Gå til innhold

Synes at Tone Damli Aaberge ikke passer som Idol-dommer


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Karlsen, Lise Karlsnes og Kurt + Dansken :D

Anonym poster: 0db0cae458a353d5ac530103b52d4b76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Tone er bedre enn Kurt? Haha! Noen har røyka litt for mye...... Sangstemmen hennes er som å høre negler som skraper nedover tavla. Hun selger plater på grunn av kroppen sin. Samme måten som blader selges på grunn av glamourmodeller.

Anonym poster: 246e1ee4b1688814c030c4dd96c212d3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurt er teknisk god , han er usedvanelig musikalsk. Særpreg så det holder. Han kan idol , han kan musikk. Han redder dommer panelet , de andre er etter min mening så middelmådige at det er pinlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett på Idol, men må si jeg er skuffet over hele engasjementet denne gangen.

Tone leverer ikke, sitter kun på utstilling.

Kurt leverer heller ikke, er så tamm at jeg blir irritert. Null engasjement fra de to, og ikke passer de inn i de rollene heller.

Kjenner jeg savner Karlsen gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som opplever at hun sender de aller fleste jentene som kommer inn et stygt blikk?

Anonym poster: 567444fc2866c341cb534ac008ce433b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som opplever at hun sender de aller fleste jentene som kommer inn et stygt blikk?

Anonym poster: 567444fc2866c341cb534ac008ce433b

Har sett at hun sender et stygt og overlegent blikk til flere, ja, både menn og damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må nesten le av hvordan hun prøver å posere og se deilig ut mens hun sitter der :skratte:

Anonym poster: 9b67beb79279e86b794e50f7959db3aa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Æsj ja, hun er så selvgod og overlegen. Virker som hun tror det bare handler om å sitte der å deiliggjøre seg. Nei, ut med Tone, inn med Jan Fredrik, Tor eller Tone Lise! Eller Lise Karlsnes. Hun er kul!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommerne er kjedelige i år. ENDA ikke sett de har vært uenige om noe, kjedeliiiiig!

Anonym poster: 47a7d9e5927cf1d59efd662b79d61023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er det viktig å skille mellom "musikk" og "muzakk".

Forstår jeg det riktig om jeg i hodet mitt hører "muzakk" uttalt slik Paris Hilton ville uttalt "music"? :fnise:

Anonym poster: bf74f98fe4a0dc1a5e504373d832b2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som opplever at hun sender de aller fleste jentene som kommer inn et stygt blikk?

Anonym poster: 567444fc2866c341cb534ac008ce433b

Klipt og limt for at seerne skal tro det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg det riktig om jeg i hodet mitt hører "muzakk" uttalt slik Paris Hilton ville uttalt "music"? :fnise:

Anonym poster: bf74f98fe4a0dc1a5e504373d832b2c6

Hahaha, du er ikke den eneste.. Muzakk med en tynn z og slapp hake. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg syns nå at en talentløs dommer uten sjel passer helt perfekt i en konkurranse for andre talentløse mennesker uten sjel. Kan i så måte ikke se for meg noen bedre alternativer enn Tone Damlie Aaberge, Kurt Nilsen og hun blonde fra M2M.

kurt nilsen syns jeg forøvrig var og er for bra for idol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både Anneli Drecker og Bertine Zetlitz har vært Idol-dommere tidligere. Følg med!

Anonym poster: 900f6293c52f773dbc607560a70e5824

Det betyr vel ikke at de ikke er egnet til å være dommere igjen?!?

Anonym poster: 9fc226033cec2031cfc82fd4162adb6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Med en gang jeg hørte at Tone skulle være dommer, tenkte jeg f*****. Har aldri hatt sansen for den dama, og hun beviste enda mer i går at hun er overfladisk og arrogant. Kunne ha skrevet enda mer, men bare de to ordene i seg selv er nok til å forstå. Blir seriøst kvalm av å høre på henne. Synes at hele dommerpanelet har tapt seg med Tone på laget.

Jeg synes hele Idol er overfladisk jeg. Idol passer rett og slett ikke inn i min verden. Så da jeg hørte Idol skulle ha en til sesong så tenkte jeg fitte... Synes hele medieverden har tapt seg med Idol. Tone derimot er grisefin å se på, og det holder for meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De burde seriøst ha byttet dommer. Tone passer rett og slett ikke. Blir mer og mer provosert når jeg ser henne på skjermen.

Her er noen alternative forslag til sammensetting av dommere:

1. Jan Fredrik Karlsen - Marion Ravn - Hanne Sørvaag - Tor Milde

2. Gunnar Greve Pettersen - Jahn Teigen - Bertine Zetlitz - Gaute Ormåsen

3. Hans Erik Dyvik Husby - Tor Endresen - Hanne Sørvaag - Marion Ravn

4. Tshawe Baqwa - Jan Fredrik Karlsen - Lars Erik Blokkhus - Tone Lise Skagefoss

5. Alle de nåværende dommerne, utenom Tone. Hadde byttet ut henne med Marion Ravn.

Sitter også på flere forslag, men tror disse fem hadde funket bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

De burde seriøst ha byttet dommer. Tone passer rett og slett ikke. Blir mer og mer provosert når jeg ser henne på skjermen.

Her er noen alternative forslag til sammensetting av dommere:

1. Jan Fredrik Karlsen - Marion Ravn - Hanne Sørvaag - Tor Milde

2. Gunnar Greve Pettersen - Jahn Teigen - Bertine Zetlitz - Gaute Ormåsen

3. Hans Erik Dyvik Husby - Tor Endresen - Hanne Sørvaag - Marion Ravn

4. Tshawe Baqwa - Jan Fredrik Karlsen - Lars Erik Blokkhus - Tone Lise Skagefoss

5. Alle de nåværende dommerne, utenom Tone. Hadde byttet ut henne med Marion Ravn.

Sitter også på flere forslag, men tror disse fem hadde funket bra.

Marion Ravn? Så du henne i X-Factor, eller? Krise... Og Thsawe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marion Ravn? Så du henne i X-Factor, eller? Krise... Og Thsawe...

Marion Ravn klarte seg mye bedre som dommer enn Tone både i Idol og X-Factor. Tshawe hadde passet perfekt inn i denne typen TV-program. Han har peiling på musikk, samtidig som han har denne positiviteten og energien i seg. Ingen av disse to er spesielt arrogante og overfladiske som Tone er.

Endret av Reza08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...