Lunalille Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #101 Del Skrevet 24. februar 2013 Så spennende det er her inne da :D krysser fingrene for deg altså !!! <3 Takk Nå er jeg endelig hjemme etter sjaførjobb. Godt er det :D Fikk gratis bilvask på Shell også, så nå er bilen min ren og pen Får prøve å sove litt nå. Lade opp til morgendagens testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #102 Del Skrevet 24. februar 2013 OMG!! 2 streker!! Mer tydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #103 Del Skrevet 24. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 24. februar 2013 #104 Del Skrevet 24. februar 2013 Hurra! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #105 Del Skrevet 24. februar 2013 Hurra! Gratulerer! Våger å si takk! Seriøst, kan ikke tro det!! Vet ikke om jeg tør å tro på at jeg er gravid igjen. Også så fort da! På første EL etter SA liksom.. Blir noen sinnsykt spennende dager mot den dumme IKM dagen.. Håper spira sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2013 #106 Del Skrevet 24. februar 2013 :danse: :danse: ææææ så godt å høre :D Nei nå ble jeg skikkelig glad faktisk!!! Dette fortjener du så utrolig mye!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. februar 2013 #107 Del Skrevet 24. februar 2013 UÆÆÆÆÆH :D :D :D dette ser jo ritkig lovende ut ! :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #108 Del Skrevet 24. februar 2013 :danse: :danse: ææææ så godt å høre :D Nei nå ble jeg skikkelig glad faktisk!!! Dette fortjener du så utrolig mye!!!! Tusen takk Å, jeg håper så inderlig at den holder seg på plass denne gangen Jeg er så glad jeg har dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #109 Del Skrevet 24. februar 2013 UÆÆÆÆÆH :D :D :D dette ser jo ritkig lovende ut ! :hug: Ja, ikke sant? Seriøst spennende fram mot IKM nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. februar 2013 #110 Del Skrevet 24. februar 2013 Ja, ikke sant? Seriøst spennende fram mot IKM nå! Jaaa, dette er jo uutholdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #111 Del Skrevet 24. februar 2013 Jaaa, dette er jo uutholdelig! Kan ikke vente omtrent til jeg får de clearblue testene i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2013 #112 Del Skrevet 24. februar 2013 Tusen takk Å, jeg håper så inderlig at den holder seg på plass denne gangen Jeg er så glad jeg har dere jeg krysser absolutt alt jeg har som krysses kan!!!! :D Heier på dere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. februar 2013 #113 Del Skrevet 24. februar 2013 Kan ikke vente omtrent til jeg får de clearblue testene i posten Skjønner jeg godt! Når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 24. februar 2013 #114 Del Skrevet 24. februar 2013 :danse: :danse: Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #115 Del Skrevet 24. februar 2013 jeg krysser absolutt alt jeg har som krysses kan!!!! :D Heier på dere :D Takk Her krysses også alt som kan! Skjønner jeg godt! Når er IKM? IKM er 02. Mars. Altså på Lørdag Lenge til enda! :danse: :danse: Spennende! Ja, gjett om a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. februar 2013 #116 Del Skrevet 24. februar 2013 Lovende, og spennende! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #117 Del Skrevet 24. februar 2013 Lovende, og spennende! :D Ja :D Tenker ikke på at det bare er skyggestreker enda. Jeg har trua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 25. februar 2013 #118 Del Skrevet 25. februar 2013 Så spennende det var her inne! Her kom TR på fredag.. Blæh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #119 Del Skrevet 25. februar 2013 Så spennende det var her inne! Her kom TR på fredag.. Blæh... Æsj, så utrolig kjedelig a Sender masse lykkestøv denne perioden *klemmepå* Ja, her er det countdown til IKM! Føles som et år å vente. Og blir det ikke noe resultat av de svake strekene jeg har fått, sånn at TR kommer på Lørdag så blir jeg jaggu sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 25. februar 2013 #120 Del Skrevet 25. februar 2013 Ojoj, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå