Gjest Elenath Skrevet 20. mai 2004 #141 Skrevet 20. mai 2004 Gleder meg jeg også Uheldigvis vet jeg hvem som vinner, men det er spennende for det. Håper hun April snart ryker ut! Og der skjønte jeg at min favoritt ikke vant :-? :fy:
Gjest Tabby Skrevet 20. mai 2004 #144 Skrevet 20. mai 2004 Jeg vet også hvem som vinner, men jeg gleder meg til hver episode allikevel, har sett reklamen for denne episoden og det blir visst litt bråk...
Gjest Catwoman Skrevet 20. mai 2004 #145 Skrevet 20. mai 2004 Jeg vet også hvem som vinner, men jeg gleder meg til hver episode allikevel, har sett reklamen for denne episoden og det blir visst litt bråk... Jepp, den reklamen har jeg og sett. Syns det er mest gøy når det er litt intriger og bråk jeg
Gjest Tabby Skrevet 20. mai 2004 #146 Skrevet 20. mai 2004 Jeg også Catwoman! Fælt å innrømme kanskje, men det er jo bedre tv da...
Gjest Hel Skrevet 20. mai 2004 #147 Skrevet 20. mai 2004 Yoanna var utrolig vakker på photoshootet hvor de var nakne. Begynner å like henne mest nå. Mistet nesten litt respekt for Shandi da hun var utro.
-Fisken- Skrevet 20. mai 2004 #149 Skrevet 20. mai 2004 Hadde aldri trodd at Shandi var typen til å være utro :o
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2004 #150 Skrevet 21. mai 2004 Hadde aldri trodd at Shandi var typen til å være utro :o Shandi er tydeligvis typen til litt av hvert. Pleier å more meg med en side som heter The Smoking Gun. Der avsløres saker om kjente mennesker. Og gjett hva som dukket opp for en stund siden! Shandi's mugshot
Gjest Catwoman Skrevet 21. mai 2004 #151 Skrevet 21. mai 2004 Lurer på om de bevisst bare plukker ut jenter til Supermodellen som er tynne jeg. Alle de jeg kan huske både fra i fjor og i år (har ikke sett alt i år da) er veldig tynne. Ellers så har jeg lurt litt på hva som gjorde at Shandi ble plukket ut, kanskje for å vise at helt alminnelige mennesker kan bli modell-flotte? syns ikke hun har noe spesielt ved seg. Yoanna og Mercedes syns jeg er nydelige. April og, men hun virket kanskje litt selvgod.
Nilma Skrevet 21. mai 2004 #152 Skrevet 21. mai 2004 Lurer på om de bevisst bare plukker ut jenter til Supermodellen som er tynne jeg. Alle de jeg kan huske både fra i fjor og i år (har ikke sett alt i år da) er veldig tynne. Men i følge dommerne har Yoanna bilringer.... :o
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mai 2004 #153 Skrevet 21. mai 2004 Hun har det, men hun har det bak - ble litt sjokka selv faktisk. Jenta er jo spiktynn, men likevel har hun håndtak over rompa. :o
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. mai 2004 #154 Skrevet 21. mai 2004 Lurer på om de bevisst bare plukker ut jenter til Supermodellen som er tynne jeg. Alle de jeg kan huske både fra i fjor og i år (har ikke sett alt i år da) er veldig tynne. Det var faktisk med ei som var litt rundere i begynnelsen i år, men hun røyk ut i andre(?) runde. Ikke fordi hun var stor, men fordi hun var et gudsord som ikke kunne vise kroppen sin til andre enn mannen sin, og hvertfall ikke la en annen mann (modell) posesre sammen med henne, og dermed også ta på henne, på lettkledde bilder. Ikke rart berta gikk ut.
Loolaa Skrevet 21. mai 2004 #155 Skrevet 21. mai 2004 Men i følge dommerne har Yoanna bilringer.... :o De hadde en plussize modell i år (Anna, stemt ut i første episode) og en i fjor (Robin, stemt ut midt i cirka?). Det var også en annen jente i år (Heather?), som fikk beskjed om at hun var borderline plussize og derfor enten burde gå opp eller ned i vekt. Hun tok det ikke pent! Og Janice feks, sier jo rett ut at America's next top model er ikke plussize. Tyra, derimot, argumenterte for størrelsen, men ville ha dem ut av andre grunner. Og så Yoanna, da... vil ikke akkurat kalle det bilringer, men det lå litt over buksa, ja. Jeg vil kalle henne tynn, men det er vel ikke akseptabelt for en supermodell... :-?
Gjest Catwoman Skrevet 21. mai 2004 #156 Skrevet 21. mai 2004 Jeg og ble overraska over Yoanna's "bilringer", vil ikke kalle det bilringer jeg da, det er jo ganske normalt å ha litt sånn, men hun er jo så kjempe tynn ellers, trodde ikke hun hadde noe som "hang" noe sted. Men jeg har lest et sted at hun var mye større før og har gått ned mange kilo, så det har kanskje noe med det å gjøre?!
Loolaa Skrevet 21. mai 2004 #157 Skrevet 21. mai 2004 Jepp, hun har visst gått ned 25 kilo på 2 1/2 år ved å spise sunt og trene.
Gjest Poirot Skrevet 21. mai 2004 #158 Skrevet 21. mai 2004 Hun har det' date=' men hun har det bak - ble litt sjokka selv faktisk. Jenta er jo spiktynn, men likevel har hun håndtak over rompa. :o[/quote'] Hun var jo tykkere før, mao overflødig hud. Forøvrig ble det oversatt til bilringer, men det dommeren sa var hud som henger over buksekanten.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2004 #159 Skrevet 25. mai 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227969
-Fisken- Skrevet 25. mai 2004 #160 Skrevet 25. mai 2004 Joda, greit å ha noe å skylde på.. MEn tviler på at det bare var Supermodellen på tv som gjorde det, et mote magasin kunne gjort akkurat det samme. DEt er sånn dagens samfunn er, sykelige tynne modeller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå