Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #101 Skrevet 13. januar 2013 Enkelte menn føler seg truet av selvstendige kvinner som gjerne tjener mer og har lenger utdannelse enn dem selv. Dette passer ikke helt i forhold til det gamle kjønnsrollemønsteret, hvor mannen er hovedforsørger og er familiens overhode. De mennene som ikke klarer å tilpasse seg, vil få store problemer med å skaffe seg kjæreste. De fleste kvinner ønsker en mann som de kan dele livet sitt med. Det er alltid behov for menn, men det at kvinnen er økonomisk uavhengig gjør at hun har flere valg. Andelen kvinner som ønsker mann og barn er merkbart lavere en andelen menn som ønsker seg kone og barn. Det er ikke uten grunn at menn resirkuleres. Jeg vil tro at i gamle dager var det enklere for kvinner å være gift med en mann og få barn med en annen. Nå som kvinner ikke trenger å være gift så resirkulerer de en liten gruppe menn seg i mellom. Da bli overskuddet av menn enormt. Noe som fører til at hundretusener av menn lever rett og slett meningsløse og triste liv. Hvorfor skal vi da unfange og føde disse?
Gjest Snuppi Skrevet 13. januar 2013 #102 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Andelen kvinner som ønsker mann og barn er merkbart lavere en andelen menn som ønsker seg kone og barn. Det er ikke uten grunn at menn resirkuleres. Jeg vil tro at i gamle dager var det enklere for kvinner å være gift med en mann og få barn med en annen. Nå som kvinner ikke trenger å være gift så resirkulerer de en liten gruppe menn seg i mellom. Da bli overskuddet av menn enormt. Noe som fører til at hundretusener av menn lever rett og slett meningsløse og triste liv. Hvorfor skal vi da unfange og føde disse? Jeg kjenner flere kvinner som ønsker seg mann og barn, enn menn som ønsker seg kone og barn! Jeg synes at synet ditt med at menn blir byttet ut osv, gjelder like mye andre veien. Det er nok av menn som byttet ut kona med en yngre og bedre modell. Jeg tror nok ikke at det var så veldig mange kvinner i gamle dager som hadde barn med andre en sin ektemann. Men at en del menn hadde barn med andre enn sin frue, overrasker meg ikke. Endret 13. januar 2013 av Snuppi
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #103 Skrevet 13. januar 2013 Jeg kjenner flere kvinner som ønsker seg mann og barn, enn menn som ønsker seg kone og barn! Jeg synes at synet ditt med at menn blir byttet ut osv, gjelder like mye andre veien. Det er nok av menn som byttet ut kona med en yngre og bedre modell. Jeg tror nok ikke at det var så veldig mange kvinner i gamle dager som hadde barn med andre en sin ektemann. Men at en del menn hadde barn med andre enn sin frue, overrasker meg ikke. En kvinne vet alltid at hun er barnets mor og vet nesten alltid hvem som er barnets far. En mann har aldri denne kunnskapen. Ikke uten DNA test. Det hadde en ikke i gamle dager. Det er heller ikke mitt syn vi snakker om når det kommer til at menn resirkuleres, det er knallhard og iskald statistikk.
Gjest Sunheart Skrevet 13. januar 2013 #104 Skrevet 13. januar 2013 Egentlig er vi vel litt horer hele gjengen vel? Mannen vil glede oss når vi gir de deilig sex, koser med dem og varter de opp. Da vil de gjerne ta oss med på restaurant eller kino, betale noen regninger for oss, og vise at de setter pris på at vi er blide, omgjengelige, gode og deilige elskerinner Er vi sure og masete, gir det ikke så mye lyst på å spandere noe på oss eller komme hjem. Da er det lettere å bruke pengene på seg selv med en øl i baren . LOL
Ellevill Skrevet 13. januar 2013 #105 Skrevet 13. januar 2013 Så kvinner kan ikke ha sex for nytelsens skyld med en partner de elsker og som oppfører seg skikkelig, Brutal Mann? Alt må være en del av en kalkulerende, grådig plan? Tror du at kvinner ikke vil ha sex fordi de kynisk beregner hvor mange gulv som du har vasket eller hvor mye du tjener? Selvfølgelig tror du det! Personlig gjør jeg ikke opp slike regnskap når det kommer til sex. Men det er klart at om jeg bør sammen med en som jeg føler først og fremst ser meg som hushjelp, synes jeg ikke det er tennende . Det har ikke med å være kynisk å gjøre, det har med å føle seg nedverdiget og såret. 1
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2013 #106 Skrevet 13. januar 2013 Det er heller ikke mitt syn vi snakker om når det kommer til at menn resirkuleres, det er knallhard og iskald statistikk. Men det er ikke kvinners feil at mange menn ikke ønsker seg kone og barn. Da blir det jo sånn at de som ønsker det resirkuleres.
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #107 Skrevet 13. januar 2013 Men det er ikke kvinners feil at mange menn ikke ønsker seg kone og barn. Da blir det jo sånn at de som ønsker det resirkuleres. Med andre ord, det er unødvendig mange menn i verden i dag. Siden vi har kunnskapen og teknologien til å endre på dette, hvorfor ikke bruke det til å få balanse i ting? 1
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2013 #108 Skrevet 13. januar 2013 Med andre ord, det er unødvendig mange menn i verden i dag. Siden vi har kunnskapen og teknologien til å endre på dette, hvorfor ikke bruke det til å få balanse i ting? Med amdre ord er det mange barnslige menn som tror de kan være bajas hele livet.
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #109 Skrevet 13. januar 2013 Så kvinner kan ikke ha sex for nytelsens skyld med en partner de elsker og som oppfører seg skikkelig, Brutal Mann? Alt må være en del av en kalkulerende, grådig plan? Tror du at kvinner ikke vil ha sex fordi de kynisk beregner hvor mange gulv som du har vasket eller hvor mye du tjener? Selvfølgelig tror du det! Personlig gjør jeg ikke opp slike regnskap når det kommer til sex. Men det er klart at om jeg bør sammen med en som jeg føler først og fremst ser meg som hushjelp, synes jeg ikke det er tennende . Det har ikke med å være kynisk å gjøre, det har med å føle seg nedverdiget og såret. Dette er et punkt jeg aldri har klart å forstå. Hvordan kvinner orker å ha sex med menn. Men, det er en annen diskusjon. det er ikke kyniske kalkulasjoner som settes opp i et regneark med to streker under svaret jeg snakker om. Jeg snakker om alt det subtile som skal til for at kvinner skal anse mannen som verdt å ligge med. Eller, hva som må til for at hun ikke skal føle seg som en hushjelp om du vil. Menn som ikke yter tjenester vil aldri få seg noe. Kvinner trenger ikke løfte en finger og de får seg noe uansett. Det er enkel biologi og fungerer akkurat som i resten av dyreverdenen. Mannen viser frem sine evner og attributter mens kvinnen vurderer om han er henne verdig.
Kosemose Skrevet 13. januar 2013 #110 Skrevet 13. januar 2013 Det er et enormt mørketall for mannlige prostituerte. Kanskje det er like mange menn som kvinner som har sex for kontanter og tjenester. Hva sier det oss om menn? Hvis vi følger påstandene mot kvinner i denne tråden?
Gjest Sunheart Skrevet 13. januar 2013 #111 Skrevet 13. januar 2013 Dette er et punkt jeg aldri har klart å forstå. Hvordan kvinner orker å ha sex med menn. Men, det er en annen diskusjon. det er ikke kyniske kalkulasjoner som settes opp i et regneark med to streker under svaret jeg snakker om. Jeg snakker om alt det subtile som skal til for at kvinner skal anse mannen som verdt å ligge med. Eller, hva som må til for at hun ikke skal føle seg som en hushjelp om du vil. Menn som ikke yter tjenester vil aldri få seg noe. Kvinner trenger ikke løfte en finger og de får seg noe uansett. Det er enkel biologi og fungerer akkurat som i resten av dyreverdenen. Mannen viser frem sine evner og attributter mens kvinnen vurderer om han er henne verdig. :pisk:
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #112 Skrevet 13. januar 2013 Det er et enormt mørketall for mannlige prostituerte. Kanskje det er like mange menn som kvinner som har sex for kontanter og tjenester. Hva sier det oss om menn? Hvis vi følger påstandene mot kvinner i denne tråden? De fleste mannlige prostituerte selger seg til andre menn så vidt jeg har forstått?
Ellevill Skrevet 13. januar 2013 #113 Skrevet 13. januar 2013 Dette er et punkt jeg aldri har klart å forstå. Hvordan kvinner orker å ha sex med menn. Men, det er en annen diskusjon. Er du full?
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #114 Skrevet 13. januar 2013 Er du full? Nei, jeg er avholds.
Ellevill Skrevet 13. januar 2013 #115 Skrevet 13. januar 2013 Jeg synes tråden er helt idiotisk. Og det som for meg blir det eneste Brutal Mann klarer å overbevise meg om med sine argumenter, er at menn er primitive, dumme og ikke eier evne til å ta kontroll over eget liv. Forelskelse, eller ønske om å ha sex, forutsetter en grad av tiltrekning. Noen blir tiltrukket av sjarm, andre hjerne osv. Som oftest er det en salig miks av elementer. Mener du at kvinner har preferanser her, mens menn er fullstendig ukritiske og "altetende"? - Og så blir man kanskje samboer. Man eier 50/50 av bosted, jobber omtrent like mye, tjener omtrent like mye. Er det for deg hårreisende at kvinner ønsker at man bærer plikter og ansvar som jevnbyrdige? Menn vasker for sex, sier du? Blir ingen menn på KG forbanna av å bli fremstilt slik? Som desperate, siklende aper? Vasker virkelig ikke menn, eller gjør andre huslige ting, fordi de føler det som en selvfølgelig ansvarsfordeling og en plikt som voksen? Så du kunne bodd sammen med ei dame som behandler deg dårlig for tilgang til sex som en del av en subtil kontrakt? Og ja, kvinner kan sikkert lettere få med seg menn fra byen. Cry me a river. Men jeg tror ikke damer finner trygghet og ekte kjærlighet lettere enn menn. Og for min del er det det viktigste. Og jeg sier ikke at det ikke finnes kvinner som bruker sex som maktmiddel.Men jeg er helt uenig med din tilnærming til dette. 2
Ellevill Skrevet 13. januar 2013 #116 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Dobbelpost Endret 13. januar 2013 av Ellevill
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #117 Skrevet 13. januar 2013 Jeg synes tråden er helt idiotisk. Og det som for meg blir det eneste Brutal Mann klarer å overbevise meg om med sine argumenter, er at menn er primitive, dumme og ikke eier evne til å ta kontroll over eget liv. Vel, vi er dyr og oppfører oss som dyr. Ser en på hvordan menn og kvinner fungerer sammen på et gruppenivå så finnes det ekstreme likheter mellom mennesker og dyr. Forelskelse, eller ønske om å ha sex, forutsetter en grad av tiltrekning. Noen blir tiltrukket av sjarm, andre hjerne osv. Som oftest er det en salig miks av elementer. Mener du at kvinner har preferanser her, mens menn er fullstendig ukritiske og "altetende"? Om vi snakker om sex, og bare sex, så er menn definitivt mindre kritiske en kvinner. Om vi snakker forhold så er det mer eller mindre likt. Men mekanismene som fører til at en inngår et forhold er forskjellige. Igjen, jeg snakker på gruppe og ikke individ nivå. - Og så blir man kanskje samboer. Man eier 50/50 av bosted, jobber omtrent like mye, tjener omtrent like mye. Er det for deg hårreisende at kvinner ønsker at man bærer plikter og ansvar som jevnbyrdige? Menn vasker for sex, sier du? Blir ingen menn på KG forbanna av å bli fremstilt slik? Som desperate, siklende aper? Vasker virkelig ikke menn, eller gjør andre huslige ting, fordi de føler det som en selvfølgelig ansvarsfordeling og en plikt som voksen? Alle hnger seg opp i vaskingen... Poenget er at en mann MÅ yte for å få sex. Kvinner trenger bare å møte opp. Hva er så kontroversielt med dette? Så du kunne bodd sammen med ei dame som behandler deg dårlig for tilgang til sex som en del av en subtil kontrakt? Nei. Hvorfor tror du jeg har droppet dating? Og ja, kvinner kan sikkert lettere få med seg menn fra byen. Cry me a river. Men jeg tror ikke damer finner trygghet og ekte kjærlighet lettere enn menn. Og for min del er det det viktigste. Og jeg sier ikke at det ikke finnes kvinner som bruker sex som maktmiddel.Men jeg er helt uenig med din tilnærming til dette. Å grine elver gidder jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #118 Skrevet 14. januar 2013 Egentlig er vi vel litt horer hele gjengen vel? Mannen vil glede oss når vi gir de deilig sex, koser med dem og varter de opp. Da vil de gjerne ta oss med på restaurant eller kino, betale noen regninger for oss, og vise at de setter pris på at vi er blide, omgjengelige, gode og deilige elskerinner Er vi sure og masete, gir det ikke så mye lyst på å spandere noe på oss eller komme hjem. Da er det lettere å bruke pengene på seg selv med en øl i baren . LOL Helt riktig. Dere en horer alle sammen. Derfor har dere problemer med fitta, og må behandles for kjønssykdommer. Dere tygger også på all verdens piller for å roe dere ned i all hore stresset. Noen av dere ser faktisk moem annen rangs horer hele bunten. Net takke med til skikkelige horer med moral. Du beyaler for det du får, ingen diskusjon. Jeg har pult noen hundre horer , så jeg vet forskjellen på horer. Anonym poster: 138fd1594fb47e5994a49c8318b09b81
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #119 Skrevet 14. januar 2013 Helt riktig. Dere en horer alle sammen. Derfor har dere problemer med fitta, og må behandles for kjønssykdommer. Dere tygger også på all verdens piller for å roe dere ned i all hore stresset. Noen av dere ser faktisk moem annen rangs horer hele bunten. Net takke med til skikkelige horer med moral. Du beyaler for det du får, ingen diskusjon. Jeg har pult noen hundre horer , så jeg vet forskjellen på horer. Anonym poster: 138fd1594fb47e5994a49c8318b09b81 Du glemte, horer. Anonym poster: 8ba2005e73c9e09227088eb0246c6df0
Gjest Sunheart Skrevet 14. januar 2013 #120 Skrevet 14. januar 2013 Helt riktig. Dere en horer alle sammen. Derfor har dere problemer med fitta, og må behandles for kjønssykdommer. Dere tygger også på all verdens piller for å roe dere ned i all hore stresset. Noen av dere ser faktisk moem annen rangs horer hele bunten. Net takke med til skikkelige horer med moral. Du beyaler for det du får, ingen diskusjon. Jeg har pult noen hundre horer , så jeg vet forskjellen på horer. Anonym poster: 138fd1594fb47e5994a49c8318b09b81 Snakk om dobbeltmoral. Horer meg her og horer meg der. Slutt å knulle horer da, om du har så mye imot horer. Din horbukk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå