Gå til innhold

Amilie's prøvedagbok


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Usj.. Men husk at slimhinnene er ekstra skjøre nå:) skal ikke så mye til før man blør litt :) Blør du mye ?

Krysser fingrene for deg og spira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Oubliette

Takk for gode ord, alle sammen :klem:

Det var heldigvis ikke mye, det var kun rosa på papiret, ikke noe i trusa e.l. ikke har jeg vondt heller. Men jeg så ganske svart på det med en gang. Så lenge det ikke tar seg opp igjen venter jeg med å ringe lege. Skal jo dit likevel på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Fikk murringer for 15-20 min siden og nå blør jeg mer enn tidligere... Ikke nok til å bruke innlegg, men nok til at det er en del på hvert tørk :sukk:

Tror jeg ringer lege i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk murringer for 15-20 min siden og nå blør jeg mer enn tidligere... Ikke nok til å bruke innlegg, men nok til at det er en del på hvert tørk :sukk:

Tror jeg ringer lege i morgen...

Ånei :( Huff, krysser fingra! Stor klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Blør fremdeles, men har ikke vondt. Magevondten i går tror jeg var magaknip (er så hard i magen!)

Skal til legen i 12 tiden, håper han sender meg på ultralyd eller sjekker selv hvis han har tid (Han har UL på kontoret) for jeg vil vite i dag, ikke gå rundt å bekymre meg i flere dager.

Takk, Lunalille :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Min mor blødde mye med min eldste bror og de sa hun hadde en SA (uten at dem sjekket) Det viste seg å være en tvilling, hun blødde og igjennom hele svangerskapet med min lillesøster. Så det er fortsatt håp.

*klamrer meg til halmstrået*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg Amilie :klem: krysser alt jeg har for at dette skal gå bra! Håper du oppdaterer når du har vært hos legen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Nå har jeg vært på UL, og... Jeg vet fremdeles ingenting. Gyn så fostersekken og et lite foster. Men jeg så ikke noe hjerte blinke og ikke sa han noe om det heller. Skal tilbake neste uke for å bekrefte det ene eller det andre. Men ja.. Jeg er fremdeles gravid, men har truende abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på UL, og... Jeg vet fremdeles ingenting. Gyn så fostersekken og et lite foster. Men jeg så ikke noe hjerte blinke og ikke sa han noe om det heller. Skal tilbake neste uke for å bekrefte det ene eller det andre. Men ja.. Jeg er fremdeles gravid, men har truende abort.

Å, kjære vennen :hug:

La oss virkelig håpe at blødningen din stopper, og at lille babyen får bli i magen :hjerte:

Jeg vet så godt hvordan du føler det nå. Jeg føler virkelig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Blødningen har stoppen, stoppet rett etter at jeg var hos gyn :) Håper også jeg får beholde, nå når jeg endelig har blitt gravid! Håpet er heldigvis ikke ute enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningen har stoppen, stoppet rett etter at jeg var hos gyn :) Håper også jeg får beholde, nå når jeg endelig har blitt gravid! Håpet er heldigvis ikke ute enda :)

Å, så bra at blødningen har stoppet :danse:

La det fortsette slik :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Oubliette

I dag har jeg vært småkvlam og puppene er fremdeles ømme, ingen ny blødning. Så jeg krysser fingrene for at jeg få se hjerte banke om 1 uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært småkvlam og puppene er fremdeles ømme, ingen ny blødning. Så jeg krysser fingrene for at jeg få se hjerte banke om 1 uke :)

Håper håper :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Håper håper :hjerte:

:klem:

Dette går så bra så :klem: skal ikke se bort fra at vi ligger på føden på likt du og jeg :ler:

Det hadde vært så gøy! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...