Gå til innhold

americas next top model / supermodellen


Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff ja.. hun er en skikkelig bitch! :-?

Ja, og som de andre sier, hun blir stygg etter at man ser hvordan hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg

Helt "bug-eyes", eller insektøyne på godt norsk. Hun så gal ut! :ler:

Jeg synes hun ligner litt på Grace Jones i grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt "bug-eyes", eller insektøyne på godt norsk. Hun så gal ut!  :ler:  

Jeg synes hun ligner litt på Grace Jones i grunnen.

Syntes litt synd på henne jeg - hun ser jo søt ut ellers... Xiomara heter hun , tror jeg...

Ser ut som hun konsentrerer seg så fælt at hun blir litt vill i blikket :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Er det virkelig bare jeg og Suzy som følger med på denne serien?!?

Neida, fikk bareikke sett 1. episode!

Kjempegøy serie, med masse bitching. :sjarmor:

Hun apotekerjenta var jo helt utrolig tynn!!! :o

Tror de i fjor virket penere enn disse, fordi vi ikke har sett de som er nå så mye stylet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får vi nesten ikke se noe av Sara? I går kan jeg såvidt huske å ha sett henne.. Mens Yoanna ble intervjuet hele tiden..

Har ikke noen favoritter enda... Liker ikke Camille da :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes faktis apotekdama er altfor tynn. Ekkelt nesten.

Enig! Hun ser ikke frisk ut :( Men at hun fikk så mye pes for måten hun gikk på synes jeg noe urettferdig, for jeg hadde heller aldri klart å gå på de lange tynne bena der :ler:

Han professor catwalk derimot med damekropp-T-skjorta... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
Hvorfor får vi nesten ikke se noe av Sara? I går kan jeg såvidt huske å ha sett henne.. Mens Yoanna ble intervjuet hele tiden..

Har ikke noen favoritter enda... Liker ikke Camille da :-?

Det var nok helt sikkert pga den konflikten mellom camille og yoanna som begynner å ta helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

så gøy! fikk ikke sett torsdagens episode før i dag, men det var veldig gøy å se på. camille er jo bare stenansikt.

tenke seg til, at hun vil at folk skal bøye seg etter hva hun kan og ikke kan, istedet for å bøye seg for reglene i konkurransen.

:ler: morsom dame, det skal være sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så gøy! fikk ikke sett torsdagens episode før i dag, men det var veldig gøy å se på. camille er jo bare stenansikt.

tenke seg til, at hun vil at folk skal bøye seg etter hva hun kan og ikke kan, istedet for å bøye seg for reglene i konkurransen.

:ler: morsom dame, det skal være sikkert!

Jeg blir utrolig facinert av henne. Hun er ikke motaglig for NOE. It's her way or the highway. En ting er sikkert, hun er ikke god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert, hun er ikke god.

Og enda så blir hun ikke kastet ut av dommerne!

Men, det tror jeg er mest fordi det blir litt mer gnissninger mellom deltakerne så lenge hun er med. Og som tv-program hadde det nok ikke lønnt seg noe særlig hvis alle deltagerne kom overens.

Ja,ja, mer underholdende for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var fint at hun jenta med det korte, blonde håret røyk ut. det begynte å bli pinlig alle de gangene hun var på gråten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det var fint at hun jenta med det korte' date= blonde håret røyk ut. det begynte å bli pinlig alle de gangene hun var på gråten..

Det er sant, men jeg ble litt sjokkert over reaksjonen hennes da hun pakket. Alle ryker ut en gang, og kalle Tyra Banks for bitch og sånt, nei, det er barnslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg reagerte på det jeg også. beviser jo bare hvor utrolig barnslig holdning hun hadde og at hun ikke var moden for en modellkarriere i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant?

Hun virket jo så søt til å begynne med, men har blitt mer og mer nevrotisk etterhvert... :-?

Jeg holder nå fremdeles en knapp på April jeg da - men mistenker at Shandi vinner hele greia. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...