Gjest BettyBoop Skrevet 23. februar 2013 #261 Skrevet 23. februar 2013 Sett fra dagens samfunn - ikke greit. Sett fra datidens samfunn - greit. Du har fortsatt ikke svart meg på hva/hvem som avgjør hva som er rett og galt. Kan du vennligst gjøre dette hvis du har tenkt til å svare meg igjen? det er ekkelt. er ikke det nok?
Gjest BettyBoop Skrevet 23. februar 2013 #262 Skrevet 23. februar 2013 Er det noen andre grunner til at det skulle være galt. Prinsipielt sett, altså? Sex som motytelse er mer vanlig enn mange liker å tenke på, og sex som motytelse for penger er bare en variant av de mange tingene som sex gis i bytte for. kom med eksempler. Og ikke kom med at menn spanderer drink på en jente og så får han seg noe senere. jenta som ligger med han gjør det ikke på grunn av drinken
Gud Skrevet 23. februar 2013 #263 Skrevet 23. februar 2013 det er ekkelt. er ikke det nok? Ekkelt ifølge hvem? Hvis disse hadde sagt at for eksempel onani var ekkelt, hadde det da vært galt? 2
waco Skrevet 23. februar 2013 #264 Skrevet 23. februar 2013 Ekkelt ifølge hvem? Hvis disse hadde sagt at for eksempel onani var ekkelt, hadde det da vært galt? Betty er litt spesiell tror jeg. Dersom en mann ikke vil være sammen med ei billig tøyte som har pult alle og enhver så blir han ansett for å være en tosk og en tulling som ikke "innrømmer kvinners frihet". Men at den samme betty skulle ha den forakten mot alminnelige menn og kvinner som ligger med hverandre for vederlags skyld, - nei det må jeg nesten si overrasker meg? Hvordan er det mulig å ha den aller største forakt mot frivillige handlinger som å kjøpe og selge sex, men dersom noen påpeker at man ikke vil bli "sammen med ei løs", - da blir han å anse som et dårlig menneske? Betty, du skjønner ikke hvorfor folk betaler for horer, men at når noen ikke vil være "samme med" en som har ligget med for mange, nei da er det han det er noe gærent med! Forstå den som forstå kan!
Mann 42 Skrevet 23. februar 2013 #265 Skrevet 23. februar 2013 kom med eksempler. Og ikke kom med at menn spanderer drink på en jente og så får han seg noe senere. jenta som ligger med han gjør det ikke på grunn av drinken Sex som motytelse for anerkjennelse og bekreftelse? Sex som motytelse for at partneren har etterkommet dine ønsker i en bestemt sak? Hvor ofte brukes ikke tilbakeholdelse av intimitet og nærhet som pressmiddel? Sånne ting. virker det kjent? 1
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #266 Skrevet 24. februar 2013 Sex som motytelse for anerkjennelse og bekreftelse? Sex som motytelse for at partneren har etterkommet dine ønsker i en bestemt sak? Sånne ting. virker det kjent? Også dette er eksempler på kjøp av sex som rammes av loven om horekunderi. Loven presiserer at motytelsen ved kjøp av sex ikke trenger dreie seg om penger. Dessverre satser politiet minimalt for å fakke horekunder som gir andre typer motytelse enn penger, trolig fordi slike saker vil være vanskelig å bevise. Det er viktig at kvinnene (og menn for den saks skykld) som utnyttes på denne måten, anmelder sexkjøperne. Når den det blir "kjøpt" sex av, beskriver koplingen med motytelse, blir det langt lettere for politiet å fremme saken for pådømmelse, enn om de måtte finne ut av forholdet selv.
Mann 42 Skrevet 25. februar 2013 #267 Skrevet 25. februar 2013 (endret) Også dette er eksempler på kjøp av sex som rammes av loven om horekunderi. Loven presiserer at motytelsen ved kjøp av sex ikke trenger dreie seg om penger. Dessverre satser politiet minimalt for å fakke horekunder som gir andre typer motytelse enn penger, trolig fordi slike saker vil være vanskelig å bevise. Det er viktig at kvinnene (og menn for den saks skykld) som utnyttes på denne måten, anmelder sexkjøperne. Når den det blir "kjøpt" sex av, beskriver koplingen med motytelse, blir det langt lettere for politiet å fremme saken for pådømmelse, enn om de måtte finne ut av forholdet selv. Så mange kjærester og ektemenn burde være stilt for retten og dømt, da? Siden de er så under tøffelen at de gir etter for lillemors manipulering av seksualiteten deres? Det var det jeg henviste på. Hvor ellers er det aktuelt å bytte sex mot anerkjennelse og personlig bekreftelse? Endret 25. februar 2013 av Mann 42
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2013 #268 Skrevet 25. februar 2013 Ekkelt ifølge hvem? Hvis disse hadde sagt at for eksempel onani var ekkelt, hadde det da vært galt? ifølge flertallet i samfunnet
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #269 Skrevet 25. februar 2013 Mange har ons, noe som er helt greit i følge det fleste jeg har hørt om. Så hvis de tatt betalt, så blir det plutselig ekkelt? Ha sex gratis, greit, ha sex og få penger, så er det ekkelt? Sex er er sex. Man kan ikke forby ting bare fordi man synes det er ekkelt heller.
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2013 #270 Skrevet 25. februar 2013 Mange har ons, noe som er helt greit i følge det fleste jeg har hørt om. Så hvis de tatt betalt, så blir det plutselig ekkelt? Ha sex gratis, greit, ha sex og få penger, så er det ekkelt? Sex er er sex. Man kan ikke forby ting bare fordi man synes det er ekkelt heller. fordi sex skal man ha for nytelsens skyld. Tar du betalt for det så blir kroppen brukt som en salgsvare
sommerblomt Skrevet 25. februar 2013 #271 Skrevet 25. februar 2013 fordi sex skal man ha for nytelsens skyld. Tar du betalt for det så blir kroppen brukt som en salgsvare Kan man nyte og samtidig ta betalt ? Ja takk begge deler liksom:)
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #272 Skrevet 25. februar 2013 fordi sex skal man ha for nytelsens skyld. Tar du betalt for det så blir kroppen brukt som en salgsvare Ja, og så? Hva så? Det er noe ingen andre har noe med. Er ikke alle som ser på sex på den måten. Og noen klarer faktisk å nyte sex, selm om man tar betalt.
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2013 #273 Skrevet 25. februar 2013 Kan man nyte og samtidig ta betalt ? Ja takk begge deler liksom:) hvorfor skulle man ta betalt dersom man likte sexen?
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2013 #274 Skrevet 25. februar 2013 Ja, og så? Hva så? Det er noe ingen andre har noe med. Er ikke alle som ser på sex på den måten. Og noen klarer faktisk å nyte sex, selm om man tar betalt. men studenter er ofte 19-20 når de begynner, de er for unge til å holde på slik.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #275 Skrevet 25. februar 2013 men studenter er ofte 19-20 når de begynner, de er for unge til å holde på slik. Er du 20 år er du 4 år eldre enn den seksuelle lavalder og 2 år eldre enn myndighetsalderen. De har rett til å gjøre det de vil med sin kropp.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #276 Skrevet 25. februar 2013 hvorfor skulle man ta betalt dersom man likte sexen? Hvorfor ikke, sier nå jeg. Hvorfor skal kassadama på Rema ta betalt om hun liker kunden? Hvorfor skal ei vaskedame ta betalt om hun liker å vaske? Hvorfor skal en maler ta betalt om maling bare er en hobby? Folk har forskjellige syn på ting. At du ikke vil selge sex er helt i orden, men det er ikke i orden at de som ikke vil skal bestemme at andre ikke skal få lov eller prøve å hjernevaske dem til at de blir misbrukt.
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2013 #277 Skrevet 25. februar 2013 Er du 20 år er du 4 år eldre enn den seksuelle lavalder og 2 år eldre enn myndighetsalderen. De har rett til å gjøre det de vil med sin kropp. jeg mener ikke de er for unge til å ha sex, jeg mener at de er for unge til å ødelegge seg selv ved å ha sex mot betaling.
Gud Skrevet 25. februar 2013 #278 Skrevet 25. februar 2013 ifølge flertallet i samfunnet Da tror jeg vi er enige. Hvis flertallet i samfunnet en gang synes at det ikke er ekkelt, så er det dermed heller ikke noe galt. Jeg har forstått deg riktig nå?
waco Skrevet 25. februar 2013 #279 Skrevet 25. februar 2013 hvorfor skulle man ta betalt dersom man likte sexen? Kanskje man liker å få betalt for sex? Selv om du ikke kjenner til nytelsen av å få betalt for lyst så er det ikke det et bevis for at nytelsen ikke finnes.
Gjest Lincoln Skrevet 25. februar 2013 #280 Skrevet 25. februar 2013 jeg mener ikke de er for unge til å ha sex, jeg mener at de er for unge til å ødelegge seg selv ved å ha sex mot betaling. Men å ha sex gratis kan de? Hvorfor er det ene verre enn det andre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå