Gå til innhold

Amilie's prøvedagbok


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at dette går rette veien! Du har jo sluttet å blø og det er jo VELDIG godt tegn :D Da jeg mistet blødde det uten stopp :) Så jeg har tro på dette jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Oubliette

Hadde en veldig liten blødning i dag, ellers brun utflod. Og kjenner jeg veklser veldig mellom positiv og negativ. Ikke har jeg spesielt mange symptomer heller. brysrvortene er ømme, men selve puppen er mindre øm enn tidligere. Småuggen innimellom.

Blæh! Jeg vil bare vite! I morgen har jeg 1. svangerskapskontroll og kjenner at jeg ikke gleder meg noe særlig. :sukk:

Dette ble veldig negativt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Krysser fingrene for at dette går rette veien! Du har jo sluttet å blø og det er jo VELDIG godt tegn :D Da jeg mistet blødde det uten stopp :) Så jeg har tro på dette jeg :D

Takk, Fionel :klem:

Jeg håper det er et godt tegn, men jeg fortsetter å ha brun utflod :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Da har jeg vært hos legen på første svangerskapskontroll :) Har ikke blødd noe mer siden tirsdag, så det er bra. Nå må jeg bare vente å se hva ultralyden sier på onsdag.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende med UL igjen Amilie :) Håper de dumme blødningene holder seg borte for godt :)

Ha en kjempe fin helg, kjære deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Prøvde oss på litt :sengekos: i dag.. Har hatt murringer/trykk noen timer, og nå kom det litt rødt.. :rolleyes:

Kan det ikke bare bli onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere skal ta en liten pause med sex hvis det var slik at du hadde truendd abort? :) Håper det gir seg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Håper du får se ett bankende hjerte på onsdag :)

Krysser fingrene for deg. Lykke til på onsdag :)

Takk :klem:

Kanskje dere skal ta en liten pause med sex hvis det var slik at du hadde truendd abort? :) Håper det gir seg nå :)

Gynekologen sa det ikke burde være et problem å ha sex så lenge det ikke var av den røffe typen. :fnise: Det var heldigvis bare litt rosa utflod, tror jeg fikk en rift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Om du har truende abort er det anbefalt å avstå fra sex :)

Det var det jeg og trodde, men gynekologen sa at det ikke var noe problem, det ville ikke endre noe fra eller til. Det samme sa fastlegen :) Det viktigste var å slappe av, og leve som normalt. Jeg fikk ikke lov til å løfte tungt, ellers var det ingen restriksjoner. Det er verre å hele tiden tenke på hva du gjør, hvordan du beveger deg, ikke tørre å gjøre noe. For da stresser en kroppen, og psykisk er det tyngre.

Ordrett fra legen: Lev som normalt, ha sex, vær med venner, gå turer, ikke tenk for mye! :)

Grunnen til at jeg ikke får løfte er pga sykdom i bekkenet, og det vil ikke være bra for meg å bli sengeliggende. For da tenker man mer.

Og i papirene mine står det "truende abort". Så jeg stoler på legen, og gjør som anbefalt så lenge jeg føler meg komfortabel med det. Hadde jeg blødd mer etter at jeg var hos gyn hadde jeg nok vært mye mer forsiktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amilie!

Nå har jeg lest igjennom dagboken din! Vil gjerne følge deg på veien :)

Nervepirrende med blødninger!! Men dette går bra. Du ser nok et bankende hjerte på UL skal du se! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Oubliette

Hei, Ara! Så koselig at du vil følge meg :)

Håper det! Har ikke blødd noe mer siden jeg var hos gynekologen, bare litt brun utflod. Så håper alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...