Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var liten trodde jeg at terningkast ved filmanmeldelser var nettopp det - ett terningkast. Journalisten kastet terningen og måtte skrive en anneldelse av filmen etterpå som speilet tallet...... Hehe.

Jadda....

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde Boyzvoice var ekte frem til jeg var kanskje 17-18, og så dokumentaren en gang til...

Mind = blown.

HaHa, jeg heller tok ikke den! Er det muuulig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Gjest ms_kwang

Jentelus og guttelus

Jentemelk & guttemelk

Vi fikk melk på skolen og alle i klassen trodde at de strekene under melkekartongen var for å vise om det var jentemelk eller guttemelk X antall streker = Guttemelk
Ett par streker + en rosa = Jentemelk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Om jeg så for lenge på nordlyset kom jeg til å bli en katt for resten av livet.

-At elgen virkelig ville spise meg.

-Trodde babyer bæsjet gjennom navlen.

-Dersom jeg spiste frø fra epler/paprika, ville det begynne å vokse i magen.

-Mamma og pappa het nemlig mamma og pappa.
-Om jeg satt for lenge på do ville dodraugen komme.
-At jeg var en heks, siden det hadde læreren kalt meg.
-At folkene på plakatene kunne se meg, tok de raskt ned ja!
-At gresstustene på jordet var tusser, så alle vi barna brukte å klippe håret på de som de ikke skulle komme opp av jorda.

Endret av Takr91
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg trodde noe så teit som at snørr var døde hjerneceller og at det bare kom ned fra hjernen og ut igjennom nesa, men at vi produserte nye hjerneceller hele Tiden da, så det var ikke noe Problem. Og at derfor var man så 'tett i hodet' og slapp og dårlig når man var syk, fordi man mista så mye hjerneceller... Hehe...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at dersom jenter ikke tok p-piller så ble de gravide helt av seg selv!

Da var en av barnehage-tantene gravid og fortalte litt om hvordan hun ble det. "Jeg glemte å ta pilla mi" og vips så trodde snoopy at man befruktet seg selv og at dersom man glemte å ta medisinen ble man helt automatisk gravid.

Det var en gutt i klassen som tidlig på barneskolen fortalte oss andre hva puling var - nemlig at voksne lå "tiss mot tiss" for å lage barn. Jeg syntes dette var ubeskrivelig ekkelt, og trodde selvfølgelig at dette var noe de voksne gjorde KUN når de skulle lage barn. Altså, de med ett barn hadde pult èn gang, de med to barn to ganger osv.

En familie i gaten der jeg bodde var Smiths venner og hadde 12 barn. De hadde altså... 12 ganger?!?! Jeg kunne ikke begripe at noen kunne være såååå ekle :fnise:

Anonym poster: b38500e5cf107e6c42aea94bdb16ebca

Vi ble fortalt på skolen at man bare trenger å ha sex én gang for å få barn. I og for seg sant, for enkelte, men jeg tolket det slik at man kunne ha sex en gang og få så mange barn man ville. Så når jeg fortalte mine venninner at jeg skulle bli storesøster igjen, så var jeg nøye med å påpeke at mamma og pappa bare hadde hatt sex én gang, altså! Det var deres femte barn... :sjenert:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde at verden var svart-hvit under 2. verdenskrig og gradvis ble farget (som så mange andre her trodde).

Jeg trodde at mennesker var streket opp sånn som tegneseriefigurene (hver gang jeg så på TV tenkte jeg at jeg skulle sjekke det etterpå, men glemte det alltid. Helt til jeg en dag sjekket og til min store overraskelse oppdaget at det ikke var sånn).

Jeg trodde at det var farlig å bade etter å nylig ha spist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Hva?

Er det ikke det?

Nei, det er en myte...ifølge statistikker så er under 1% av alle drukningsulykker skjedd med folk som har spist før de bader. Er en mye høyere % for de som har drukket alkohol før de bader x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at maten bare datt ned i magen når man svelget :D

Og jeg trodde at det fylte opp helt opp til halsen, så når jeg var mett så trodde jeg at jeg hadde mat i halsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten, trodde jeg mennesker var gode skapninger.

Anonymous poster hash: 3f398...e0d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg kom til å bli sååå pen hvis jeg spiste svartsvidd kjøtt. Kanskje det er derfor jeg den dag i dag foretrekker bålpølser meeeeeeget godt stekt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg trodde jeg kom til å bli sååå pen hvis jeg spiste svartsvidd kjøtt. Kanskje det er derfor jeg den dag i dag foretrekker bålpølser meeeeeeget godt stekt?

Ble du så pen altså? :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk høre at man fikk så pene barn av å spise ristet brød som var blitt brent.

Ikke det at jeg noen gang trodde på det, men det er ironisk at de skulle finne på "sannheter" for å få barn til å spise noe vi i dag vet er svært skadelig. :fnise: Brød som brennes og hardstekes danner akrylamid og andre kreftfremkallende stoffer.

Anonymous poster hash: 89444...41e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten trodde jeg at terningkast ved filmanmeldelser var nettopp det - ett terningkast. Journalisten kastet terningen og måtte skrive en anneldelse av filmen etterpå som speilet tallet...... Hehe.

Jadda....

Den var faktisk genial! En helt logisk slutning.

For det er helt ulogisk å bruke et symbol som indikerer tilfeldighet som en karakterskala.

Anonymous poster hash: 89444...41e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...