Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Tenk, da var det helg igjen :)

Snupp har begynt å gå. Sånn på ordentlig gå. Helt sykt og SÅ moro. :hjerte:

Hun var så stolt første gangen. Flinkeste, fineste jenta :hjerte:

Uken har gått så fort. Bilen har vært på verksted, mamma har hatt S en del med på tur, venninner på lunsj og i går krasjet vi i sofaen med hjemmelaget pizza mens vi så opptak av Morgan og Ole-Conny gjør Norge og Sinnasnekker´n før vi krøp i sengen litt over kl 21 :fnise: Deilig.

Snupp sovnet 1750 i går, da hadde vi tynt det så lenge det gikk. Hun var helt utslitt stakkars.

Så når kl var 0415 i natt våknet hun. Laget en stor flaske og håpet at det ville være det som skulle til, men ikke altså. Så når kl var 05 tok jeg henne inn i vår seng. De som har lest her litt vet at jenta ikke har ro i kroppen, og ligge i vår seng går aldri. Men jaggu sovnet hun ikke i armene mine og sov helt til 0715 :hakeslepp::bolledeig:

SÅ deilig og sinnsykt kos. Selv sov jeg ikke noe da jeg egentlig ikke lå noe godt, men gjorde ikke noe for kooooooos :rodmer:

Så mannen stod opp med henne kvart over syv og jeg lå til rett før halv ti. Da var de på tur så jeg fikk stelle meg og spise frokost i fred. Luksus :)

I kveld skal mannen ut så da sover jeg og S hos mamma.

Syns det er så slitsomt med full mann hjem på natta når jeg er edru selv :rolleyes::fnise:

Ha en fiin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så stas med både gåing og kosemorgen med lillesnupp :rodmer: Kos deg hos mammaen din i kveld, helt enig i at det er slitsomt med full mann når en er edru selv :ler:

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så flink jente som har begynt å gå allerede :rodmer: Kan tenke meg hun var stolt ja, husker veldig godt hvor stolt Plutt var da han greide det også :)

Og hørtes deilig ut med kosen i senga :hjerte: Man må jo bare nyte sånne øyeblikk, og spesielt når de ikke kommer så ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for lillesnupp som har begynt å gå! Flinke jenta! :hoppendeglad:

Må være utrolig morsomt! Her har Mini langt igjen, men det skjer vel en gang her også.

Jaaah, det er slitsomt med fulle menn når man er edru selv. Min tror alltid at han er mye mer edru enn han faktisk er og at jeg ikke skal merke at han har drukket noe fordi han mener det var bare et par øl. Men jo - jeg merker ;) Og den dunsten av noen som har drukket.. huff!

Hehe, å legge seg klokken 21:00 er blitt ganske vanlig her til hus også. Hva skjedde med de helgekveldene hvor man ikke kom seg i seng før etter midnatt.. Livet er litt forandret kan man si :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, nei altsååååå. Hva-da-glemme sin egen dagbok :sjenert:

Hurra for gåing! Det er så stas!

Kos med litt kosestund på morgenkvisten!

God lørdag!

Jaaaa, helt magisk å se hvor fort det kan gå. Nå spinner hun rundt som en lite turbo overalt her. Herlig :hjerte:

Åh, så stas med både gåing og kosemorgen med lillesnupp

Kos deg hos mammaen din i kveld, helt enig i at det er slitsomt med full mann når en er edru selv

God helg

Veeeldig kos :strix: Veldig slitsomt med fulle folk når man er edru selv ja. Gikk jo uheldigvis veldig dårlig forrige helg fordi snuppa var forstoppet. Slår aldri feil det der når hun ikke kommer seg på do hver dag. Endte hvertfall med at jeg brukte rundt 1 time på å legge henne også startet dagen før 0430. La henne for hvil nr 1 1030 og etter 40 min bare hylgråt hun. Endte i at jeg knakk sammen i gråt selv og mamma måtte gå tur med henne. Gikk heldigvis greit etter det og hun slo alle soverekorder i vognen noen timer senere.

Å så flink hun er Sånn kos er verdifull nå!

Helt fantastisk :hjerte:

Åh, så flink jente som har begynt å gå allerede Kan tenke meg hun var stolt ja, husker veldig godt hvor stolt Plutt var da han greide det også

Og hørtes deilig ut med kosen i senga Man må jo bare nyte sånne øyeblikk, og spesielt når de ikke kommer så ofte!

Jaaa, veldig flink :) Kjempemoro. Også så fort det plutselig kommer seg. Nå styrer hun rundt som bare det her hjemme. Fineste lille jenta :hjerte:

Hurra for lillesnupp som har begynt å gå! Flinke jenta!

Må være utrolig morsomt! Her har Mini langt igjen, men det skjer vel en gang her også.

Jaaah, det er slitsomt med fulle menn når man er edru selv. Min tror alltid at han er mye mer edru enn han faktisk er og at jeg ikke skal merke at han har drukket noe fordi han mener det var bare et par øl. Men jo - jeg merker Og den dunsten av noen som har drukket.. huff!

Hehe, å legge seg klokken 21:00 er blitt ganske vanlig her til hus også. Hva skjedde med de helgekveldene hvor man ikke kom seg i seng før etter midnatt.. Livet er litt forandret kan man si

Jaaa, moro :hoppe:

Du har masse å glede deg til. Plutselig så går snuppa de og skal du se :)

Fryktelig slitsomt med fulle menn altså :fnise: M tror også alltid at han er litt mindre full enn han fremstår :fnise:

Ja, livet har blitt ganske annereldes med barn altså. Men det er jo så kos og så :)

-----

Gladmelding: vi er endelig ute av den idiotiske huskontrakten på nybygget. :danse: MAKAN til useriøse cowboyer skal du virkelig lete lenge etter. Vi hadde vært heeeeeeldige om vi var i hus om et år.

Så nå er vi på husjakt igjen. Krysser fingrene :)

Ellers hadde jeg en suuuper helg; kos pizzakveld med mannen på fredag, S knaket til og sov til 07:40 (!!!!!) på lørdag så da stod vi opp og spiste sammen alle tre. (Det har skjedd sånn 1 gang siden hun ble født)

Lørdagen gikk med til å kose oss sammen og koselig tur ut. På kvelden dro jeg til mamma og vi gikk ut og spiste før vi så SVD og sov lenge. Søndagen kom jeg meg hjem i 1 tiden og koooooooooste meg med fineste jenta vår :hjerte: Også tok mamma S noen timer så vi fikk shinet litt her hjemme. Beste og fineste helgen på LENGE. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig kos :strix: Veldig slitsomt med fulle folk når man er edru selv ja. Gikk jo uheldigvis veldig dårlig forrige helg fordi snuppa var forstoppet. Slår aldri feil det der når hun ikke kommer seg på do hver dag. Endte hvertfall med at jeg brukte rundt 1 time på å legge henne også startet dagen før 0430. La henne for hvil nr 1 1030 og etter 40 min bare hylgråt hun. Endte i at jeg knakk sammen i gråt selv og mamma måtte gå tur med henne. Gikk heldigvis greit etter det og hun slo alle soverekorder i vognen noen timer senere.

-----

Gladmelding: vi er endelig ute av den idiotiske huskontrakten på nybygget. :danse: MAKAN til useriøse cowboyer skal du virkelig lete lenge etter. Vi hadde vært heeeeeeldige om vi var i hus om et år.

Så nå er vi på husjakt igjen. Krysser fingrene :)

Ellers hadde jeg en suuuper helg; kos pizzakveld med mannen på fredag, S knaket til og sov til 07:40 (!!!!!) på lørdag så da stod vi opp og spiste sammen alle tre. (Det har skjedd sånn 1 gang siden hun ble født)

Lørdagen gikk med til å kose oss sammen og koselig tur ut. På kvelden dro jeg til mamma og vi gikk ut og spiste før vi så SVD og sov lenge. Søndagen kom jeg meg hjem i 1 tiden og koooooooooste meg med fineste jenta vår :hjerte: Også tok mamma S noen timer så vi fikk shinet litt her hjemme. Beste og fineste helgen på LENGE. :)

Så godt at du har mammaen din som kan stille opp når det trengs, høres ikke ut som en grei dag det der altså :\ Bra hun tok igjen søvnen senere!

Spennende med ny husjakt da :jepp: Har dere noe spennende i sikte eller?

Helga høres helt fantastisk ut! Herlig at hun sov så lenge og at dere kunne starte dagen sammen på dne måten :rodmer: Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du har mammaen din som kan stille opp når det trengs, høres ikke ut som en grei dag det der altså :\ Bra hun tok igjen søvnen senere!

Spennende med ny husjakt da :jepp: Har dere noe spennende i sikte eller?

Helga høres helt fantastisk ut! Herlig at hun sov så lenge og at dere kunne starte dagen sammen på dne måten :rodmer: Digg!

Jah, jeg er så GLAD og evig takknemlig for at de tok sjansen og flyttet ned hit. Fine mamman min :hjerte:

Og S ELSKER henne jo. Er så herlig å se de to sammen. :hjerte:

Vi har faktisk en meget het kandidat, så ser lovende ut for vinkvelden vår i sommer after all altså :fnise: Kryss fingrene for oss :)

Det var virkelig en magisk lørdag, i mangel på et bedre ord. Superdupert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, jeg er så GLAD og evig takknemlig for at de tok sjansen og flyttet ned hit. Fine mamman min :hjerte:

Og S ELSKER henne jo. Er så herlig å se de to sammen. :hjerte:

Vi har faktisk en meget het kandidat, så ser lovende ut for vinkvelden vår i sommer after all altså :fnise: Kryss fingrene for oss :)

Det var virkelig en magisk lørdag, i mangel på et bedre ord. Superdupert. :)

Så herlig :hjerte: Godt å lese!

Oooh, ligger det på finn? Link? :lur: Vinkveld blir det uansett, om vi så sitter i ei grøft med hver vår flaske og super :ler:

Vi liker hverdagsmagi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :hjerte: Godt å lese!

Oooh, ligger det på finn? Link? :lur: Vinkveld blir det uansett, om vi så sitter i ei grøft med hver vår flaske og super :ler:

Vi liker hverdagsmagi :hjerte:

Hahahaha, jeg ser oss for meg :fnise::hjerte: Æ glææær mæ. :P

Ja, de er fantastiske disse søte små :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere kom dere ut av kontrakten! Og hurra for flinke S som både går og sover ;)

Skikkelig letta :) Jaaa, flinke fineste jenta :hjerte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, har tydeligvis gått glipp av noe med denne huskontrakten?

Men godt dere kom ut av den!

Vi er midt i et lite bolighelvete selv.. Er lei av å ha rumenere, estlendere, finner og polakker som henger utenfor vinduene mine hver j..... dag og ikke gjør jobben etter norske forhold, kun etter sine østeuropeiske standarder. I dag klikket det for meg da Mini hylte mens jeg trillet henne, vi er syke og møkkslitne, og de begynte å borre på noe de ikke skal borre i.. Kom noen gloser og jeg smalt med en dør, og borte ble de..

:fnise:

men altså, er ikke gøy å ha et hus hvor masse er feil og som man har betalt en zillion kroner for.. så godt for dere at dere kom dere ut i tide og lykke til med jakten på ny bopæl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har tydeligvis gått glipp av noe med denne huskontrakten?

Men godt dere kom ut av den!

Vi er midt i et lite bolighelvete selv.. Er lei av å ha rumenere, estlendere, finner og polakker som henger utenfor vinduene mine hver j..... dag og ikke gjør jobben etter norske forhold, kun etter sine østeuropeiske standarder. I dag klikket det for meg da Mini hylte mens jeg trillet henne, vi er syke og møkkslitne, og de begynte å borre på noe de ikke skal borre i.. Kom noen gloser og jeg smalt med en dør, og borte ble de..

:fnise:

men altså, er ikke gøy å ha et hus hvor masse er feil og som man har betalt en zillion kroner for.. så godt for dere at dere kom dere ut i tide og lykke til med jakten på ny bopæl :)

Har i grunn ikke skrevet noe om det da jeg ikke har hatt ork til det, så er nok bare derfor ;)

Veldig glad vi kom oss ut for mæææææn de var ass´esssss :P

Gah, hørtes rimelig slitsomt ut. Lov å kjefte litt da ja :)

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...