Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde, og presenterte meg, med pappa sitt fornavn da jeg var lita. Pga vi hadde samme etternavn...

Fiktive navn, men; "jeg heter Maria Jon Olsen".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var en slags transformer, så jeg kunne transformere meg selv i hva jeg ville. Jeg kunne bli en drage eller dinosaur. Jeg trodde virkelig jeg var det... det var gøy :skya:



Anonymous poster hash: cdf18...046
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jakke egentlig het jåkke. Så jeg gikk rundt og sa at jeg ville ha meg ny jåkke. Da var jeg kanskje 4 år.

:fnise:



Anonymous poster hash: 7338d...981
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg trodde rotter var like store som voksne mennesker.

-Jeg og venninna mi trodde det kom opp melontrær hvis man plantet ned frøene i vannmelonen, så vi plantet frøene under det digre grantreet i hagen.

-Jeg trodde alle døde på 100-årsdagen sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste opp i utmarka på Vestlandet og fikk derfor servert alle de gamle folkeeventyrene om vetter, nøkken, grimmen og alt som er. Disse var jo for at jeg skulle være forsiktig når jeg rekte rundt i skogen, men jeg tok alt veldig bokstavelig (ikke så rart, så magiske som fjellene er). Men i stedet for å gjøre at jeg holdt meg unna tjern og myrer, slik de andre ungene gjorde, var jeg så fascinert at jeg ofte stakk av midt på natta for å se om jeg kunne møte Grimmen. Tok med meg middagsrester og ville gi til ham, for stakkaren var jo sikkert bare ensom og lei og det var derfor han lokket til seg folk :fnise:



Anonymous poster hash: 2bac4...351
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde Oslo var verdens navle, og at alle retninger som pekte mot Oslo var sør (uansett om du stod i Kristiansand og skulle til Oslo)... Vokste riktignok opp nord for Oslo, og mamma og jeg hørte på radio en gang da jeg var 5-6 kanskje at det var ulykke i retningen sørover. Spurte så klart hvordan man kunne vite at man kjørte sørover og fikk til svar at sør var mot Oslo (for oss som bodde nord var det jo det!). Trodde det ganske lenge..

Jeg trodde også at sola og månen fulgte etter meg. Jeg så den jo uansett hvor jeg var!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rodion Raskolnikov

Jeg trodde Oslo var verdens navle,

Er ikke det noe alle Oslo folk tror ?

Jeg trodde at tog snakket til hverandre siden de gjore det på Thomas toget

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var skummelt å gå på do, fordi jeg trodde det fantes en "domann" som ville sprette ut av doen. Så pleide alltid å løpe ut med engang jeg trakk på skylleknappen. Når jeg fikk en lillesøster skremte jeg henne med det. :)

Anonymous poster hash: 8f274...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mora mi aldri feis.

I den villfarelse levde jeg helt til hun selv avslørte det som løgn da jeg var en 14-15 år.

Det trodde jeg og!

Da jeg var pitteliten spurte jeg mamma hvorfor hun aldri feis, og da svarte hun at det var fordi damer ikke prompa. Hun mente det jo på den måten at damer gjør bare ikke slikt, men jeg trodde hun mente at damer ikke kunne prompe, og det endte selvfølgelig med vill oppstandelse den dagen mamma faktisk slapp en utilsiktet fis. Jeg trodde det var et mirakel, og fortalte det til alle jeg traff. Stakkars mamma.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trodde jeg og!

Da jeg var pitteliten spurte jeg mamma hvorfor hun aldri feis, og da svarte hun at det var fordi damer ikke prompa. Hun mente det jo på den måten at damer gjør bare ikke slikt, men jeg trodde hun mente at damer ikke kunne prompe, og det endte selvfølgelig med vill oppstandelse den dagen mamma faktisk slapp en utilsiktet fis. Jeg trodde det var et mirakel, og fortalte det til alle jeg traff. Stakkars mamma.

:skratte:

Anonymous poster hash: 2bac4...351

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 7-8år gammel klarte jeg å svelge ca.10cm tanntråd. Jeg ble livredd og trodde at tanntrådet ville surre seg fast rundt hjertet mitt slik at det ville slutte å banke. Hihi:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg trodde Boyzvoice var ekte frem til jeg var kanskje 17-18, og så dokumentaren en gang til...

Mind = blown.

Endret av Raindrops
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde Boyzvoice var ekte frem til jeg var kanskje 17-18, og så dokumentaren en gang til...

Mind = blown.

Ja - den var ganske bra laget!

Men... var ikke litt for mange av karakteren litt for like? Feks Ove, M'Pete, sikkerhetsvakten... eller noen av de fire andre rollene til Espen Eckbo? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Ja - den var ganske bra laget!

Men... var ikke litt for mange av karakteren litt for like? Feks Ove, M'Pete, sikkerhetsvakten... eller noen av de fire andre rollene til Espen Eckbo? :fnise:

Jeg var et barn, selvfølgelig var de ikke like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Boyzvoice var ekte frem til jeg var kanskje 17-18, og så dokumentaren en gang til...

Mind = blown.

:kose:

Når jeg var liten trodde jeg sex innebar at gutten og jenta holdt tissene sine mot hverandre og bare lå der, så ble dama gravid.

Hadde det værrt sant hadde jeg mista jomfrudommen i en alder av 8 og kanskje vært pappa før jeg ble 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At så fort jeg hoppet var jeg i verdensrommet, uansett om det var fra en stein eller trappetrinn.

Verdensrommet, faktisk... :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...