Lunalille Skrevet 5. april 2013 Forfatter #261 Del Skrevet 5. april 2013 Har du ikke billigstrips liggende? :D Jeg er så speeent Har seriøst ikke en eneste en Så ista, og jeg har kun el tester! Har en haug av de da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. april 2013 #262 Del Skrevet 5. april 2013 Har seriøst ikke en eneste en Så ista, og jeg har kun el tester! Har en haug av de da Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 5. april 2013 #263 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg ser den også! Spennende!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 5. april 2013 Forfatter #264 Del Skrevet 5. april 2013 Hehe Jeg ser den også! Spennende!!!!!! Ja, spennende Men så tenker jeg.. Burde ikke streken vært mye sterkere om jeg er 4+3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 5. april 2013 #265 Del Skrevet 5. april 2013 Ja, spennende Men så tenker jeg.. Burde ikke streken vært mye sterkere om jeg er 4+3? ikke nødvendigvis.. Mine brukte lang tid på å bli skikkelig positive. Tok en 4+2 som var veldig svak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 5. april 2013 Forfatter #266 Del Skrevet 5. april 2013 ikke nødvendigvis.. Mine brukte lang tid på å bli skikkelig positive. Tok en 4+2 som var veldig svak Åja, er det lov og ha litt håp da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 5. april 2013 #267 Del Skrevet 5. april 2013 Ja, så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 5. april 2013 Forfatter #268 Del Skrevet 5. april 2013 Småblør fortsatt! Ikke så det kommer i trusa, men litt rosa på papiret når jeg tørker meg! Håper det kan stoppe! Har hatt sånn miniblødning noen dager nå. Livmortappen er langt ned, og ganske myk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. april 2013 #269 Del Skrevet 5. april 2013 JEG SER DEN!!!! Jøss!!!! Du skulle ikle stikki ut O kjøpt en i morgen?? Og tatt søndag morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 6. april 2013 Forfatter #270 Del Skrevet 6. april 2013 Da er digitaltest tatt! Den sa "ikke gravid" så da var det vel noe tull med den CB'n da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 6. april 2013 #271 Del Skrevet 6. april 2013 ååh =/ Jaja da fikk du ihvertfall svaret da, så slipper du å gå å lure :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 6. april 2013 #272 Del Skrevet 6. april 2013 Min sa og "Ikke Gravid" men jeg er 5 uker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 6. april 2013 Forfatter #273 Del Skrevet 6. april 2013 ååh =/ Jaja da fikk du ihvertfall svaret da, så slipper du å gå å lure :hug: Ja, sånn kan det gå! Bare å vente på EL da Og at man får lagt inn litt aksjer til riktig tid da såklart Tusen takk Min sa og "Ikke Gravid" men jeg er 5 uker i morgen Har du tatt ny CB nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 6. april 2013 #274 Del Skrevet 6. april 2013 Har du tatt ny CB nå da? Nei, det har jeg ikke, men tok en a1 på onsdag og så fikk jeg bekreftet graviditet hos legen på torsdag Hvordan går det med dere nå? Fått snakket sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 7. april 2013 Forfatter #275 Del Skrevet 7. april 2013 Nei, det har jeg ikke, men tok en a1 på onsdag og så fikk jeg bekreftet graviditet hos legen på torsdag Hvordan går det med dere nå? Fått snakket sammen? Er så lykkelig på dine vegne altså Virker som det ordner seg på hjemmefronten her og Så det blir nok videre prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 7. april 2013 #276 Del Skrevet 7. april 2013 Så bra! Nå ble jeg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. april 2013 #277 Del Skrevet 7. april 2013 Åå så godt å lese :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 8. april 2013 Forfatter #278 Del Skrevet 8. april 2013 I dag har jeg vært hos legen! Gravidtesten var negativ der, hehe. Som forventet Hemoglobin var på 14 og var ikke noe bakterier i urinen som skulle gjøre at jeg har de smertene i magen. Får håpe de gir seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 8. april 2013 Forfatter #279 Del Skrevet 8. april 2013 Er det mulig! Kjenner jeg blir litt forbanna nå. Skulle være så flink å jogge meg en tur, også får jeg så menssmerter. Kommer hjem, går på do. Blod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 11. april 2013 Forfatter #280 Del Skrevet 11. april 2013 Åååh, kjenner det går til skogs med eggløsningstest idag Klarer seriøst ikke å gå 4 timer uten å tisse. Neste testetidspunkt er satt til 19:30. La blæra mi hvile til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå