Gå til innhold

Amilie's prøvedagbok


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Masse lykke til i dag, Amilie!! Håper du ser er bankende :hjerte: i dag og at alt er i orden der inne i magehulen!!

Sender deg masse positive tanker og klemmer :hug:

Når har du time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde time klokka 09. Der var det ikke liv lenger... bare masse koagulert blod.

Å nei :( Huff, dette var trist lesning! Tenker på deg. Om du trenger noen å prate med, så er jeg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde time klokka 09. Der var det ikke liv lenger... bare masse koagulert blod.

Å nei :( Huff, dette var trist lesning! Tenker på deg. Om du trenger noen å prate med, så er jeg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Takk, Lunalille :klem:

Det går overraskende fint, jeg er jo så klart lei meg, men jeg har hatt følelsen av at noe har vært galt helt fra jeg fant ut at jeg var gravid. Har nettopp bestilt masse EL- og Graviditetstester, så nå håper jeg bare medisinene kicker inn, så det går fort over og vi kan prøve på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre Amilie! Men det er godt at du tar det med godt mot. Sender deg alt jeg kan av gode tanker og klemmer! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var trist å lese Amilie! Hadde håpet på gladmelding i dagboka di i dag :/ Håper spira sitter raskt igjen!

Nå vet du iallfall at du kan bli gravid :)

Sender deg en klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huffda :( Dette var ikke noe gøy å lese! Har tenkt på deg i dag og hadde forventet gladmelding :(

Håper det går bra med deg, og at en ny spire sitter snart :)

Stooor klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen morsom lesing dette kjære deg<3 Tenker på dere :hug: Det vil ordne seg for dere også, så nå håper vi bare på at medisinene funker fort så er du straks back in the game :hug: :hug: :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke hyggelig lesing! :(

Men nå er det bare å ta EL-tester for harde livet og hoppe i høyet, så skal du nok se at du snart er på vei igjen!! Masse lykke til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Takk for gode ord og klemmer, alle sammen :klem:

Psykisk går det veldig fint, jeg er såklart trist, men jeg var såpass godt forberedt, så jeg ble ikke overrasket når jeg så at livmoren var full av blod. Jeg føler meg allerede klar til å prøve på nytt :)

Fysisk derimot har det vært helt grusomt. Jeg fikk Cytotec for å åpne livmoren som var fullstendig lukket, så de sa det kom til å gjøre vondt. Men aldri i mine villeste fantasier kunne jeg tenke meg hvor vondt det faktisk kom til å bli. Jeg ble innlagt i går etter 4 timer etter pillene ble tatt pga null blødning og så sterke smerter at jeg bare lå å vridde meg i smerte. Paralgin forte hadde ingen virkning. Heldigvis slapp jeg utskraping (foreløbig) da jeg etter noen timer endelig begynte å blø. Da avtok smertene en del, men fremdeles så sterk at jeg må bruke paralgin forte. Nå har jeg rier. Nesten alt var ute etter 7 timer, men gynekologen ringte meg nå nettopp og fortalte at HCG'en fremdeles var veldig høy etter blødningen, høyere enn han likte. Så om en uke må jeg ta ny blodprøve, og hvis den ikke har gått mye ned må jeg ta utskraping likvel. Da må det være noe igjen de ikke har sett på UL. Har trodd jeg skulle blø mer, har blødd mindre enn vanlig mens. (jeg har monstermens etter jeg begynte å få EL)

Fikk også beskjed om at det ikke var noe problem å begynne å prøve igjen med en gang etter at blødningene har gitt seg om jeg følte meg klar for det :hoppe: Men må vente med pergotime til mens nummer 2 etter denne blødningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Hvordan går det med deg?

Så vondt du hadde, vil nok også en fødsel gjøre...Men allikevel blir det ikke på samme måte, for tross smertene så kommer det noe godt ut av det! :)

Håper det klaffer fort for dere igjen og at spiren klamrer seg fast denne gangen! Stor klem til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 5 uker senere...
Gjest Oubliette

Hei! Jeg datt fullstendig av radaren! Kroppen brukte litt på å komme seg etter MA'en og jeg har ikke hatt EL før nå. Jeg har vært øm rundt høyre eggstokk i ett par dager og i dag var det myyye EL-slim :)

Så får vi se da om 2 uker +/- :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Har ikke testet noe etter EL denne runden, og merker jeg er usikker på hvor jeg er i syklusen. Hadde vondt rundt høyre eggstokk lør-man forrige uke. Fredag hadde jeg en bitteliten mørkebrun blødning og en del murringer. Gradvis har puppene begynt å stikke, men jeg vet ikke jeg. Tror nok jeg har hatt EL, men er usikker på når og veeeldig usikker på om vi traff.. Hadde egentlig bestemt oss for å ta en pause til etter sommeren, men når vi hadde kommet oss litt etter MA'en ville vi ikke vente likevel :fnise:

I tilfelle vi ikke traff EL denne syklusen har jeg bestilt masse EL- og Graviditetstester fra Ebay i dag. Da kan jeg teste så mye jeg vil! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Oubliette

Jeg tror IKM er mandag.. Men er usikker, vet ikke helt sikkert om jeg har hatt EL :vetikke: vet ikke helt hva den smerten var om det ikke var EL. Gjorde vondt når jeg trykte forsiktig. Har ikke ømme pupper som jeg vanligvis har mellom EL og TR, stikker bare litt. Bah! Blir så usikker... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...