Gjest 1111 Skrevet 28. mai 2004 #201 Skrevet 28. mai 2004 Nå ble Mylian/Lilleputt glad: Yoanna vant! JAAAAAAAA!!! :hoppe: Hoppet rundt som en gærning her i går jeg
*Emma* Skrevet 28. mai 2004 #202 Skrevet 28. mai 2004 Hvis dere søker på Yoanna House på feks google så står det ihvertfall litt om henne. Hun har visst gått noe show under NY fashion week eller hva de kaller det.....
MarianneE Skrevet 28. mai 2004 #203 Skrevet 28. mai 2004 Hmpf..... hadde helst håpa at Shandi vant, men jeg hadde Yoanna på 2.plass, så... OK, da! Ser ut til at vi kan glede oss over en sesong til: www.upn.com/shows/top_model/ Gleder meg allerede!!!!
Gjest 1111 Skrevet 28. mai 2004 #205 Skrevet 28. mai 2004 ...men så er det vel en laaaang stund til den vises i norge
MarianneE Skrevet 28. mai 2004 #206 Skrevet 28. mai 2004 ...men så er det vel en laaaang stund til den vises i norge Naturligvis...... Sikkert om et års tid eller noe.....
aline Skrevet 28. mai 2004 #208 Skrevet 28. mai 2004 ...Mechedes er også ei kjempe pen jente men jeg er enig med dem som i starten sa hun var for commercial....Joanna virker mer alsidig!! Jeg så ikke starten jeg, men synes at Merchedes har utviklet seg innmari dersom hun var moccercial i starten. Personlig så synes jeg Merchedes hadde ett mer interessant og varierende ansikt med ett sterkere uttrykk en det Joanna hadde. dessuten så likte jeg at hun klarte å være både søt, sterk, bad, gammel klasse og i det hele tatt, og det siste bildet av henne var rett og slett bare vakkert og sterkt!! krysset fingrene for Merchedes, men ser hva de velger hos Joanna også, selv om jeg ikke er enig i avgjørelsen.
-Fisken- Skrevet 28. mai 2004 #209 Skrevet 28. mai 2004 Da har jeg noe å glede meg til da. Om et år.. Jaja. Bedre sent enn aldri!
Gjest Hel Skrevet 28. mai 2004 #210 Skrevet 28. mai 2004 *skal til USA i tre mnd. snart* Kanskje jeg får sett den nye sesongen da.
Gjest Elenath Skrevet 28. mai 2004 #211 Skrevet 28. mai 2004 De sendte faktisk bare siste runde to måneder på etterskudd denne gangen. Ikke dårlig.
Gjest Frigg Skrevet 1. juni 2004 #212 Skrevet 1. juni 2004 Adrianne har jobbet jevnt og trutt, så vidt jeg har forstått. Har lagt inn link om forskjellige nettsteder om henne før, og her er linken igjen : Adrianne Curry linker. En del av premien er jo en årskontrakt med et modellbyrå, og da er de jo rimelig nødt til å skaffe henne jobber... Nå på torsdag får vi faktisk se en slik "hvordan gikk det med de" episode, de som derimot ikke holder ut til torsdagen med å få vite hvordan det gikk med de, så er det en kort sammefatning her fra epguides/tvtome.
Gjest Frigg Skrevet 1. juni 2004 #213 Skrevet 1. juni 2004 Og jeg!! Yoanna var min favoritt fra første program :-) Min også! Gøy at hun vant!
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2004 #214 Skrevet 1. juni 2004 Et modellbyrå kan ikke "forpliktes" til å skaffe noen jobber. Vinneren har en årskontrakt med et, ettersom jeg husker. Det er markedet og etterspørselen som gjør at em modell får jobber. De må gå på go sees akkurat som alle andre. Det eneste garanterte oppdraget er som vinner av konkurrasen. I år fikk Yoanna et for Sephora. Man kan ikke stole på det som kommer frem i et slikt "hvordan det gikk med dem" type prgram. Tv-selskapet vil selvsagt fremstå i et best mulig lys. Med et slikt programkonsept skal det godt gjøres at de kommer med "innrømmelser" av noen art. Selvsagt vil de ikke innrømme at feil person vant. Dette er markedsføring og atter markedsføring av kanalen og troverdigheten til programmet. Elyse har visstnok fått flere oppdrag enn Adrianne. Om du sammenligner med i fjor har allerede Yoanna og Mercedes har flere oppdrag enn Adrianne har hatt. det gjenstår å se om dette holder seg. Dessverre kan jeg ikke finne linker på dette, men vet/får høre ting fordi jeg jobber i en bransje som dette snakkes om. Jeg har også bekjente som burde være informert. Men selvsagt, de kan ta feil de også som alle andre. Den eneste "beviset" er denne: http://newpaper.asia1.com.sg/hey/story/0,4...3772740,00.html Et "bevis" som ikke sier noe, men som viser en tendens når det gjelder popularitet er det bare å ta et søk på Google: Adrianne får opp rundt 1000 oppslag. Yoanna rundt 4700. Allerede.
Gjest Frigg Skrevet 2. juni 2004 #215 Skrevet 2. juni 2004 Et modellbyrå kan ikke "forpliktes" til å skaffe noen jobber. (...)Oki, men hvorfor skriver man kontrakter da? Med et slikt programkonsept skal det godt gjøres at de kommer med "innrømmelser" av noen art. Selvsagt vil de ikke innrømme at feil person vant. Dette er markedsføring og atter markedsføring av kanalen og troverdigheten til programmet. Selvfølgelig vil tv-selskapet vise seg fra sin beste side, men de kan jo ikke forandre på virkeligheten, pynte på den, og kanskje til og med lyve - ja. Greit å få litt inside scoop fra deg da! Det så nå i allefall ut som om Adrienne hadde noen jobber i allefall, utfra de sidene jeg fant på nettet. Så Elyse fortsatte som modell? Hun begynte ikke på skolen?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2004 #216 Skrevet 2. juni 2004 Oki' date=' men hvorfor skriver man kontrakter da?[/quote'] Fordi en kontrakt betyr bare at en blir representert av et modellbyrå. Ingen er garantert noe. Det er magasiner og designere (visninger/runway) som bestemmer hvem de vil ha. Altså markedet. Det blir det samme som om noen er i basen til et headhunterbyrå el. tom vikarbyrå. De er tilgjengelig, men ikke garantert oppdrag. Det er ingen arbeidsgivere som kan bli tvunget til å ansette noen. Det er vanskelig nok og bli representert av et stort modellbyrå i utlandet (som f.eks Wilhelmina) at bare det i seg selv er en stor mulighet for vinneren. Har sett litt på de bildene av Adrianne som finnes på nettet. De aller fleste av dem er av det "spreadet" hun var garantert som vinner av konkurransen. Jeg vet ikke om Elyse begynte på skolen igjen. Flere oppdrag enn Adrianne har hun iallfall hatt.
Gjest Frigg Skrevet 2. juni 2004 #217 Skrevet 2. juni 2004 Fordi en kontrakt betyr bare at en blir representert av et modellbyrå. Ingen er garantert noe. Det er magasiner og designere (visninger/runway) som bestemmer hvem de vil ha. Altså markedet. Det blir det samme som om noen er i basen til et headhunterbyrå el. tom vikarbyrå. De er tilgjengelig' date=' men ikke garantert oppdrag. (...)[/quote'] Oki. (Elyse var min favoritt i første runde, og hvis jeg ikke husker helt feil snakket hun vel om å jobbe for å tjene penger til legeutdannelsen.)
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2004 #218 Skrevet 2. juni 2004 Jepp. Elyse hadde vært et mye bedre valg. Hun er mer allsidig. Adrianne har bare en look, men Elyse er en kameleon, noe som betaler seg, bokstavelig talt
Gjest Frigg Skrevet 2. juni 2004 #219 Skrevet 2. juni 2004 en hjemmeside om elyse! Og hun er ansatt (er det rette betegnelsen? kom ikke på noe annet...) i byrået Wilhelmina LA. http://www.holymango.net/elyse/ men Elyse er en kameleon' date=' noe som betaler seg, bokstavelig talt[/quote'] Så sant, så sant!
Gjest Catwoman Skrevet 2. juni 2004 #220 Skrevet 2. juni 2004 Elyse var også min favoritt fra første runde. Jeg ble faktisk ganske overrasket over at hun havnet på tredje plass. At hun lyshårete (Shannon? Sharon?) gikk forbi og havnet på andre plass. Jeg hadde tippet Elyse på første og Adrianne på andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå