Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

oiii! her skjer det ting, gratulerererer!!!

Takk Kvakk :klem:

 

Hvordan går det med dere? Lenge siden jeg har sett noe til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt det må være å ha det slik på arbeidsplassen :) Gull verdt!

 

Hadde jeg fått beskjed om at jeg ventet tvillinger hadde jeg vel dødd litt i første omgang, men når alt kommer til alt så går det jo det også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig å ha det sånn, veldig heldig :)

Enig med deg :fnise:

--

I dag er jeg hjemme med snuppa. Hun fikk 39 i feber på søndag og holdt det gående opp i 40 frem til natt til onsdag. Var hos en turnuslege som ikke tok noe av det jeg sa seriøst og ga henne penicillin mot luftveisinfeksjon (??????). Jenta vår så vidt tett i nesa. Dro til ny lege i går, og jammen fikk jeg ikke rett. Streptokokkinfeksjon som fy. Så det selv når han skulle titte ned i halsen hennes stakkars. Godt gjort at legen dagen før misset det. (Men egentlig ikke med tanke på at hun ikke tittet ned der et millisekund en gang) Men men. Penicillinkur i 10 dager og hun HATER det. Er den forbanna kampen hver gang og vi ender opp med å måtte tvinge det ned med sprøyte. Føles helt forferdelig, men hva skal man gjøre når hun BLÅNEKTER? :(

I dag er hun heldigvis mye bedre. :hjerte: Vi har bakt kake og holdt på litt her hjemme :)

Ønsker alle en fortsatt fin dag. Straks tid for soving her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars S! Ikke enkelt når de virkelig kjemper imot, men hun må jo ha medisinen for å bli frisk. Det er så ekkelt å måtte tvinge det i dem, men sjansen for at hun tar skade av det er jo helt ekstremt minimal. I sånne situasjoner har man ikke noe valg når alle triks er oppbrukt, regner med alle har forståelse for det.

God bedring til lillemor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar lille  :(  Så dårlig av den førse legen dere var hos, som ikke tok det du sa seriøst.... Godt du gikk til en ny lege, og fikk riktig behandling til henne! Satser på at hun kommer seg raskt  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med snuppa? :) Er formen din ennå bra? Håper du slipper bekkensmerter denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er heldigvis i veldig god form, til tross for en forkjølelse på toppen av det hele :)

Formen min er veldig bra. Er bare dødstrøtt, litt kvalm når jeg blir sliten/sulten og løper masse på do. Veldig deilig så langt i motsetning til sist :) uff ja, satser på det altså :)

Hvordan går det med dere? Lenge siden nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at kroppen min hangler og har gjort det en stund så går det veldig bra :) Er så artig med mini som utvikler seg, prater mye :)

Du høres gravid ut ja, godt at det er bedre enn sist, håper det holder seg sånn ;) Når har du foreløbig termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med kropp som hangler :( Håper det kommer seg snart :klem:

Veldig moro alder dette, skikkelig herlig å se de små menneskene utvikle seg.

Håper også det. :) 16.januar tror jeg. Selv tror jeg at det er den 20. da.

Får se på ultralyd neste fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, håper det går fort og at jeg kommer meg til termin med lille i magen i behold :hjerte:

God helg til dere også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en arbeidsuke over og takk og lov for det  :bond:

Syk mann, sykt barn og syk meg. Kjeeeeedelig med all denne sykdommen hele tiden.. 

Men men. Vi satser på evig immunitet :lur:

 

Tatt meg fri i morgen, blir så stress å kave seg på jobb noen få timer før UL. Håper snupp er frisk nok til bhagen i morgen. Virker jo i grunn sånn for ingen feber i hele dag og helt spinnvill unge i ettermiddag . Fine jenta vår  :rodmer:

 

Nå er det strekk i sofaen resten av kvelden før det blir tidlig kvelden på oss begge.

Minstemor ligger og jodler for seg selv og skal i hvertfall ikke sove. Kanskje ikke så rart med tanke på at hun sov 3 (!!!!!!!! :hakeslepp: ) timer på dagen i dag. 

 

Ønsker alle en finfin kveld  :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evig immunitet høres digg ut! Håper dere alle holder dere friske og raske fremover :)

Har en fyr her og som slettes ikke vil sove. Jeg vil bare stange hodet i veggen :P

Lykke til med UL i morgen, så spennende :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesant? :fnise:

Håper din fyr også sovna etterhvert. Etter halvannen time ca takket hun for seg og sov til 0715. HELT i orden :fnise:

Gah, jeg gruer meg SÅ akkurat nå. Tusen idiotiske tanker om at jeg sikkert ikke er gravid, innbilt meg hele greia osv osv :fnise: Satser på at det går fint. OG at ingen på jobb får rett om at det er to der inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...