Gjest glamourgirl Skrevet 27. mai 2004 #181 Skrevet 27. mai 2004 Var ute med ei venninne i grettent humør for flere uker siden, og hun sa det "jeg veit hvem som vinner, det er hu derre, veit ikke hva hu heter, har ikke sett på osv osv osv" og jeg ble litt sur, ja, men ar fulgt med, og gleder meg til finalisen!
Gjest Hel Skrevet 27. mai 2004 #185 Skrevet 27. mai 2004 Overrasket meg ikke at Shandi gikk ut egentlig.
Gjest Elenath Skrevet 27. mai 2004 #187 Skrevet 27. mai 2004 Jeg synes Mercedes har blitt så sinnsykt rå. Har virkelig sansen. Synd det ikke gikk hennes vei, men hun får nok jobbe i bransjen allikevel.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #188 Skrevet 27. mai 2004 Både Yoanna og Mercedes jobber i bransjen nå. Jeg tror vinneren fra i fjor har hatt veldig få jobber.
*Emma* Skrevet 27. mai 2004 #189 Skrevet 27. mai 2004 Det jeg mente med at TV3 hadde røpet 3 plassen var at de viste bilder fra et runway fashion show i previewen og der var den kun film med bilder av Joanna og Merchedes! Syns det var flott at Joanna vant. Hun var helt utrolig pen på det siste bildet og kjempe tøff på moteshowet. Mechedes er også ei kjempe pen jente men jeg er enig med dem som i starten sa hun var for commercial....Joanna virker mer alsidig!!
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #190 Skrevet 27. mai 2004 Både Yoanna og Mercedes jobber i bransjen nå. Jeg tror vinneren fra i fjor har hatt veldig få jobber. Link? Hun fra i fjor er jo ihvertfall med i byrået, og på tv sa hun ihvertfall at hun hadde masse og gjøre. Hun jobbet ikke med sin gamle jobb lenger.
Gjest Elenath Skrevet 27. mai 2004 #191 Skrevet 27. mai 2004 Jeg tror grunnen til at vi tror de har fått få jobber er fordi de nok jobber mest i Amerika.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #192 Skrevet 27. mai 2004 Link? Hun fra i fjor er jo ihvertfall med i byrået, og på tv sa hun ihvertfall at hun hadde masse og gjøre. Hun jobbet ikke med sin gamle jobb lenger. Jeg har ikke link. Fikk det fortalt. Kan se om jeg finner noe.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #193 Skrevet 27. mai 2004 Jeg tror grunnen til at vi tror de har fått få jobber er fordi de nok jobber mest i Amerika. Det motsatte argumentet blir brukt i USA. Mulig at de ikke ser noe til henne fordi hun muligens jobber mest i utlandet.
Gjest Elenath Skrevet 27. mai 2004 #194 Skrevet 27. mai 2004 Det motsatte argumentet blir brukt i USA. Mulig at de ikke ser noe til henne fordi hun muligens jobber mest i utlandet. OK, jeg har hvertfall bare sett Adrienne fra første runde i en tv reklame tror jeg. Ellers har jeg ikke sett noe til noen av de andre. Det forresten bare 2 måneder siden finalen gikk i USA, så kan jo hende de ikke har rukket å gjøre så mange jobber enda.
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #195 Skrevet 27. mai 2004 Herregud, det finnes da mange modeller med fulltidsjobb uten at vi har full oversikt over dem av den grunn!
Gjest Elenath Skrevet 27. mai 2004 #196 Skrevet 27. mai 2004 Herregud' date=' det finnes da mange modeller med fulltidsjobb uten at vi har full oversikt over dem av den grunn![/quote'] Ja, har da ikke sagt noe annet jeg :o :klø: bare var nysgjerrig på hva de gjorde. :-?
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #199 Skrevet 27. mai 2004 Herregud' date=' det finnes da mange modeller med fulltidsjobb uten at vi har full oversikt over dem av den grunn![/quote'] Dette programmet handler om supermodel. Ikke en hvilken som helst modell som får spredte jobber.
Suzy Skrevet 28. mai 2004 #200 Skrevet 28. mai 2004 Nå ble Mylian/Lilleputt glad: Yoanna vant! Og jeg!! Yoanna var min favoritt fra første program :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå