Gå til innhold

americas next top model / supermodellen


Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok ikke Yoanna og Cammile er ordentlige venner, men tror det er et spill for galleriet som det heter.

Men den reklamen for torsdagens program irriterer vettet av meg.

Der kunne du nemlig se litt for godt hva som kommer til og se og hvem som går ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ha gledet meg til torsdag :wink:

Tirsdag, torsdag, det er nå i allefall en dag med en "t" på begynnelsen!

:ler:

Men den reklamen for torsdagens program irriterer vettet av meg.

Der kunne du nemlig se litt for godt hva som kommer til og se og hvem som går ut.....

Det jeg har lagt merke til med reklamene til tv3, er at de veldig ofte er svært så misvisende! Og ja, helt enig, de viser alt for mye av hva som skal skje i episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt helt avhengig av dette programmet.

Håper Shandi vinner.

Tyra passer ikke helt som syngedame i min menig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er i allefall ingen Beyonce. Det skal være sikkert!

Det var rett og slett en dritkjedelig låt - skikkelig pregløs suppe... Men det var en hyggelig episode.

Jeg syns det er så trivelig at Shandi har fått farge i kinnene og littegranne kjøtt på beina. Hun har en flott personlighet også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De viste jo i reklamen for gårsdagen program at Yoanna og Cammile var blitt venner, gikk jeg glipp av noe eller så vi ingenting til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterlyste det jeg og at de to var blitt venner.

Egentlig synes jeg ikke den sangen til Tyra var så ille jeg, da.

Men at det ble mye kropp i videoen, det er jeg enig i.

Forøvrig skulle jeg ønske jeg hadde ca. 5% av Tyras skjønnhet.

Hun er utrolig vakker.

Sara gikk ut.

Vet ikke helt hva jeg synes om det.

Vanskelig når det er så få igjen, og alle er like pene, like flinke......

Liker hun Shandi mer og mer, hun var en sånn outsider som blomstrer helt utrolig.

Forresten så har jeg også lyst til og feste litt med WTC-gutta.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du ikke den sangen var dårlig?

Jeg syntes først den var veldig mainstream - men etter ettog et halvt minutt endret jeg mening; den var dårlig. Men hver sin smak!

Begynner og bli spennende nå gitt... Syns Sara var flott, men de som er igjen er bedre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du ikke den sangen var dårlig?  

Jeg syntes først den var veldig mainstream - men etter ettog et halvt minutt endret jeg mening; den var dårlig. Men hver sin smak!

Ville ikke akkurat kjøpt plata for og si det slik, men sangen var faktisk ikke så ille i mine r'n'b-elskende ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke akkurat kjøpt plata for og si det slik, men sangen var faktisk ikke så ille i mine r'n'b-elskende ører.

Jeg er nok litt farga av at jeg ikke er noen stor r'n'b-fan... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Synes også Shandi har blitt flott , men hun har en fryktelig dobbeltmoral. Kjæresten fikk ikke lov til å gå på kino, men hun var ute og koste seg to ganger, og den ene gangen ble hun sjekket opp og nevnte ikke engang at hun hadde kjæreste og det mente hun var ok :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Shandi bare gikk ut å dansa for å ta 'hevn' på at kjæresten gikk på kino med en annen jente.

Sånn virka det for meg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så min første episode i går jeg da! Syns hun med det mørke korte håret (Yoanna?) virket veldig overfladisk!!! Syns hun asiatiske, April, er kjempepen, mens hun lyse virker mest normal..hehe! Men herregud..Hun ene dommeren da? Med puppene oppunder haka? :o JEEZ sier jeg!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men herregud..Hun ene dommeren da? Med puppene oppunder haka? :o JEEZ sier jeg!!!!!!!

Janice Dickinson?

The world first supermodell ever?

Synes hu er litt kul, jeg da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud..Hun ene dommeren da? Med puppene oppunder haka?  :o  JEEZ sier jeg!!!!!!!

Helt enig med deg jeg :-) ble en anelse sjokkert første gang jeg så henne. dessuten ser det ut som om hun har fått en heavy ansiktsløftning - øyenbrynene ender jo nesten ikke før hårfestet starter :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...