Gå til innhold

Synes at Tone Damli Aaberge ikke passer som Idol-dommer


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Med en gang jeg hørte at Tone skulle være dommer, tenkte jeg f*****. Har aldri hatt sansen for den dama, og hun beviste enda mer i går at hun er overfladisk og arrogant. Kunne ha skrevet enda mer, men bare de to ordene i seg selv er nok til å forstå. Blir seriøst kvalm av å høre på henne. Synes at hele dommerpanelet har tapt seg med Tone på laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, men heller av den grunn at hun ikke har noe talent annet enn at hun er pen. Hun synger ikke spesielt bra, og lever kun på utseendet sitt. Greit nok at et idol handler om "hele pakka", men det er tross alt en sangkonkurranse. Kurt derimot, er erfaren og vet hva han driver med.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Helt enig! Og spesielt fint er det å lese dette fra en mann siden så mange menn syns hun er så deilig og derfor syns det er helt greit å se henne på skjermen. :) Takler ikke den kjerringa overhodet. Hun er både overfladisk, arrogant og helt uspiselig. Nei, gi oss Tor Milde, Jan Fredrik Karlsen eller Tone Lise Skagefoss tilbake!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Og spesielt fint er det å lese dette fra en mann siden så mange menn syns hun er så deilig og derfor syns det er helt greit å se henne på skjermen. :) Takler ikke den kjerringa overhodet. Hun er både overfladisk, arrogant og helt uspiselig. Nei, gi oss Tor Milde, Jan Fredrik Karlsen eller Tone Lise Skagefoss tilbake!

Disse tre dommerne synes er også etter min mening noen av de beste som har vært med i konkurransen. Du har peiling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, men heller av den grunn at hun ikke har noe talent annet enn at hun er pen. Hun synger ikke spesielt bra, og lever kun på utseendet sitt. Greit nok at et idol handler om "hele pakka", men det er tross alt en sangkonkurranse. Kurt derimot, er erfaren og vet hva han driver med.

Så enig så enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Idol er ikke det samme uten Karlsen nei! Skjønner egentlig ikke hvordan de rettferdiggjør og ha henne som dommer, hun vant jo ikke idol selv en gang og hun er dommer fordi hun var med i idol? Om de skal gi konkurransen litt egenverdi burde de jo heller tatt en av de andre vinnerne, er i alle fal et par av dem som fortsatt har suksess selvom de ikke er like store kjendiser som Tone.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertesukk

Tone er i det minste bedre enn Marion Ravn som dommer. Tror det var x factor hun var med i som dommer. Fikk helt fnatt av den dama.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Hu er bedre enn Alex Rosèn i Norske Talenter, og da kan det være det samme for meg :ler:

Bare jeg slipper han er jeg fornøyd!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Hu er bedre enn Alex Rosèn i Norske Talenter, og da kan det være det samme for meg :ler:

Bare jeg slipper han er jeg fornøyd!

Nå som du fikk meg til å sammenligne Tone med dommerne i norske talenter syns jeg faktisk hun er veldig grei. Takk for perspektivet :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange de kunne hatt som dommere. Anita Skorgan, Anne Grete Preus, Anneli Drecker, Tuva Syvertsen, Margaret Berger, Unni Wilhelmsen. Lise Karlsnes, Maria Haukaas Mittet og Bertine Zetlitz liker jeg ikke som personer, men jeg tror de kunne blitt gode dommere.

Anonym poster: 9fc226033cec2031cfc82fd4162adb6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Tone gjør en bedre jobb en de 3 andre nissene som sitter der. Iallefall en like god!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mange de kunne hatt som dommere. Anita Skorgan, Anne Grete Preus, Anneli Drecker, Tuva Syvertsen, Margaret Berger, Unni Wilhelmsen. Lise Karlsnes, Maria Haukaas Mittet og Bertine Zetlitz liker jeg ikke som personer, men jeg tror de kunne blitt gode dommere.

Anonym poster: 9fc226033cec2031cfc82fd4162adb6b

Spørsmålet er om noen av disse her ønsker en oppmerksomhet som idol-dommere.

De har muligens litt mer integritet enn som så :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert endel andre som har blitt spurt før de som sitter de nå, men som har vett nok til å si; "takk, men nei takk".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idol er ikke det samme uten Karlsen nei! Skjønner egentlig ikke hvordan de rettferdiggjør og ha henne som dommer, hun vant jo ikke idol selv en gang og hun er dommer fordi hun var med i idol? Om de skal gi konkurransen litt egenverdi burde de jo heller tatt en av de andre vinnerne, er i alle fal et par av dem som fortsatt har suksess selvom de ikke er like store kjendiser som Tone.

Hun jobber jo faktisk som artist og med musikk. Har gitt ut en del plater, og kom på 2.plass (som jeg forøvrig syns er en glimrende plassering). Hun som vant det samme året som Tone var med, har vel ikke hatt helt samme suksessen som Tone. Tone har gitt ut noen plater, osv. Så det er nok ikke bare fordi at hun kom 2.plass i Idol at hun "får lov til" å være dommer. Sannsynligvis har hun en del erfaring om både yrket artist, og om prosessen i Idol og etter Idol. Sånn sett må da hun være en glimrende dommer.

Aner ikke hvorfor alle er så negative til henne. Bare fordi hun er veldig mye på TV? Slå av TV-en da. Tone virker som ei hyggelig jente for min del.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt det med at hun har gitt ut flere plater syns jeg ikke er ett så veldig godt argument. Så lenge man er såpass pen som Tone er, og har en grei sangstemme skal det ikke så mye til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Jeg syns nå at en talentløs dommer uten sjel passer helt perfekt i en konkurranse for andre talentløse mennesker uten sjel. Kan i så måte ikke se for meg noen bedre alternativer enn Tone Damlie Aaberge, Kurt Nilsen og hun blonde fra M2M.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt det med at hun har gitt ut flere plater syns jeg ikke er ett så veldig godt argument. Så lenge man er såpass pen som Tone er, og har en grei sangstemme skal det ikke så mye til.

Og så? Hun vet jo godt hvordan prosessen med å produsere og promotere en plate er. Som da blir jobben til den fremtidige Idol-vinneren.

Jeg syns det er veldig mye fokus på utseendet hennes. Litt for mye. Hun er ei pen dame, men det trenger ikke bety at hun ikke sitter på verdifull kunnskap og kompetanse om musikkbransjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...