Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Haha, stakkars mannen din. Han er sikkert drittlei denne kjerringa her allerede :fnise: :fnise:

Helt sant. Skal faktisk prøve å få til det neste gang så det ikke blir like ille for henne da. Rart de ikke har tenkt på det de også :vetikke:

Ja, hun sa hun snappet opp et og annet triks så :fnise:

Håper jeg og, for hun var skikkelig sliten i kveld :(

Ja, det kommer vel tidsnok at vi må ta del i dette vi og :)

Hahaha, hans mening teller ikke :hoho:

Satser på at det går bedre neste gang, men er vel ikke vaksine på en stund etter den de får ved ettårskontrollen? :klo:

Greit å få med seg alle tips og triks til hvordan man kommer seg trygt gjennom kontroller o.l. :P

Krysser fingrene for en rolig kveld videre, nå begynner det jo å bli passe sent også å rave rundt ute (håhå der følte jeg meg GAMMEL!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, hans mening teller ikke :hoho:

Satser på at det går bedre neste gang, men er vel ikke vaksine på en stund etter den de får ved ettårskontrollen? :klo:

Greit å få med seg alle tips og triks til hvordan man kommer seg trygt gjennom kontroller o.l. :P

Krysser fingrene for en rolig kveld videre, nå begynner det jo å bli passe sent også å rave rundt ute (håhå der følte jeg meg GAMMEL!).

Haha, det er bra :fnise:

Neste er ved 15 mnd, så 3 mnd til.

Men da er det heldigvis bare 1.

Haha, vi er jo blitt litt gamle da :nigo::fnise:

OMG barnehagestart i dag :( :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper barnehagestarten gikk fint :) Vært dårlig på å skrive her inne, men har nå hvertfall fått lest alt siden sist da. Mye spennende som skjer om dagen, må være deilig at ting går så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Det går nok bra!

Takk :klem:

Lykke til! :blomst:

Takk :kose:

Håper barnehagestarten gikk fint :) Vært dårlig på å skrive her inne, men har nå hvertfall fått lest alt siden sist da. Mye spennende som skjer om dagen, må være deilig at ting går så bra :)

Takk :hjerte: Det gikk sånn passe, om man kan si det. Første dagen var det bare kaos, ble ikke møtt ordentlig og fikk egentlig ikke noe info (bortsett fra rent praktiske ting som klær som jeg selv spurte om). De var alt for pågående på henne så hun satt egentlig limt til meg og gråt når noen kom for nærme. Vi var der en time.

Dag 2 fikk jeg beskjed om at jeg skulle gå fra henne en halvtime.... Sa jeg ikke var komfortabel med det, men endte med at jeg måtte gå etter en halvtime. (Da hadde hun sett disse menneskene i under 1,5 time totalt på to dager...) Hun gråt og jeg nærmest løp ut derfra og satt og grååååååt den halvtimen. Lengste halvtimen i hele mitt liv tror jeg. Kom tilbake og da begynte hun å gråte igjen så fort hun så meg. Utover det hadde hun roet seg med en gang visstnok og bare lekt mens jeg var borte.

I dag var vi der 8:30 og 09:30 skulle jeg gå og være borte til 10:30. Gikk derfra ca 10 over halv og hun gråååååååt :( Heldigvis har jeg ei venninne som jobber der som sendte meg en melding etter et kvarter om at hun hadde roet seg med en gang jeg hadde gått nesten og når jeg kom tilbake satt hun i fanget til hun ene og spiste :hjerte:

De to første dagene var virkelig harde. Herregud jeg har grått og følt at dette var forferdelig. Har en bedre følelse i dag heldigvis, og i morgen skal hun være med de på tur fra 9-10 også skal jeg hente henne 10:30 heldigvis.

Tenkte å kanskje prøve at hun får sove der på fredag, men vi får se :)

Ja, veldig mye som skjer om dagen. Men veldig deilig at det endelig snur, for nå har det vært så utrolig mye kjipt som har skjedd de siste 5 årene, og spesielt det siste året har det skjedd mye i kulissene her som jeg ikke har villet dele her inne.

Og btw; JEG FIKK JOBBEN!!!!!!!!!! :danse:

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ikke noe særlig ut nei. Men bra du har ei venninne som jobber der, da vet du at hun ikke sier ting bare for å roe deg ned liksom.

Og gratulerer med ny jobb!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ikke noe særlig ut nei. Men bra du har ei venninne som jobber der, da vet du at hun ikke sier ting bare for å roe deg ned liksom.

Og gratulerer med ny jobb!! :hoppendeglad:

Var ikke så kjekt nei. Glad det gikk så mye bedre i dag, og uendelig glad for å ha ei der som kan passe litt ekstra på både mor og datter :fnise:

Taaaakk :danse::klem:

Hipp hurra for ny jobb og at det går bedre i barnehagen :hoppe: det mer detaljerte engasjementet tok vi på fjæs :laugh:

Takk igjen søtis :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her har det skjedd litt av hvert! Grattis med boligsalg og ny jobb :hoppendeglad: Når begynner du i den nye jobben??

Og så godt at det begynner å gå litt bedre i barnehagen nå! Jeg vet veldig godt hvor vondt det gjør i mammahjertet når de små gråter når man skal gå fra dem :( Plutt har jo gått i bhg siden august, og det har jo gått fint veldig lenge. Men da jeg leverte på mandag og tirsdag begynte han plutselig å gråte da jeg skulle gå begge dagene (antakelig fordi han er vant til at det er mannen som leverer, og han kanskje tenkte at siden jeg leverte så skulle jeg være der også :vetikke: ). Og det var SÅ vondt for meg å gå fra ham da :tristbla: Men det går seg nok raskt til med S i barnehagen skal du se- og veldig bra at du har en venninne som jobber der også, greit å kunne få litt inside-info :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem: Begynner 1.12 faktisk. Spennende :)

Uff ja, det ble så uendelig mye hardere med barnehage enn jeg hadde trodd. Men har gått veldig fint nå. I går var hun der fra 9-1430!! Hadde sovet halvannen time i vogn (!!!) og kost seg masse. Mannen og jeg flyttet hele leiligheten i går, så vi var takknemlige for at barnehage gikk så fint at hun kunne være der. :) Fikk faktisk flyttet hele leiligheten i går, sånn mer eller mindre. Gjenstår bare noen småting. Har jo så klart blitt skikkelig forkjøla jeg og... Tett som fy både i nese, pust og hals. Så ble minimalt søvn på meg i natt. Og stakkars mannen ble holdt våken både av meg og S. Hun la seg så sent i går så da ble natten bare tull.

Så kjedelig at det har gått så fint å levere helt til du skulle gjøre det :( Man føler seg så råtten når man går fra de sånn. Heldigvis er det kortvarig :)

Ja, sinnsykt glad for at jeg har henne der. Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis hun ikke sendte meg meld av og til om hvordan det gikk med S :fnise: Hadde nok blitt en sånn psyko som ringte hundre ganger :sjenert::hoho:

Kjenner det er sykt digg med stor plass og ingen naboer som potensielt kan vekke både S og oss. Hurra for hus :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde svart her jeg... Hm, jaja.

Stas å få flyttet så og si alt såpass kjapt :Nikke: Mindre stas å ha blitt forkjøla. Håper formen din er bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende at du såpass snart starter i ny jobb, da, det blir nok bra :Nikke: Og deilig at dere omtrent er ferdige med flyttingen da (eller, nå er dere kanskje helt ferdige?) Hvor stort er huset dere flytter til?

Kjipt at du er blitt fokjøla da, det er pyton :sukk: Håper du raskt blir frisk igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde svart her jeg... Hm, jaja.

Stas å få flyttet så og si alt såpass kjapt :Nikke: Mindre stas å ha blitt forkjøla. Håper formen din er bedre :klem:

:)

Var veldig kjekt å få det gjort, selv om kroppen ikke var mye takknemlig :fnise:

S og jeg var skikkelig dårlige på lørdag. Nå er vi egentlig bare snørrete og hostete.

Spennende at du såpass snart starter i ny jobb, da, det blir nok bra :Nikke: Og deilig at dere omtrent er ferdige med flyttingen da (eller, nå er dere kanskje helt ferdige?) Hvor stort er huset dere flytter til?

Kjipt at du er blitt fokjøla da, det er pyton :sukk: Håper du raskt blir frisk igjen :klem:

Ja, veldig spennende. Og litt skummelt :fnise: Alt for mange år siden jeg har vært i arbeidslivet så spent på hvordan det blir. Tror det blir veldig bra, for oss alle :)

Mannen og en kompis kjører de siste småtingene i dag. Mangler en kommode osv for å få ferdig all utpakking her inne, så det skal bli godt å ikke se på svarte søppelsekker på soverommet mer :fnise:

Kan sende deg link på pm :)

Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny jobb! :blomst:

Skjønner at barnehagestart er tøft, gruer meg til den tid kommer selv. Kommer til å bli et emosjonelt vrak! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endelig litt tid til å oppdatere denne boken.

Vi har fått flyttet alle tingene våre inn i huset og vasket ned hele leiligheten. Så nå er den klar for nye eiere på lørdag. :)

Midt i alt dette er jeg og snupp fortsatt syke. Leeeeeei etter 3 uker på henne og straks 3 på meg. Hun fikk penicillin på torsdag da hun måtte hjem fra barnehagen med nesten 40 i feber (til tross for et godt humør osv, snodig) og at jeg fant 2 rosa flekker (litt større enn en 20-kroning) på lakenet hennes. Stakkars lille jenta vår hadde både øre- og halsbetennelse. Tenkte i mitt stille sinn at så fort hun ble bedre, ble nok jeg det og. Den gang ei. Etter å ha hatt et sted mellom 4-6 runder med halsen de siste (straks) 3 ukene gikk jeg til legen. Stygg halsbetennelse, antibiotika (som jeg kanskje tåler :fnise: ) og masse kjeft for at jeg ikke hadde kommet før :sjenert:

Så nå ligger jeg her på sofan (det vil si; 5 min her og der mellom alt som skal gjøres her) og håper at jeg rekker å bli helt god igjen til jeg starter i jobben på mandag. Iiiiih, skummelt. Men mææææn jeg gleder meg til å endelig få gjøre noe igjen :)

Med S går det heldigvis veldig fint i barnehagen, selv om det er meget upopulært at mamma går. Stakkars lille jenta mi :hjerte: Heldigvis går det fort over og hun leker og koser seg. Ser så utrolig stor forskjell på henne etter at hun har startet der, så tydelig at jeg ikke fikk stimulert henne nok. Lille energibunten :hjerte:

Ellers reiser mannen vekk i morgen tidlig og blir borte til hveeeertfall onsdag kveld/natt. Kunne i grunn ikke passet dårligere, men men :) Da har jeg hvertfall bilen :ler:

Fått pyntet litt til jul her i dag og bestilt noen julegaver. Gleder meg til å feire jul i eget hus i år. Blir kos å lage seg noen egne tradisjoner :)

Veeel, det var alt for nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...