Gå til innhold

Amilie's prøvedagbok


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Gjest Oubliette

Hmm, usikker på når jeg skal begynne å teste etter EL. Står så forskjelling overalt, så tror jeg bare begynner å teste fra fredag.. Har jo drøssevis tester liggende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest Oubliette

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Det har vært så mye frem og tilbake med prøve lysten... Startet likevel på pergo forrige syklus, som resulterte i ingen EL.. Jeg er 110% sikker på at jeg ikke har hatt EL siden MA'en. Men, nå! Nå har jeg EL! Dette er pausemnd etter pergo og jeg har skikkelige EL smerter og superpositiv EL test :hoppe: Tilbakevendende EL gjorde underverker for prøvelysten. Så da er det bare å vente å se hvordan det har gått om 14 dager :)

Ellers har jeg vært på ferie og bare slappet av i sommer, har fremdeles ferie i 14 dager. Det blir travle 14 dager.. har en million ting som må gjøres :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

så spennende at EL er tilbake ihvertfall :) kryssr fingrene for at det ikke er lenge før du sitter med en positiv test i hånden :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Oubliette

I dag ville faktisk vært Termin. Jeg kjenner det ikke plager meg, det var bare litt rart å tenke på når det gikk opp for meg :)

Nå venter jeg på EL. Har tatt meg enda en pausemnd i fra pergo. Forrige syklus var grusom så er usikker på om jeg vil starte på Pergo igjen når pausemnd var så ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Oubliette

10 dpo og knallpositiv EL-test! Dror jeg må kjøpe meg en graviditetstest i morgen :sjokkert:

Er så spent! Har hatt en følelse av at det klaffet helt siden EL :laugh: Nå håper jeg at jeg ikke bygger opp forventningene for mye og så får negativ test i morgen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 dpo og knallpositiv EL-test! Dror jeg må kjøpe meg en graviditetstest i morgen :sjokkert:

Er så spent! Har hatt en følelse av at det klaffet helt siden EL :laugh: Nå håper jeg at jeg ikke bygger opp forventningene for mye og så får negativ test i morgen... :fnise:

Oioioi!!! :popcorn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...