Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Uff, S som er så uheldig eller? Stakkars lille :( håper hun slår til med ei god natts søvn, for begges del :klem:

Åå så stas med liv :rodmer: Gleder meg så til å kjenne det igjen! Og spennende med oul :jepp: Merker dere noe på S eller? Jeg er så spent på hvordan dette blir for J :sjenert:

Her går det ganske bra :) J er enten superblid sjarmør eller en rasende liten ramp, herregud så slitsomt innimellom :laugh: Heldigvis er han mest glad :P Formen er ganske bra, veldig lite kvalm, men åååå så trøtt. Sovner på sofaen hver kveld og har jeg fri fra jobb sover jeg gjerne noen timer på dagen også :fnise: Energien er mer enn velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, S som er så uheldig eller? Stakkars lille :( håper hun slår til med ei god natts søvn, for begges del :klem:

Åå så stas med liv :rodmer: Gleder meg så til å kjenne det igjen! Og spennende med oul :jepp: Merker dere noe på S eller? Jeg er så spent på hvordan dette blir for J :sjenert:

Her går det ganske bra :) J er enten superblid sjarmør eller en rasende liten ramp, herregud så slitsomt innimellom :laugh: Heldigvis er han mest glad :P Formen er ganske bra, veldig lite kvalm, men åååå så trøtt. Sovner på sofaen hver kveld og har jeg fri fra jobb sover jeg gjerne noen timer på dagen også :fnise: Energien er mer enn velkommen tilbake!

Neei, er jeg :) Hehe.

 

Ble maange dårlige netter her for både mann og barn stakkars. Han var så snill at han sov på sofaen 3 netter sånn at jeg skulle få sove, snille mannen :hjerte: 

Hun er heldigvis nesten frisk igjen, bare veldig stygg hoste og litt snørr. 

Hjelper ikke at hun får en haug med jeksler på en gang stakkars. Er heldigvis de siste så da er endelig DET over :) 

 

Hvis vi spør henne hva mamma har i magen sier hun bebe og stryker på den, men utover det er hun helt seg selv. Tror hun er litt for liten til å egentlig forstå det. 

 

Er så "godt" å lese at det er flere som er sånn på den alderen. Herregud så frustrerende når den søte ungen går til et brølemonster for tilsynelatende ikke-noe og ALT man gjør bare gjør det verre :fnise:

 

Jeg var og helt ENORMT trøtt frem til uke 14 eller noe. Sovna på sofaen, sov 3 timer etter jobb osv. Går heldigvis over, selv om det ikke er så kult der og da. Var sikker på å sovne ved flere anledninger i lunsjen på jobb :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig med masse liv i magen, til og med kjent små dult på utsiden :hjerte: 9 dager så vet vi forhåpentligvis hva som gjemmer seg i magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, ingenting alvorlig håper jeg :( håper du er bedre i hvert fall og at alle kan være sykdomsfrie fremover!

Så spennende det blir med ul, og å få se om magefølelsen stemmer ;) hvis det ikke er en liten luring med beina i kryss da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var redde for blindtarmen min og litt sånn. Ordnet seg heldigvis :)

Jaaa, gleder meg veldig til onsdag :hjerte: Best den vil vise seg frem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke redd for at snuppa forteller folk at mamma har baby i magen? Eller er det ikke hemmelig lenger? :) Min mini skravler sånn at jeg hadde ikke stolt på han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er ikke redd for at snuppa forteller folk at mamma har baby i magen? Eller er det ikke hemmelig lenger? :) Min mini skravler sånn at jeg hadde ikke stolt på han :fnise:

Nå er det bare 13 dager til vi er halvveis så om hun skulle fortelle det gjør det ikke akkurat så mye. Dessuten er det VELDIG synlig at vi skal ha en til for å si det sånn :fnise:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en fantastisk fin helg med den lille familien min :hjerte:

Fredagen gikk med til den faste fredagspizzaen etter at snupp var i seng. Hun spiste seriøst helt sinnsyke mengder med middag før hun la seg, og det var SÅ godt å se at matlysten endelig (!!!) var tilbake. :hjerte: Koste oss med mat og så Sense8. Digger serien, veldig spennende. Koste oss etterpå med hver vår serie før det var natta.

På lørdag våknet vi alle sammen kl 8 (!!!!!!). Herregud så deilig og SÅ koselig å stå opp sammen for en gangs skyld. Spiste god frokost sammen før jeg og Snupp stakk ned i byen og kjøpte litt tøy og dro en tur til min mor. Var der til det var sovetid og mannen hadde vært flink hjemme og kost seg litt alene :)

Snupp og jeg sov litt før vi dro til mamma igjen på middag. Var superkoselig og S var igjen megaflink til å spise. Sovnet på et blunk og sov til åtte i dag også. Fineste jenta :hjerte:

Fikk sove alene i natt siden jeg sover så dårlig og mannen styrer litt i søvne om dagen. Var veldig deilig. Fine mannen :hjerte:

Ellers har søndagen gått med til cafe med ei venninne, soving, rydding og klargjøring her hjemme før uken og masse kos og lek. Snupp spiste som en hest i kveld også og sovnet på et blunk ti på syv etter et bad :)

Nå venter jeg på middag mens lille i magen holder show for meg.

Herregud jeg føler meg så heldig :hjerte:

*kliss slutt* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen, jeg hadde glemt at du har dagbok jo :( Sånn, da har jeg hvertfall funnet den igjen! Høres ut som en super helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søteste Favole :hjerte:

Tenk at man kan bli SÅ glad i en liten person. Trodde ikke jeg kunne elske noen SÅ høyt, men jammen blir det ikke mer og mer for hver dag. Elsker denne alderen, det er bare så H-E-R-L-I-G!

Så klart tidvis veldig frustrerende når hun bestemmer seg for det motsatte av hva vi sier og KLIKKER, men herregud så mye moro det kommer ut av de situasjonene også :fnise:

Velkommen tilbake A4-livet :klem:

Ikke så rart da det har vært veeeeldig stille her det siste halvannet året :ler:

Nå må jeg lete om du har dagbok og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne alderen er bare fantastisk, selv om han kan gå fra det søteste lille gullet til et rasende lite monster på 0,0000000000001 sekunder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig :fnise:

 

Holder på å le meg i hjel av ansiktene hun setter opp noen ganger. Så dødens fornærmet og VISER det for å si det sånn :fnise: Gullet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir han såå lei seg, men han må likevel titte opp på oss for å se om han får noen respons ;) Vi merker jo ikke forskjell på ekte gråt og tullegråt, neeeeida :laugh:

I barnehagen er han visstnok ei solstråle dagen lang, men det er kanskje like greit at han tester mest hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir han såå lei seg, men han må likevel titte opp på oss for å se om han får noen respons ;) Vi merker jo ikke forskjell på ekte gråt og tullegråt, neeeeida :laugh:

I barnehagen er han visstnok ei solstråle dagen lang, men det er kanskje like greit at han tester mest hjemme :)

Mye lei seg og "lei" seg her også. Men så fort hun roer seg så kommer disse ansiktene. 

 

Akkurat samme hos oss. De kaller henne bare blidfisen i bhagen og hun shower dagen lang. Samme hos besteforeldre. Men som du sier; best at det er hjemme de tester og ikke hos alle andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de tester mest der hvor de er tryggest på de som skal komme med en reaksjon. Så det kommer nok i barnehagen også etter hvert, men enn så lenge må han bare styre på som vanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...