Gå til innhold

americas next top model / supermodellen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir jammen meg litt vel lettvint å skylde på et tv-program... Jeg kan ikke engang si at jeg har lyst til å bli så tynn som flere av disse jentene er :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frigg
Skrevet

Når noen velger å spise papir tør jeg vel påstå at det er noe mer alvorlig galt med mennesket enn bare spiseforstyrrelse.

:o

Skrevet
Når noen velger å spise papir tør jeg vel påstå at det er noe mer alvorlig galt med mennesket enn bare spiseforstyrrelse.

:o

Vi snakker om et barn Frigg - og unger kan finne på mye dumt for å oppnå det de øsnker i øyeblikket. Hun fant det sikkert effektivt å spise papir for å fylle magen slik at hun ikke ble så sulten.

Gjest Frigg
Skrevet
Vi snakker om et barn Frigg - og unger kan finne på mye dumt for å oppnå det de øsnker i øyeblikket. Hun fant det sikkert effektivt å spise papir for å fylle magen slik at hun ikke ble så sulten.

Det er et barn, og joda de kan gjøre mye rart. Men å spise papir for å holde seg tynn...?

Hvis noen skulle kritiseres så må det vel være de foresatte. Ikke et tvprogram.

Men denne tråden handler ikke om hva barn spiser eller ikke spiser for å være tynne. Det handler om tv-serien.

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg klarte ikke holde meg lengre så sjekket hvem som vant :oops:

Gjest Frigg
Skrevet
Jeg klarte ikke holde meg lengre så sjekket hvem som vant :oops:

Men det er jo bare ett døgn igjen!

Gleder meg til finalen i morgen!

Gjest Elenath
Skrevet

Er vel ikke finale imorgen?

De er jo fortsatt tre igjen.. Trodde det bare var to igjen når det var finale jeg. :klø:

Skrevet

Stusset litt på at det er finale allerede i morgen.. var overbevist over at det var en utstemning igjen...?

Gjest Frigg
Skrevet
Er vel ikke finale imorgen?

De er jo fortsatt tre igjen.. Trodde det bare var to igjen når det var finale jeg. :klø:

Oj, nå ble jeg litt usikker igjen.

Mente å ha sett på reklame på tv3 at det er siste episode på torsdag, sjekket liksågreit tv3.no, og da fant jeg ut dette.

Utfra episodebeskrivelsen så er det siste episode i morgen altså.

:blomst:

Skrevet

Siste episode er i morgen. Tror det var tre igjen forrige gang og.

Skrevet
Siste episode er i morgen. Tror det var tre igjen forrige gang og.

:Nikke:

Skrevet

Holder fremdeles en knapp på Shandi, jeg.... :tommelsmil:

Skrevet
Holder fremdeles en knapp på Shandi, jeg....  :tommelsmil:

Jeg tror det blir Shandi, men hadde likt at det ble Yoanna. Liker henne best av alle... :wink:

Skrevet

For de som er observante har TV3 allerede røpet hvem som kommer på 3 plass - dvs hvem som ikke er en av de siste 2!! Dumme TV3 og preview'ene dems!

Skrevet

Shakira; har ikke fått med meg det jeg.. kanskje jeg bare er litt treig :ler: men ikke si noe :wink:

Gleder meg til å se finalen i kveld, holder en knapp på Yoanna, jeg syns hun fortjener det :)

Skrevet
Shakira; har ikke fått med meg det jeg.. kanskje jeg bare er litt treig :ler: men ikke si noe :wink:

Gleder meg til å se finalen i kveld, holder en knapp på Yoanna, jeg syns hun fortjener det :)

Ditto - når det gjelder begge deler :ler:

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg hvem som kommer som nr 2 og 3 jeg heller. Og det er kanskje like greit så jeg har noe å se frem til i kveld... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...