Gå til innhold

Studenter selger sex

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Så la vær å døm du da så er det i hvertfall en mindre som dømmer.

Hvorfor skal man rette seg etter de som dømmer og mobber? De skal ikke få bestemme over meg i hvertfall.

Dømmingen fortsetter fordi foreldre lærer barna sine å dømme.

Anonym poster: 28da2ec9bb476bdf4757c6891e679827

jeg tenker på at en framtidig arbeidsgiver som har fått nyss i din fortid kanskje ikke vil ansette deg pga det...

JEG SER VIRKELIG INGEN GRUNN TIL Å FORHERLIGE PROSTITUSJON..

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Og da fordømmer du at hun får penger, og ikke det at hun har sex?

Hvorfor ikke heller være som meg? Litt konsekvent, - en som heller dømmer alle som bruker alle andre for å ha sex for sin egen skyld?

Hvorfor betty er det helt greit med damer som puler hundre forskjellige gratis, men om hun ligger med en eneste og tar seg betalt så er hu ei hore?

- hvorfor?

jeg fordømmer hva hun får penger for.

Jeg fordømmer at man kan ha sex med noen man overhode ikke har lyst på, en som gjerne er forferdelig stygg, og utnytter hans stygghet ved at han ikke får seg noe før han betaler.

• Liker 1
Skrevet

jeg fordømmer hva hun får penger for.

Jeg fordømmer at man kan ha sex med noen man overhode ikke har lyst på, en som gjerne er forferdelig stygg, og utnytter hans stygghet ved at han ikke får seg noe før han betaler.

Du retter fordømmelsen mot feil person. Den du må fordømme, er horekunden som praktiserer et kvinnesyn som ikke tåler dagens lys, et kvinnesyn som sier at kvinners kropp kan kjøpes for penger til kåte menns forlystelse. Her er det horekunden som reduserer kvinnen til et kjønnsobjekt som underdanig skal tjene mannsgrisene, mot en viss økonomisk kompensasjon. Horekunderi er i tillegg en kriminell handling som kan føre til fengselsstraff.

Skrevet

blir ikke det samme uansett. Det er ganske mye mer intimt å være naken sammen med et annet menneske og dele kroppsvæsker..

Det får være opptil hver enkelt å avgjøre. Politiet får ofte andres kroppsvæsker på seg de også, men du argumenterer ikke for å forby det yrket antar jeg!

Gjest Lincoln
Skrevet

Du retter fordømmelsen mot feil person. Den du må fordømme, er horekunden som praktiserer et kvinnesyn som ikke tåler dagens lys, et kvinnesyn som sier at kvinners kropp kan kjøpes for penger til kåte menns forlystelse. Her er det horekunden som reduserer kvinnen til et kjønnsobjekt som underdanig skal tjene mannsgrisene, mot en viss økonomisk kompensasjon. Horekunderi er i tillegg en kriminell handling som kan føre til fengselsstraff.

Men sex kan kjøpes for penger, de er bestemt av kvinnene og mennene som selger det. Det må du bare akseptere i alt ditt mannehat.

• Liker 2
Skrevet
Tror du glemmer en ganske fundamental forskjell her. Kan gi deg to stikkord: Penis. Vagina. Skjønte du det nå, eller ser du fortsatt ikke forskjellen på prostitusjon og politiarbeid?

Det er ingen fundamental forskjell. Det var snakk om å selge kroppen sin, og det gjøres helt lovlig.

Hvis noen ønsker å ta betalt for sex må de få lov til det.

Skrevet (endret)
jeg tenker på at en framtidig arbeidsgiver som har fått nyss i din fortid kanskje ikke vil ansette deg pga det...

Hva så? Det er da ikke din sak.

JEG SER VIRKELIG INGEN GRUNN TIL Å FORHERLIGE PROSTITUSJON..

Det er ingen grunn til å fordømme det heller. Hver enkelt får velge selv.

Endret av jabx
  • Liker 1
Skrevet
Bare en liten påminnelse til de som fortsatt er så naive og tror det er så trygt.... Selvsagt følger onkel blå med. Dette var i Sverige, men kunne like gjerne vært i Norge.

http://touch.vg.no/a...?artid=10107953

Det er nesten umulig å bli tatt når du går til slike prostituerte. Du har større sjanse til å vinne i Lotto. Du driver bare skremselspropaganda.

Skrevet

Det er nesten umulig å bli tatt når du går til slike prostituerte. Du har større sjanse til å vinne i Lotto. Du driver bare skremselspropaganda.

...og like fullt blir folk tatt....

Skrevet

Folk vinner i Lotto også. Men det er ekstremt få som vinner i Lotto eller som blir tatt for kjøp av sex.

Skrevet

Men sex kan kjøpes for penger, de er bestemt av kvinnene og mennene som selger det. Det må du bare akseptere i alt ditt mannehat.

Det er mye som kan kjøpes for penger uten at det dermed blir lovlig eller moralsk å foreta kjøpet, og uten at slikt kjøp skal aksepteres. Kjøp av narkotika er lett, og risikoen er liten, dette er likevel ikke noe argument for å tillate geskjeften. Kjøp av personer i form av bestikkelser likeså.

Skrevet

Folk vinner i Lotto også. Men det er ekstremt få som vinner i Lotto eller som blir tatt for kjøp av sex.

Sjansen for å knipe horekunder kunne imidlertid vært drastisk bedret om politiet hadde prioritert å avsløre denne typen kriminalitet. Dessverre har imidlertid seksuell kriminalitet som først og fremst rammer kvinner, lav prioritet hos et politi som domineres av menn.

Skrevet (endret)

Vanlige mennesker blir ikke tatt, men dersom du er politiker fra Frp, så blir du jaktet ned av journalister, og tvinges til å innrømme, fordi det er mer skadelig for en poltiker å miste troverdighet enn det er å bli bøtelagt. Vanlige mennesker vil selvfølgelig blånekte, og det blir påstand mot påstand.

I praksis er dette en særlov som rammer politkere, og i første rekke Frp-politikere, fordi Frp er dårlig likt blant journalister.

Endret av I Grosny
Gjest Lincoln
Skrevet

Det er mye som kan kjøpes for penger uten at det dermed blir lovlig eller moralsk å foreta kjøpet, og uten at slikt kjøp skal aksepteres. Kjøp av narkotika er lett, og risikoen er liten, dette er likevel ikke noe argument for å tillate geskjeften. Kjøp av personer i form av bestikkelser likeså.

Men nå snakker vi om sex. Vi snakker ikke om narkotika. Eller mener du sex er like farlig som narkotika? Er det derfor du begynner å sammenligne de tingene?

Er du en av de som vil forby sex? Syke folk.

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Sjansen for å knipe horekunder kunne imidlertid vært drastisk bedret om politiet hadde prioritert å avsløre denne typen kriminalitet. Dessverre har imidlertid seksuell kriminalitet som først og fremst rammer kvinner, lav prioritet hos et politi som domineres av menn.

Det er ikke kriminalitet i det hele tatt. Det er bare en tullelov som noen skrullete feminister har trumfa igjennom, og som blir opphevet til høsten.

Skrevet (endret)

Men nå snakker vi om sex. Vi snakker ikke om narkotika. Eller mener du sex er like farlig som narkotika? Er det derfor du begynner å sammenligne de tingene?

Er du en av de som vil forby sex? Syke folk.

Du spurte ikke meg, men jeg har mine tanker, jeg også.

Jeg er iallfall ikke mot sex, ikke prinsipielt imot prostitusjon heller. Men jeg er imot menneskehandel og slaveri, og dessverre er det en problematikk som spiller inn i prostitusjonsbransjen.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Du spurte ikke meg, men jeg har mine tanker, jeg også.

Jeg er iallfall ikke mot sex, ikke prinsipielt imot prostitusjon heller. Men jeg er imot menneskehandel og slaveri, og dessverre er det en problematikk som spiller inn i prostitusjonsbransjen.

Vel, barnearbeid og slaveri er en problematikk som spiller inn i klesbransjen, men man forbyr ikke klær av den grunn.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er ikke kriminalitet i det hele tatt. Det er bare en tullelov som noen skrullete feminister har trumfa igjennom, og som blir opphevet til høsten.

du er merkelig. du liker ikke jenter som puler rundt men å prostituere seg, det er greit?
Gjest Lincoln
Skrevet

du er merkelig. du liker ikke jenter som puler rundt men å prostituere seg, det er greit?

Hvem har sagt jeg ikke liker dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...