Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Ja, veldig spennende Favole. Takk :hjerte:

Haha, såpass altså. Tviler i grunn ikke med tanke på hvor mye ÈN baby kan grise :fnise: Blir ikke barnebursdag her siden vi ikke kjenner noen med barn som er store nok til å være med :) Blir nok annerledes når hun begynner i barnehage :)

Nå er det natta på oss. Fineste pusen ligger oppå meg i sengen :hjerte: Natta alle fine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, håper det går fort :)

Ja, det blir nok en hel del av det i årene som kommer :)

-------

Tenk at i morgen er det 1 år siden termin. Fatter ikke at det om 9 dager er et HELT ÅR siden jeg fikk bli mamma til verdens fineste :hjerte:

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helg igjen, hvor blir tiden av? :)

I dag startet dagen før kl slo 06, men frøken var så blid at det ikke gjorde noe. :) (Jada, vet det ikke er så tidlig sånn egentlig)

Frokosten hennes gikk for første gang på jeg-kan-ikke-huske-hvor-lenge ned på høykant og nå koser hun seg i sofaen. Hun har skjønt dimmeren (som er helt idiotisk plassert btw :fnise: ) så hun hyler av glede når hun klatrer opp i sofaen :ler: Fine morsomme jenta mi :hjerte:

I dag skal mannen brygge øl med gutta mens jeg og S skal på IKEA med mamma. Jada, frivillig på en lørdag :fnise:

Uken som kommer er fullpakket av støffs så helgen skal nytes :) Har jo en ettåring om fem dager. Surrealistisk altså..

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, Ikea! Jeg liker Ikea, jeg :sjenert:

Tiden flyr virkelig! Lange dager, korte år, og alt det der!

Jeg og, bortsett fra i helgene når det plaskregner og ALLE skal dit og :fnise:

Gikk overraskende greit og S spolte rundt på gulvene der inne innimellom :ler: Tøffa :hjerte:

Ja, det er helt sant det ordtaket der altså. Spesielt etter at man får barn altså.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med ny bolig + salg av den gamle :jepp: Håper dere får det dere ønsker for leiligheten! Hvor lenge har dere bodd der??

Og moro med jenta som straks blir ett år, det er noe helt spesielt med den første bursdagen, ja! Plutselig er ikke babyen baby lenger, og bare det er jo en tanke som krever litt tilvenning (i hvert fall var det sånn for meg).

Håper du har en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende med ny bolig + salg av den gamle :jepp: Håper dere får det dere ønsker for leiligheten! Hvor lenge har dere bodd der??

Og moro med jenta som straks blir ett år, det er noe helt spesielt med den første bursdagen, ja! Plutselig er ikke babyen baby lenger, og bare det er jo en tanke som krever litt tilvenning (i hvert fall var det sånn for meg).

Håper du har en fin helg :klemmer:

Veldig spennende. Håper det går fort altså. :) Vi har bodd her i snart 5 år :)

Jaaa, veldig moro med ettåring, men også litt trist at hun ikke er den lille babyen lenger. Men herregud for en herlig alder. Vi ler oss halvt i hjel av henne daglig og nå har hun skjønt at kos er ganske greit. Er så tussete forelsket i den lille jenta vår at åh :hjerte:

Takk for det og lige så :) Vært en finfin helg.

Nå er browniesen tatt ut av ovnen og litt tv før sengen står på tapeten. :)

Sov forresten hos mamma i natt. Sovnet omtrent før jeg traff puten rundt 23 og våknet 10:45 i dag tidlig. DEILIG. Føler meg endelig uthvilt, kan ikke huske sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få link? :nigo:

Er enig at det er litt vemodig at de blir ettåringer nå. Ser på bilder av henne som baby og blir bare helt tussete, og når jeg ser en nyfødt blir jeg helt gelé! Meeen de er herlige nå også på en annen måte. De er jo mye mer med og gir mer respons enn når de var små søte bylter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få link? :nigo:

Er enig at det er litt vemodig at de blir ettåringer nå. Ser på bilder av henne som baby og blir bare helt tussete, og når jeg ser en nyfødt blir jeg helt gelé! Meeen de er herlige nå også på en annen måte. De er jo mye mer med og gir mer respons enn når de var små søte bylter.

Tar meg i å se på fødeavdelingen og ha lyst på en til ...... Atte-hva-for-noe :fnise:

Link sendt :)

Så HERLIG med så mye søvn, vel unt! :klemmer:

Var awesome. Takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...