Gå til innhold

americas next top model / supermodellen

Fremhevede innlegg

Gjest gloria
Skrevet

Det var rett og slett en dritkjedelig låt - skikkelig pregløs suppe... Men det var en hyggelig episode.

Jeg syns det er så trivelig at Shandi har fått farge i kinnene og littegranne kjøtt på beina. Hun har en flott personlighet også! :wink:

Tror Tyra sin låt er en type låt som kan bli spilt på radiostasjoner i ny og ne. Tviler sterkt på at hun får prisen for "årets nykommer" :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg jeg :-) ble en anelse sjokkert første gang jeg så henne. dessuten ser det ut som om hun har fått en heavy ansiktsløftning - øyenbrynene ender jo nesten ikke før hårfestet starter :o

Fru (evt. frøken) Dickinson var på Dr Phil-showt og fortalte at hun var avhengig av skjønnhetsoperasjoner... Det var rett og slett en sykdom. Temmelig sprøtt.

Syns hun er morsom jeg - utrolig bitchy :ler:

Skrevet

Kan jo skjønne at når man har levd i tjue år på å fokusere på utseendet sitt- og det har vært levebrødet - så er det næørmest umulig å slutte å se på seg selv med lupe. Og tidens tann merker vel selv tidligere supermodeller... :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Skjer det noe mer fra Shandis side`*kjempespent*

Tror min liste nå er Shandi, April og Yoanna.

Shandi fortjener å vinne. Hun er liksom så outsider, ingen ville trodd hun skulle vinne. Syns rett og slett litt synd på henne!

Yoanna blir mer og mer bitch. Og April er så perfeksjonist at hun kommer til å bli syk av det.

Men pene er de jo alle sammen da. Mercedes er den søteste av dem alle, men hun er ikke noen typisk modell.

Camille er ei f***e...

Jaja...

Gjest Frigg
Skrevet

Idag er episoden der Yoanna og Camille blir vennlige.

Litt skummelt egentlig? Eller er det ikke greit at selv om man er veldig ulike at man kan komme overens?

Gøy å se de på "go see", litt flaut også da, når hun ene begynte å magedanse...

Gjest 1111
Skrevet

Er jo sååå innlysende at Camille bare er venner med Yoanna for å vinne konkurransen :roll: hun er en snik...

Gjest Frigg
Skrevet

Ja, og så sa hun nettopp at "the best way to get revenge, is to kill them with kindness". Og det sier vel litt om hvor ærlig hun egentlig er.

Sukk da.

Uansett, jeg synes de er ganske så flinke alle som er igjen! Har litt lyst til at alle skal vinne. Veeel, alle utenom Camille kanskje.

Hun er så diva, og vil jo ikke føye seg etter det en arbeidsgiver vil ha.

Gjest 1111
Skrevet

:evil: :evil: :evil:

Blir sååå sint på Camille!

Det hun sa rundt bordet om Yoanna og spiseforstyrrelser var jo bare for å sverte Yoannas navn foran Tyra!

Grrrr...!!

Gjest Phair
Skrevet

Camille fortsetter å imponere. Noen skyr ingen midler gitt. Hun er det jeg vil kalle en f....!

Gjest Frigg
Skrevet

Oj, og mens Yoanna var ute og røykte, så hintet Camille til de andre og til Tyra at Yoanna ofte går på do etter måltidene...

Men, så sa Jeg retter på meg selv, det var ikke April, men Mercedes April (var det ikke henne) som fortalte det til Yoanna, og så konfronterer Yoanna Camille. OJ!

Og så ble det reklame..... bli nå ferdig reklame!

Kanskje Camille nettopp har ødelagt for seg selv?

Gjest Frigg
Skrevet
Camille: UUUUUUUT!!! :evil:

He-hey! Det funka!

Skrevet

:hoppe:

Camille gikk ut! :-)

Shandi må bare vinne.

Gjest Phair
Skrevet

Det finnes fortsatt rettferdighet!!! :hoppe:

Gjest Frigg
Skrevet

Bye, Bye, Camille!

Thanks for calling! :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...