AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #441 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg trodde at alle menneskene rundt meg bare var skuespillere, og at det de gjorde fulgte et nøye gjennomtenkt manus, og målet var å studere meg og se hvordan jeg reagerte på forskjellige ting. Og så satt det en haug forskere eller noe og fulgte med på alt jeg gjorde og skrev ned resultatene mine. Med andre ord trodde jeg at jeg var en slags labrotte. Fikk litt frysninger da jeg senere så the Truman Show. Hadde egentlig glemt barndomsfantasiene mine, men de kom plutselig tilbake med et brak. Anonymous poster hash: 12b3e...288 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjonana Skrevet 14. februar 2014 #442 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg trodde pinlig lenge (type til jeg var 15-16) at hjertet faktisk var formet som et . Jeg trodde også at man fikk firkantet øyne av å se for mye på TV og at om jeg svelgte diverse frø (fra f.eks.epler, pærer appelsiner osv.) ville det vokse trær inni magen min. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 14. februar 2014 #443 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg trodde pinlig lenge (type til jeg var 15-16) at hjertet faktisk var formet som et . Jeg trodde også at man fikk firkantet øyne av å se for mye på TV og at om jeg svelgte diverse frø (fra f.eks.epler, pærer appelsiner osv.) ville det vokse trær inni magen min. Ha-ha. Den siste der med at frø vokste til busker og trær i magen min trodde jeg også på. Ellers så var jeg ganske overbevist om at man kunne svelge et eple helt, uten å tygge det. Også trodde jeg at 'marsboere' så ut som speilegg og at de faktisk eksisterte. Ikke spør meg om hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #444 Del Skrevet 14. februar 2014 Trodde alle menn var "lokkemenn".. HAHA, jeg og min søster var redd for å vise oss blant voksne menn i gaten, så vi planla å grave et hull i skogen så vi kunne gjemme oss. Anonymous poster hash: 3603a...33b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fråde Skrevet 14. februar 2014 #445 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg trodde jeg kom til å leve for evig. PGA at faren min sa at fremtiden var i sci-fi og at innen jeg var gammel ville vi ha teknologien for evig liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariell007 Skrevet 14. februar 2014 #446 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg trodde at hver gang det ble spillt en sang på radioen så var artisten på radiostasjonen og sang. Trodde også at biler kunne kjøre av seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 15. februar 2014 #447 Del Skrevet 15. februar 2014 Eg trudde: At man blei feit av å spise så blei man tynn igjen med å drite. Å være 5 år var mykje verre enn å være 15. At homofile menn hatet kvinner(Det var tross alt ein grunn at dei var sammen med ein mann.) At for å lage barn måtte man reise til ein fabrikk oppe i geilo for så å bygge ein baby, opne mamma son mage også lukke den(Mamma og pappa skal ha for originaliteten) At når foreldrene mine var unge, var verden svart/kvit(Det var jo svart/kvitt på bilder) Alkohol var saft som eg ikkje kunne drikke. Naboen min hadde eit fengsel i kjelleren med barn i og spiste dem! At jorda var Norge og viss man skulle til eit anna land så måtte man ta romferje. At ferjer spiser biler også bæsje dei ut igjen etterpå. At The ring jenta skulle spise opp golvet mitt imens eg sov. At gud var eit menneske som låg på ein sky oppe i himmelen heile dagen og blei matet med druer. At viss eg hoppet høgt nok, kunne eg nå himmelen. At fjell var døde dinosaurer. At folka i filmer sa;"Please motherfucker!" og ikkje:"Freeze" At sissi var eit navn(Alle fugler små d e er komme no tilbake, gjøk og SISSI, troste og stær) Eg ville kalle dattera mi det At alle lukka skap ville slå seg opp viss eg stirra lenge på det. Inni skapet var det ein tv som ville skru seg på av seg sjøl og the ring jenta ville komme ut og drepe meg. At leikane mine var levende når eg ikkje tilstede(Som i toy story) At snitzel(elns) var fisk så eg nekta å spise det. At alle kattunger som blei fødd blei drepne. Syns det var så rart at det fans katter igjen. Islam var eit land(Trudde dette til eg gikk i 8.klasse) Afrika var eit land. Brazil var i afrika og Egypt låg for seg sjøl midt på sjøen rin plass(mine geografikunnskaper altså) At sida vi lærte engelsk, lærte engelske unger norsk(Skjønte ikkje koffor vi lærte engelsk når dei lærte Norsk uansett?) At eg kunne stole på alle mennesker. Det var ikkje sjeldent eg gikk bort til heilt fremmende folk og begynte å prate. 3-4 år. At det var millioner av mennesker i Oslo. At eg kunne telle til 1000 som 3 åring. 99...100...200...300...400...500...600...700...800...900...1000! At vegetarianere var det samme som indianere. Viss eg lekte på rommet mitt på kvelden så ville supermann komme i vinduet og kidnappe meg. Eg trudde og at når eg blei voksen så var alle menn opptatte for jenter som var fødd før meg hadde fått dem! Eg tenkte ikkje på at det blei fødd gutter og ikkje bare jenter i 99. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #448 Del Skrevet 15. februar 2014 Eg trudde og at når eg blei voksen så var alle menn opptatte for jenter som var fødd før meg hadde fått dem! Eg tenkte ikkje på at det blei fødd gutter og ikkje bare jenter i 99. Er du født i 1999, også er du på KG? Koselig, velkommen i klubben!Anonymous poster hash: e4af1...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 15. februar 2014 #449 Del Skrevet 15. februar 2014 Er du født i 1999, også er du på KG? Koselig, velkommen i klubben!Anonymous poster hash: e4af1...40a Viss du mente det snilt(er dårlig på ironi) så takk )- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gneist Skrevet 15. februar 2014 #450 Del Skrevet 15. februar 2014 Eg trudde alle menn som hadde skjegg var snille og alle utan skjegg slemme. Og så trudde eg at "ølvom" tydde at dei hadde drukket ein masse øl for å oppbevara i magen i tilfelle dei gjekk tom for øl, litt slik som kamelar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fride28 Skrevet 15. februar 2014 #451 Del Skrevet 15. februar 2014 Alle som kjørte motosykkel var tyver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Exstrana Skrevet 15. februar 2014 #452 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg trodde man ble gravid av å kysse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 17. februar 2014 #453 Del Skrevet 17. februar 2014 At når de voksne sang litt på noen setninger her og der i en sang, så trodde jeg de kunne hele sangen utenat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. februar 2014 #454 Del Skrevet 18. februar 2014 siden vi lærte engelsk på skolen, så måtte jo det tilsi at engelske elever lærte norsk... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #455 Del Skrevet 18. februar 2014 At Satan hadde hale, og når man hadde vært slem kunne men se halen hans henge ned oppe i taket... Anonymous poster hash: 66afd...690 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. februar 2014 #456 Del Skrevet 18. februar 2014 At Satan hadde hale, og når man hadde vært slem kunne men se halen hans henge ned oppe i taket... Anonymous poster hash: 66afd...690 Uæææ..! Nå fikk jeg skikkelig frysninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 18. februar 2014 #457 Del Skrevet 18. februar 2014 Trodde at jeg skulle være barn for evig, kan tro jeg ble dypt skuffet når jeg skjønte at det ikke var slik. Fortsatt dyypt skuffet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 18. februar 2014 #458 Del Skrevet 18. februar 2014 Nå kommer jeg med en trist en. Jeg trodde at når man fikk seg kjæreste så ble man gift, fikk barn og levde lykkelig sammen så lenge man levde.. Alltid. Og dette trodde jeg at jeg skulle oppnå da jeg fylte 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 18. februar 2014 #459 Del Skrevet 18. februar 2014 - hvis du drømte at du døde, så ville du dø i virkeligheten. - hvis du gravde et dypt nok hull kom du til kina. -høner var barn av dinosaurusene ( synes de ligna..) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 18. februar 2014 #460 Del Skrevet 18. februar 2014 At hvis du styrtet med fly, så kunne du bare hoppe like før man krasjet også ville man overleve Ikke helt kontroll på tyngdekraft og et styrtende flys fart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå