Gå til innhold

Puler for strømregningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei vennine som alttid har store strømregninger. Jeg hjelper henne med strømregningene, og hun puler med meg som takk for hjelpen. Er dette vanlig jenter? Er det flere som gjør det på samme måten?

Anonym poster: 138fd1594fb47e5994a49c8318b09b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, minner jo litt om prostitusjons-prinsippet, i så fall er du en horekunde.

...

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, minner jo litt om prostitusjons-prinsippet, i så fall er du en horekunde.

...

Ja. Uten å være veldig bastant vil jeg påstå at det er ulovlig.

Menmen. Det er sikkert godt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Tja, kvinner har da alltid pult menn som gir dem gaver. Ser ikke hva som er så spesielt i denne saken?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Litt spess, kanskje? Alt for å ikke ha sex med henne og betale henne per runde :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kvinner har da alltid pult menn som gir dem gaver. Ser ikke hva som er så spesielt i denne saken?

Menn har alltid gitt gaver for å få pult. Ser ikke hva som ... osv

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Hmm, minner jo litt om prostitusjons-prinsippet, i så fall er du en horekunde.

...

Er han ikke mer en sugar daddy? hva er forskjellen på å hjelpe med regniger og gi et dyrt halskjede. Så lenge motivet for begge "gjeringene" er sex. spiller det vel ingen rolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Jeg vil gjerne få takke min mor, som ikke var verdens flinkeste barneoppdrager, med at hun ihvertfall ikke oppdro meg til å hore. Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Er han ikke mer en sugar daddy? hva er forskjellen på å hjelpe med regniger og gi et dyrt halskjede. Så lenge motivet for begge "gjeringene" er sex. spiller det vel ingen rolle.

Sex har da alltid dreid seg om byttehandel. Det er jo gode grunner for at de aller fleste kvinner anser sex som en gave de gir til mannen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han ikke mer en sugar daddy? hva er forskjellen på å hjelpe med regniger og gi et dyrt halskjede. Så lenge motivet for begge "gjeringene" er sex. spiller det vel ingen rolle.

Hvem sa at det var en sforskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex har da alltid dreid seg om byttehandel. Det er jo gode grunner for at de aller fleste kvinner anser sex som en gave de gir til mannen.

Gave til mannen?? Tuller du?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex har da alltid dreid seg om byttehandel. Det er jo gode grunner for at de aller fleste kvinner anser sex som en gave de gir til mannen.

I så fall - hvor kommer preiket "byttehandel" fra?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hvem sa at det var en sforskjell?

Altså en prostutitert er en proff kvinne som lever av å selge kroppen sin, en dame som har sugar daddy, er ikke proff, la oss si hun har det som hobby, som mange menensker har de en hobby på siden for å få "råd" til litt luksus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså en prostutitert er en proff kvinne som lever av å selge kroppen sin, en dame som har sugar daddy, er ikke proff, la oss si hun har det som hobby, som mange menensker har de en hobby på siden for å få "råd" til litt luksus.

Nå var det du som lurte på hva som var forskjellen da - men du mener deg jo å ha svaret selv kan jeg se ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

I så fall - hvor kommer preiket "byttehandel" fra?

Han gir en gave til henne, hun gir en gave til ham. Litt som julaften rett og slett. Dette er jo så vanlig at jeg ikke forstår at det er et tema en gang. Hvorfor vasker mannen hjemme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...