Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Belle âme

Eg trudde:

At man blei feit av å spise så blei man tynn igjen med å drite.

 

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inferno

huffameg. Den var ganske morbid hehe

Da kan jeg kanskje legge på at jeg trodde de ble drept ved halshogging (for det hadde jeg sett på Flukten Fra Hønsegården) og at kroppene ble til mat...

Endret av Inferno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Da kan jeg kanskje legge på at jeg trodde de ble drept ved halshogging (for det hadde jeg sett på Flukten Fra Hønsegården) og at kroppene ble til mat...

Hjelpes. Barn og deres livlige fantasi hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg skulle bli forlatt av mor når jeg var liten om jeg ikke oppførte meg og tilbringe evigheten helt alene.

Trodde at det var "safe" under dyna, men om man hadde en bitteliten åpning inn så kunne monstrene komme og ta en så pakket alt godt inn selv om det var uhorvelig varmt. Tok laaaaang tid å komme over den der..

Ante heller ikke hva foreldrene het da de bare var kjent som "mamma og pappa"

Trodde at jeg kunne falle oppi do og forsvinne ned i røret til en mørk underjordisk verden jeg aldri ville unnslippe fra. Satt sidelengs på toalettet og holdt meg fast i badekaret så jeg ikke skulle dette oppi.

Trodde alle mennesker i verden var hvite og fikk helt sjokk første gang jeg så en neger og lurte på hva som hadde skjedd med den stakkars mannen.

Trodde også at man kunne gjemme seg ved å lukke øynene.. "Kan ikke jeg se deg, kan ikke du se meg.."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man alltid var trygg i bilen.

De voksne kunne alt, fakta og sangtekster.

At kaffe var vondt.

Jeg trodde det ikke fantes farlige mennesker.

Trodde det bare var krig i Sajajevo og ingen andre steder fordi Janniche sang om det.

At man hadde orden på alt i livet som boksen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man svelget eplefrø kom det til å begynne å spire og vokse små epletrær inne i magen. Tilslutt ville man få grener med blader opp i halsen og ut gjennom nesen og munnen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Hvis man gravde langt nok i sandkassa så kom man først til verdensrommet, så Kina. Jeg turte aldri å grave langt, ble livredd!

- Hvis man lå på bakken og lekte død, så ville kroppen tro at man var død -> Og man døde

- At jeg kunne dø i krybbedød... fram til sånn 5 klasse :fnise:

- Hvis jeg så lenge på nordlyset så ville det komme og ta meg

- At frø fra frukt ville spire i magen

- Om jeg svelgte en tyggis så tok det 15 år før den kom ut igjen

- Porselensdukkene fulgte med meg om natta. Derfor turte jeg aldri å ta de ut av rommet, for de viste hvem som sto bak!

- At det ville være myyye bedre å være ungdom og gjøre hva man ville. Nå savner jeg bare barndommen



Anonymous poster hash: c718f...847
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at når jeg ble stor (type vgs-elev) så ville jeg automatisk bli flink til å jobbe masse med skolearbeid. Så feil kan man ta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde løsningen på krybbedød var å legg barna i en seng i steden for en krybbe... :sjenert:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Jeg trodde jeg skulle bli forlatt av mor når jeg var liten om jeg ikke oppførte meg og tilbringe evigheten helt alene.

Trodde at det var "safe" under dyna, men om man hadde en bitteliten åpning inn så kunne monstrene komme og ta en så pakket alt godt inn selv om det var uhorvelig varmt. Tok laaaaang tid å komme over den der..

Ante heller ikke hva foreldrene het da de bare var kjent som "mamma og pappa"

Trodde at jeg kunne falle oppi do og forsvinne ned i røret til en mørk underjordisk verden jeg aldri ville unnslippe fra. Satt sidelengs på toalettet og holdt meg fast i badekaret så jeg ikke skulle dette oppi.

Trodde alle mennesker i verden var hvite og fikk helt sjokk første gang jeg så en neger og lurte på hva som hadde skjedd med den stakkars mannen.

Trodde også at man kunne gjemme seg ved å lukke øynene.. "Kan ikke jeg se deg, kan ikke du se meg.."

Haha det med dyna trudde eg og!

Det samme med mamma og pappa, men med meg var det besta. Visste ikkje ja besta heitte før eg var rundt 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Hvis man spiste eplefrø ville det vokse epletrær i magen

Haha, dette trodde jeg og! Jeg spiste frø fra planer i hagen, og gikk i flere uker, redd for at det skulle vekse planter i magen min... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barn ble til av å spise paprikafrø

At jesus hadde bart, briller, og satt på en sky og fulgte med om jeg bannet

At Karius og Baktus bodde under senga mi...Kjempeskummelt

Som jeg kom på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde "Blomsterbarna"(kallenavn på hippiene) var barn med masse blomster i håret. Skrekken var stor da jeg så bilder av halvnakne langhårede v o k s n e!

Jeg trodde farmor hadde ekte hår.

Helt til jeg oppdaget hårtoppen hennes lå til tørk...d a stusset jeg.

Jeg trodde på helvete, for det lærte vi om på den kristne klubben. Det ga meg et lite traume.

Trodde morfaren min hadde et rom fullt avklinkekuler. Han gikk alltid inn på det rommet når vi besøkte dem, og han kom alltid ut med klinklinkekuler til oss.

Anonymous poster hash: 77921...83a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde angst for å svelge tyggegummi, fordi jeg trodde den kunne havne på hjertet slik at det klistra seg fast og slutta å slå.



Anonymous poster hash: ee4d9...0d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg visste ikke at bestemor var moren til min mamma.. Da jeg fant det ut var jeg helt sjokkert og trodde det var helt tilfeldig og bare gjalt meg hehe

Jeg trodde også at cd plater var live. Altså at bandet/sangeren måtte forte seg og begynne å synge på ekte når jeg spilte av en plate

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at bestemor var moren til min mamma.. Da jeg fant det ut var jeg helt sjokkert og trodde det var helt tilfeldig og bare gjalt meg hehe

Haha... jeg ble likeledes sjokkert da jeg fant ut at "tante Hilda" var søster til min bestefar. Så gamle mennesker hunne da ikke ha søsken!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvis man spiste x antall gram mat, så la man på seg tilsvarende gram i vekt :)

At bamsene mine hadde følelser. Sorgen var stor den dagen alle måtte i en plastsekk på boden.

At vampyrer kunne komme inn gjennom vinduet om natten, sov alltid med dyna trukket gooodt oppover halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...