Muskat Skrevet 15. april 2013 #101 Del Skrevet 15. april 2013 Usj.. Men husk at slimhinnene er ekstra skjøre nå skal ikke så mye til før man blør litt Blør du mye ? Krysser fingrene for deg og spira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 15. april 2013 #102 Del Skrevet 15. april 2013 Ta deg en tur på legevakta og krev innvendig UL. Da får du et sikkert svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 15. april 2013 #103 Del Skrevet 15. april 2013 Takk for gode ord, alle sammen Det var heldigvis ikke mye, det var kun rosa på papiret, ikke noe i trusa e.l. ikke har jeg vondt heller. Men jeg så ganske svart på det med en gang. Så lenge det ikke tar seg opp igjen venter jeg med å ringe lege. Skal jo dit likevel på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 15. april 2013 #104 Del Skrevet 15. april 2013 Krysser fingre og tær for at det bare er en skjør slimhinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 15. april 2013 #105 Del Skrevet 15. april 2013 Fikk murringer for 15-20 min siden og nå blør jeg mer enn tidligere... Ikke nok til å bruke innlegg, men nok til at det er en del på hvert tørk Tror jeg ringer lege i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 16. april 2013 #106 Del Skrevet 16. april 2013 Fikk murringer for 15-20 min siden og nå blør jeg mer enn tidligere... Ikke nok til å bruke innlegg, men nok til at det er en del på hvert tørk Tror jeg ringer lege i morgen... Ånei Huff, krysser fingra! Stor klem fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 16. april 2013 #107 Del Skrevet 16. april 2013 Blør fremdeles, men har ikke vondt. Magevondten i går tror jeg var magaknip (er så hard i magen!) Skal til legen i 12 tiden, håper han sender meg på ultralyd eller sjekker selv hvis han har tid (Han har UL på kontoret) for jeg vil vite i dag, ikke gå rundt å bekymre meg i flere dager. Takk, Lunalille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 16. april 2013 #108 Del Skrevet 16. april 2013 Min mor blødde mye med min eldste bror og de sa hun hadde en SA (uten at dem sjekket) Det viste seg å være en tvilling, hun blødde og igjennom hele svangerskapet med min lillesøster. Så det er fortsatt håp. *klamrer meg til halmstrået* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 16. april 2013 #109 Del Skrevet 16. april 2013 Tenker på deg Amilie krysser alt jeg har for at dette skal gå bra! Håper du oppdaterer når du har vært hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 16. april 2013 #110 Del Skrevet 16. april 2013 Nå har jeg vært på UL, og... Jeg vet fremdeles ingenting. Gyn så fostersekken og et lite foster. Men jeg så ikke noe hjerte blinke og ikke sa han noe om det heller. Skal tilbake neste uke for å bekrefte det ene eller det andre. Men ja.. Jeg er fremdeles gravid, men har truende abort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 16. april 2013 #111 Del Skrevet 16. april 2013 Nå har jeg vært på UL, og... Jeg vet fremdeles ingenting. Gyn så fostersekken og et lite foster. Men jeg så ikke noe hjerte blinke og ikke sa han noe om det heller. Skal tilbake neste uke for å bekrefte det ene eller det andre. Men ja.. Jeg er fremdeles gravid, men har truende abort. Å, kjære vennen La oss virkelig håpe at blødningen din stopper, og at lille babyen får bli i magen Jeg vet så godt hvordan du føler det nå. Jeg føler virkelig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 16. april 2013 #112 Del Skrevet 16. april 2013 Blødningen har stoppen, stoppet rett etter at jeg var hos gyn Håper også jeg får beholde, nå når jeg endelig har blitt gravid! Håpet er heldigvis ikke ute enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 16. april 2013 #113 Del Skrevet 16. april 2013 Blødningen har stoppen, stoppet rett etter at jeg var hos gyn Håper også jeg får beholde, nå når jeg endelig har blitt gravid! Håpet er heldigvis ikke ute enda Å, så bra at blødningen har stoppet La det fortsette slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. april 2013 #114 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg krysser alt jeg har for deg Nå er det strict bed rest og bare ruging i dagene fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 16. april 2013 #115 Del Skrevet 16. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 16. april 2013 #116 Del Skrevet 16. april 2013 Takk for alle klemmer og finger kryssinger Jeg har sluttet å blø, så er svakt optimistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 17. april 2013 #117 Del Skrevet 17. april 2013 I dag har jeg vært småkvlam og puppene er fremdeles ømme, ingen ny blødning. Så jeg krysser fingrene for at jeg få se hjerte banke om 1 uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 17. april 2013 #118 Del Skrevet 17. april 2013 I dag har jeg vært småkvlam og puppene er fremdeles ømme, ingen ny blødning. Så jeg krysser fingrene for at jeg få se hjerte banke om 1 uke Håper håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 17. april 2013 #119 Del Skrevet 17. april 2013 Dette går så bra så skal ikke se bort fra at vi ligger på føden på likt du og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 17. april 2013 #120 Del Skrevet 17. april 2013 Håper håper Dette går så bra så skal ikke se bort fra at vi ligger på føden på likt du og jeg Det hadde vært så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå