i magen ennå.

Hvorfor sendte de jenta på barnehjem? Det skjønte jeg ikke. Hun sørget jo over sitt tap...

De, eller adoptivmoren, syntes hun var vanskelig. Hun hadde jo raseriutbrudd og knyttet seg ikke til dem følelsesmessig. Adoptivmoren virket helt iskald og hjerterå. Stakkars barn. :frown:

Anonym poster: 0788da27eb9344a8f1cbc6e03312d7f2

• Liker 6
Skrevet

Denne skal jeg se nå, ser det er en del diskusjoner rundt den

Skrevet

Jeg så ikke hele, men regaerte på situasjonen rundt matbordet. Hva galt gjorde egentlig barnet? Og hva var tankene dems omkring språkbarrieren for barnet? Jeg fikk så vondt av jenta, måtte gråte litt da :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg så ikke hele, men regaerte på situasjonen rundt matbordet. Hva galt gjorde egentlig barnet? Og hva var tankene dems omkring språkbarrieren for barnet? Jeg fikk så vondt av jenta, måtte gråte litt da :(

Hun gjorde noen små bevegelser med hodet som provoserte adoptivmoren. Jeg så ikke at hun gjorde noen bevegelser i de hele tatt. Hun hadde ikke spist på to dager.

Anonym poster: 0788da27eb9344a8f1cbc6e03312d7f2

• Liker 1
Skrevet

Den vil jeg også se. Går litt sent da.

Gjest Violetta
Skrevet

Slik jeg så det reagerte jenta som om hun var blitt kidnappet. Slik må det ha føltes. Og "kidnapperne" ville tvinge henne til å bli glad i dem.

Jeg så heller ikke den bevegelsen med hodet. Jeg synes heller ikke det virket som om hun reagerte unormalt ut i fra situasjonen.

• Liker 1
Skrevet

Si meg, er dette noe som kommer til å forårsake flere våkenetter? I så fall tror jeg ikke at jeg bør se den.

Gjest Violetta
Skrevet

Den vil jeg også se. Går litt sent da.

Den ligger på nrk.no.

Gjest Violetta
Skrevet

Si meg, er dette noe som kommer til å løp forårsake flere våkenetter? I så fall tror jeg ikke at jeg bør se den.

Jeg lå og grublet litt i natt jeg.

Skrevet

Eh... jeg har den på opptak og hadde tenkt og se når jeg fikk sitte i fred til kvelden. Men hvis den er vond å se så trur jeg at jeg må utsette det altså.

Gjest Violetta
Skrevet

Den satte i hvert fall et helt nytt lys på adopsjon for meg i hvert fall.

• Liker 3
Skrevet

Den vil jeg se.. Sikkert utrolig sterkt og gripende. Bufrer nå :)

Skrevet

Jeg ser på den nå, tårene renner..

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg så ikke begynnelsen, tror uansett jeg må se den en gang til.

Skrevet

Så trist for den stakkars jenta....Ønsker å vite hvordan det går med henne.De som filmet dokumentaren måtte da i herrens navn kunne gjøre et tiltak med å forene jenta med sine biologiske foreldre....

Skrevet

Hva faen? Får hun ikke mat? Fikk hun ikke mat på to døgn fordi hun lager en bevegelse med hodet?

Og hva er det med avlastningsfamilien? Skulle hun ikke få lov å ha det fint der, fordi hun ikke fortjente det?

• Liker 5
Skrevet

Og mer hva faen? Kvitter de seg med henne? WTF?

Anonym poster: c43adc127105caf7fe50df9bba9f9d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...